[ABC] Kompendium wiedzy na temat silnika 2,6
[ABC] Kompendium wiedzy na temat silnika 2,6
Zakładam posta na temat vagowania silnika ABC (150KM) 2,6L
Typy sterowników i ich oprogramowania
4A0 907 493 (firmware 5DA 006 903-00) oznaczenia w kolorze zielonym
4A0 907 493 A (firmware 5DA 006 903-01) oznaczenia w kolorze czerwonym
4A0 907 493 A (firmware 5DA 007 193-05) oznakowany etykietą
Wszystkie te sterowniki były bez immobilizera i brak kontroli trakcji.
4A0 907 493 B (firmware 5DA 007 193-01) oznakowany etykietą
z immobilizerem i bez kontroli trakcji
4A0 907 493 D (firmware 5DA 007 193-02) oznakowany etykietą-taki posiadam w swoim audi
z immobilizerem i bez kontroli trakcji
4A0 907 493 E (firmware 5DA 007 193-03) oznakowany etykietą
z immobilizerem i kontrolą trakcji
4A0 907 493 P (firmware 5DA 007 193-13) oznakowany etykietą
4A0 907 493 AC (firmware 5DA 007 193-17) oznakowany etykietą
4A0 907 493 T (firmware 5DA 007 193-53) oznakowany etykietą
Specyfikacja tych jednostek jest dla mnie nieznana.
proszę o wrzucanie informacji jeśli macie cos na temat tego sterownika:
Ustawienia w VAGu dla nie zrywania połączeń(do zweryfikowania)
Start Baud: 9600 (0)
KW2 Delay: 30 (30)
TST Addr: -1 (-1)
Blk Int: 25 (110)
Char Int: 0 (3)
KP2 Time: 55 (55)
na zielono ustawienia jakich obecnie używam.
Bloki pomiarowe tego sterownika to:
Grupa 000
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10- POZYCJA
24 87 95 24 41 128 128 129 135 35- WARTOŚCI WYŚWIETLANE(przykładowe)
1) prędkość silnika (80-2000 obr/min ,55-1600 obr/min )
2) ciśnienie na kolektorze wlotowym (250-0% ,0-25% dotyczy czujnika otwarcia przepustnicy )
3) kąt zapłonu
4) Liczba skoku zaworu
dla stabilizacji biegu jałowego
5) temperatura silnika (17-18C,18-21C------,41-90C,42-93C,43-96C)
6) kontrola lambda Bank 1 (128-miesznka stechiometryczna,255-uboga,001-bogata )
7) kontrola lambda Bank 2 (128-miesznka stechiometryczna,255-uboga,001-bogata )
8) wartość kontroli lambda Bank 1
9) wartość kontroli lambda Bank 2
10)wartość wyuczona prędkości obrotowej biegu jałowego
Uzyskane wartości są przedstawione w układzie dziesiętnym.
Lepsze oceny mogą się znajdować w grupach VAGA 01-06.
Odczyty Bloków pomiarowych
001
1 =Prędkość obrotowa silnika
2 =Ciśnienie Kolektora dolotowego
3 =Regulacja zapłonu(WYLICZONY KĄT WYPRZEDZENIA ZAPŁONU)
4 =Stanowisko zaworu stabilizacji biegu jałowego
002
1 =Otwarcie przepustnicy
2 =Ciśnienie Kolektora dolotowego
3 =Temperatura płynu chłodzącego
4 =Temperatura Powietrza dolotowego
003
1 =Lambda uczenia wartości (Bank 1)
2 =Lambda uczenia się wartość (Bank 2
3 =Lambda Control (Bank 1)
4 =Lambda Control (Bank 2)
004
1 =Państwa lambda kontroli
2 =Wartość Nauka wentylacji zbiornika
3 =Lambda Control (Bank 1)
4 =Lambda Control (Bank 2)
005
1 = Prędkość obrotowa silnika
2 = Głębokość kontroli Knock
3 = Firing kąt
4 = Temperatura płynu chłodzącego
006
1 = Stanowisko zaworu stabilizacji biegu jałowego
2 = Wartość Nauka stabilizacji biegu jałowego
3 = Zakłócenia zaworu stabilizacji biegu jałowego
4 = Zawór regulacyjny do stabilizacji biegu jałowego
007
1 = Stanowisko zaworu stabilizacji biegu jałowego
2 = Temperatura płynu chłodzącego
3 = Lambda uczenia wartości (Bank 1)
4 = Lambda uczenia się wartość (Bank 2)
008
1 = Stanowisko zaworu stabilizacji biegu jałowego
2 = Temperatura płynu chłodzącego
3 = Lambda uczenia wartości (Bank 1)
4 = Lambda uczenia się wartość (Bank 2)
009
1 = Temperatura płynu chłodzącego
2 = Idle switch
3 = Regulacja zapłonu
4 = Prędkość obrotowa silnika
010
1 = Temperatura płynu chłodzącego
2 = Idle switch
3 = Lambda uczenia wartości (Bank 1)
4 = Wartość Nauka wentylacji zbiornika
099
1 = Prędkość obrotowa silnika
2 = Obciążenie silnika
3 = Temperatura płynu chłodzącego
4 = OFF kontroli Lambda / ON
Grupa pomiarowa 001
1. obr / min Prędkość obrotowa silnika (w stanie spoczynku)
680 ... 820/min i.O.
2. % Ciśnienie kolektora dolotowego (obciążenie silnika)
29 ... 59% i.O. (100% = 1022 hPa, 32% = 327 hPa)
3. ° v.OT Zapłonu - nie obserwowano
4. ... Stanowisko zaworu stabilizacji biegu jałowego
18 ... 75 i.O.
Sprawdzenie przyczyn i rozwiązań dla bloku nr 001
Spowodować uszkodzenie
Rozwiązywanie problemów
1
powyżej 820/min
- Bezczynność F60 przełącznik ustawiony niepoprawnie lub łamane
- Sprawdzenie i regulacja biegu jałowego F60 przełącznik
=> Strona 24-99 i => 009 grup reklam, w polu wyświetlacza 2
- System wlotu przenosi duże ilości
- Niemierzalne
- Sprawdź układ wlotowy na przecieki
- Zawór do bezczynności N71 stabilizacji jest unieruchomiony lub słaby
- Zawór do bezczynności stabilizacji zameldowania N71 => Strona 24-55
mniej niż 680/min
- Zawór do bezczynności N71 stabilizacji jest unieruchomiony lub słaby
- Zawór do bezczynności stabilizacji zameldowania N71 => Strona 24-55
- Bezczynność F60 przełącznik ustawiony niepoprawnie lub łamane
- Sprawdzenie i regulacja biegu jałowego F60 przełącznik
=> Strona 24-99 i => 009 grup reklam, w polu wyświetlacza 2
- Konsumenci włączony, na przykład Klimatyzacja; przystanku końcowego na kierownicy, dźwignia zmiany nie z automatyczną skrzynią biegów w pozycji "P" lub "N"
- Wyłącz wszystkie ładunki elektryczne
Umieść na kierownicy pozycji centrum
Dźwigni selektora w pozycji "P" lub "oferta N"
2
na zewnątrz zakres tolerancji
- Biedny bezczynności (nie działa na wszystkich cylindrów)
- Wtryskiwaczy paliwa lub świec wadliwe
- Zawór do bezczynności N71 stabilizacji łamane
- Pamięć błędów Zadaj pytanie => Strona 01-10
3 ignorować
4
na zewnątrz zakres tolerancji
- Zawór do bezczynności N71 stabilizacji jest unieruchomiony lub słaby
- Zawór do bezczynności stabilizacji zameldowania N71 => Strona 24-55
Grupa pomiarowa 002
1. .. % otwarcie przepustnicy
leniwy: 0% i.O.
pełnym obciążeniu: 95% i.O.
2. .. % Ciśnienie kolektora dolotowego => grupy reklam 001, display box 2
3. .. ° C Temperatura płynu chłodzącego
81 ... 111 ° C
4. .. ° C Powietrza dolotowego
żadnej wartości, ponieważ umgebungstemperaturabhängig
Sprawdź Tabela Display Grupa 002
Spowodować uszkodzenie
Rozwiązywanie problemów
1
bezczynności powyżej 0%
- Throttle-G69 wadliwe
- Pamięć błędów Zadaj pytanie => Strona 01-10
- Gaszugeinstellung
- Regulacja przepustnicy kabla
- Throttle zależy
- Usunięcie przyczyn
mniej niż 95% przy pełnym otwarciu przepustnicy
- Throttle-G69 wadliwe
- Pamięć błędów Zadaj pytanie => Strona 01-10
- Gaszugeinstellung
- Regulacja przepustnicy kabla
- Przepustnicy błędnie określone G69
- Throttle test G69 => Strona 24-94
Uwaga: Aby wyświetlić Pole 1:
Do badania na pełnym gazie wyłączyć silnik i włączyć zapłon.
3
mniejsze
- Silnik na zimno
- W razie potrzeby. Wykonaj jazdę próbną
81 °C 1)
- Czujnik temperatury płynu chłodzącego do podłączenia do sterowania silnika i zarządzanie
- Pamięć błędów Zadaj pytanie => Strona 28-32
więcej
- Skraplacz Dirty
- Clean chłodnicy
111 °C 1)
- Bez kibiców funkcja chłodzenia
- Sprawdź funkcji
- Chłodzenie wadliwe (termostat)
- Sprawdź chłodziwa kontroli
- Czujnik temperatury płynu chłodzącego do podłączenia do sterowania silnika i zarządzanie
- Pamięć błędów Zadaj pytanie => Strona 28-32
4
Niezależnie od otoczenia
- Wlot powietrza czujnik temperatury G42 wadliwe
- Pamięć błędów Zadaj pytanie => Strona 28-27
1) pojazd jest eksploatowany.
Uwaga na wyświetlaczu 3:
Dawcy do temperatury płynu chłodzącego to zależy od temperatury oporu. Jeśli na przykład przez wilgoć w gniazdo (takie jak odporność na uderzenia, równolegle połączone sygnału czujnika) uszkodzony, więc zakłócenie może wciąż leżą w obszarze, który nie jest rozpoznawany przez pamięć winy.
Grupa pomiarowa 003
1. .. Lambda uczenia wartości (Bank 1)
0,75 ... 1.25 i.O.
2. .. Lambda uczenia się wartość (Bank 2)
0,75 ... 1.25 i.O.
3. .. Lambda Control (Bank 1)
0,75 ... 1.25 i.O.
4. .. Lambda Control (Bank 2)
0,75 ... 1.25 i.O.
Sprawdź Tabela Display Grupa 003
Spowodować uszkodzenie
Rozwiązywanie problemów
1 / 2
niski
- Zbyt wysokie ciśnienie paliwa
- Sprawdź ciśnienie paliwa => Strona 24-24
Lambda
- Wtryskiwacz przecieka
- Sprawdź wtryskiwaczy paliwa => Strona 24-30
Wartość Nauka
- Elektrozawór 1 do pojemnika węgla aktywowanego N80 stale otwarte
- Check-N80 => Strona 24-86
- Grzałka sondy lambda uszkodzony lub zanieczyszczony czujnik tlenu
- Sprawdź czujnik tlenu => Strona 24-65
wysokiej lambda
- Wtryskiwacz zatkane
- Sprawdź stanie => Strona 24-41
Wartość Nauka
- Zbyt niskie ciśnienie paliwa
- Sprawdź ciśnienie paliwa => Strona 24-24
- Powietrze wtórne na rury wydechowej uszczelka
- Usunięcie przyczyn
- Grzałka sondy lambda uszkodzony lub zanieczyszczony czujnik tlenu
- Sprawdź czujnik tlenu => Strona 24-65
3 / 4
poza tolerancją
Obszar
Małej wartości - Motor za gruby
Zagrożenie: kontrola Lambda emaciates mieszaniny
- Poczekaj 30 sekund, aż na wyświetlaczu ustabilizuje
Great value - silnik zbyt chude
Zagrożenie: Tłuszcz kontroli Lambda do mieszaniny
- Niemierzalne
- Eliminowanie niemierzalne
- Wtryskiwacz wadliwe
- Sprawdź stanie => Strona 24-41
- Nieudana dowiedziałem
- => Ekran 1 a.m.-2 p.m.
- Lambda nauczania wartości, aby zatrzymać
- Lambda zbadać gotowość => Ekran Grupa 004
Grupa pomiarowa 004
1. .. Stan systemu Lambda:
0: poznanie funkcji kontroli lambda jest aktywny (zawór AKF nie jest aktywna)
16: poznanie funkcji kontroli lambda nie jest aktywny (zawór AKF jest uruchamiany)
2. .. Wartość Nauka wentylacji zbiornika
1.25 i.O.
3. .. Lambda Control (Bank 1) => 003 grup reklam, w polu wyświetlacza 3
4. .. Lambda Control (Bank 2) => 003 grup reklam, w polu wyświetlacza 4
Uwaga: Aby wyświetlić Pole 1:
W panelu wyświetlacza 1 nie aktywny) są wyświetlane po uruchomieniu przez 1 minutę, wartość 0 (zawór AKF, następnie 7 minut długości, wartość 16 (zawór AKF aktywnych), a następnie na 1 minutę, wartość 0 W przypadku popełnienia błędu w systemie wartości od 1 do 12 jest wyświetlana => tabela wyboru, strona 01-74.
Sprawdź Tabela Display Grupa 004
Spowodować uszkodzenie
Rozwiązywanie problemów
1
1
- Temperatura płynu chłodzącego za niski
- Temperatura płynu chłodzącego 85 ° C został osiągnięty
Zapytanie pamięci Błąd => Strona 28-32
4
- Prędkość na biegu jałowym zbyt niskie
- Wyłącz wszystkie ładunki elektryczne
Zapytanie pamięci Błąd => Strona 24-20
5
- Bieg jałowy zbyt wysokie
- Pamięć błędów Zadaj pytanie => Strona 24-20
6
- Tlen czujnik nie jest gotowa
- Pamięć błędów Zadaj pytanie => Strona 24-81
7
- Zablokowane kontroli lambda
- Temperatura płynu chłodzącego 85 ° C został osiągnięty
Zapytanie pamięci Błąd => Strona 24-94
10
- Nauka nie osiągnęły wartości
- Temperatura płynu chłodzącego 85 ° C został osiągnięty
Zapytanie pamięci Błąd => Strona 01-10
11
- Zbyt mała liczba zapłonów na analizy odstępu
- Pamięć błędów Zadaj pytanie => Strona 01-10
Kontakt Okresowe w kabel sondy lambda
12
- Zbyt wiele płomień na analizy odstępu
- Pamięć błędów Zadaj pytanie => Strona 01-10
Lambda sensor wieku
2
mniej niż 0,75
- Zawór elektromagnetyczny dla aktywowanego pojemnik naklejane na
- Zawór elektromagnetyczny dla kanistry węgla check => Strona 24-86
większy niż 1,25
- System otwarty AKF
- Sprawdź systemu rurociągów z AKF
Grupa pomiarowa 005
1... / Min Speed => Grupa Reklam 001, Display Pole 1
2... ° n.OT Głębokość kontroli Knock
podstawowe wartości: 60 ° n.OT (w zmniejszaniu kąta zwalniania przez organy kontroli domina jest usuwany, Zündwinkelrücknahme o 60 ° n.OT)
3... ° BTDC Średnia wszystkich kąt wypalania
4... ° C Temperatura płynu chłodzącego => 002 grup reklam, w polu wyświetlacza 3
Sprawdź Tabela Display Grupa 005
Spowodować uszkodzenie
Rozwiązywanie problemów
2
mniej niż 60 °
- Silnik Nieprawidłowe kolejny szum (dodatkowe jednostki luzem)
- Słaba jakość paliwa (mniej niż 91 RON)
- Temperatura powietrza dolotowego jest zbyt wysoka
- Usunięcie przyczyn
Grupa pomiarowa 006
1. .. Stanowisko zaworu stabilizacji biegu jałowego
10 ... 60 i.O.
2. .. Wartość wyuczona zaworu stabilizacji biegu jałowego
18 ... 75 i.O. (Odchylenia od podstawowej wartości pilotażowych zgodnie z silnika i warunków pracy)
3. .. Störgrößeneinfluß do stabilizacji pracy na biegu jałowym
0 = brak zakłóceń
4. .. Bezczynności systemu stabilizacji - nie obserwowano
.
Sprawdź Tabela Display Grupa 006
Spowodować uszkodzenie
Rozwiązywanie problemów
1
mniej niż 10
- Dodatkowy system wlotu powietrza zwraca
- Sprawdź układ wlotowy na przecieki
powyżej 60
- Zawór do bezczynności N71 stabilizacji łamane
- Pamięć błędów Zadaj pytanie => Strona 24-55
3
większa niż 5
- Dźwignia selektora nie automatyczną skrzynią biegów w pozycji "P" lub "N"
- Put nastawienia dźwigni na pozycję "P" lub "N"
powyżej 10
- Klimatyzacja włączony
- Wyłącz klimatyzacji
Grupa pomiarowa 007 i 008:
1. .. Stanowisko zaworu stabilizacji biegu jałowego => grupy reklam 006, Display Pole 1
2. .. ° C Temperatura płynu chłodzącego => 002 grup reklam, w polu wyświetlacza 3
3. .. Lambda Control (Bank 1) => 003 grup reklam, w polu wyświetlacza 3
4. .. Lambda Control (Bank 2) => 003 grup reklam, w polu wyświetlacza 4
Grupa pomiarowa 009:
1. .. ° C Temperatura płynu chłodzącego => 002 grup reklam, w polu wyświetlacza 3
2. .. Idle switch
0 = otwarte
1 = zamknięte
3. .. ° BTDC Firing kąt - nie obserwowano
4. .. / Min Speed => Grupa Reklam 001, Display Pole 1
Sprawdź Tabela Display Grupa 009
Spowodować uszkodzenie
Rozwiązywanie problemów
2
0 lub 1
- Bezczynność F60 przełącznik łamane
- Throttle-G69 uszkodzony lub nieprawidłowo ustalone
- Pamięć błędów Zadaj pytanie => Strona 24-99
- Throttle zależy
- Prasy Mat na akcelerator
- Usunięcie przyczyn
- Wilgoć w złącza Throttle-G69
- Sprawdź złącze
- Gaszugeinstellung
- Regulacja przepustnicy kabla
Grupa pomiarowa 010:
1. .. ° C Temperatura płynu chłodzącego => 002 grup reklam, w polu wyświetlacza 3
2. .. Idle switch => grupy reklam 009, display box 2
3. .. Lambda Control (Bank 1) => 003 grup reklam, w polu wyświetlacza 3
4. .. / Min Wartość Nauka wentylacja zbiornika => grupy reklam 004, display box 2
grupa pomiarowa 099, system Lambda:
1. .. / Min Speed => Grupa Reklam 001, Display Pole 1
2. ..% Obciążeniu silnika => grupy reklam 001, display box 2
3. .. ° C Temperatura płynu chłodzącego => 002 grup reklam, w polu wyświetlacza 3
4 ?-Reg . Kontroli Lambda
domyślnie 04: ?-Reg.AUS
Przeczytaj bloku mierzonych wartości 08: ?-Reg.EIN
Uwagi na wyświetlaczu 4:
? W celu poszukiwania błędów jest określone, kontrola lambda włączony przy wyborze grupy reklam 099 w funkcji 04 "podstawowych" off-lub w funkcji 08 "przeczytaj Meßwerteblock.
? Po wyjściu z funkcji 04 "default" jest kontrola lambda automatycznie staje się aktywne.
Kodowanie sterownika 2.6 ABC (4A0 907 473 XX)
Elektronika silnika:
Number of Lambda probes - Type of Gearbox - Type of drive - Coding up to "C" - Coding from "D" and up
2 - Manual 012 - FWD - 000 - 00060
2 - Manual 01A - 4WD - 001 - 00061
2 - Auto 01F - 4WD - 008 - 00068
2 - Auto 01K - FWD - 008 - 00068
1 - Manual 012 - FWD - 032 - 00032
1 - Manual 01A - 4WD - 033 - 00033
1 - Auto 01F - 4WD - 040 - 00040
1 - Auto 01K - FWD - 040 - 00040
kodowanie w zależności od typu audi
100 C4
A6 C4
A4
A80
Login do adaptacji sterownika
ABC ( 4A0 907 473D/P) = 02102
Kanały adaptacji dostępne bez logowania
Na kanale 00 -wracamy do ustawień fabrycznych
Na kanale 01-mozemy zmienić prędkość silnika na biegu jałowym
podniesienie obrotów + przez wpisanie 01=10 obr/min, 02,03, 07=70 obr/min
zmniejszenie obrotów - przez wpisanie 0255=10 obr/min, 0254,0253 ,0294=70 obr/min
Dostępne kanały adaptacji po zalogowaniu się do sterownika
Może ktoś wie co dokładnie oznaczają pozostałe kanały od 02 do 12 bo jeszcze nie miałem okazji się tam zalogować i przestawiać
na rosyjskim forum znalazłem coś takiego do weryfikacji
1. 0 -0 biegu jałowym 254 (i dodatkowo 253 - łatwość off xx) 0 (umywalka 680) 1 (2 + a następnie dodać 20 obrotów)
2. 0 -128 mieszanka Wynagrodzenie podczas przyspieszania (obogaschenie. mnie dotyczy także wystartować)
3. 128 -0 odszkodowanie po zresetowaniu mieszanka gazu (wpływa na szybkość, z jaką obowiązkowe xx po zresetowaniu gazu i hamulca obj. Podłączyć dopływ paliwa, mam spadek do zera jest brak obrotów przy 128 obr po resecie i można powiesić na podgazovyvat xx do 1800 bez końca jeszcze stłumić obj)
4. 128 -128 hol.zapusk \ ocieplenie (wszystko jest jasne - 128 baza tańczył z dala 127 - mniej niż \ uboższej mieszanki 129 + więcej \ mieszanki bogatsze
5. 128 -128 ogrzewanie (podobny w punkcie 4)
6. 0 -128 bystrodeytvie lambda regulacja: XS (. Takich jak ECU musi szybko dostosować się do zeznań mieszanki lambda rzeczywiście nie czują różnicy, a 0 i 160 ustawić parametry i jazda nie zauważalną)
7. 0 -0 prędkość ogr? XS (kto chce oddawać, mówią nie można usunąć ograniczenie temu, pewnie leży)))
8. 0 -128 (0)? XS (nie mam nic na uderzenia)
9. 1 -1 254 kąt wyprzedzenia zapłonu (1 stopień) .. 0 (umywalka) ... 1 (-1grad później, właściwie kto jedzie na 92 i mniej))
10. 0 -0
11. 0 -0
12. 0 -0 korekta paliwa w całym zakresie 254 (bedn.) ... 0 (umywalka) ... 1 (bogat.) Mam bardzo fajną mieszankę koreektiruet kanału bardzo dużo większa niż 15 jednostek. Zalecane szczególnie w bogatej części (świece przeciwpowodziowe)
13. 4 4 (0) xs
14. 0 -0 xs
Lepsze tłumaczenie zagadnienia
Kanał 01 - ustawienie prędkość biegu jałowego.
Kanał 02 - dostosowanie mieszanki, z obciążeniem wzrasta. wzbogacenie mieszanki pod obciążeniem, kiedy buty gwałtownie wciśnięty.
Kanał 03 - dostosowanie mieszanki, ze spadkiem obciążenia. wzbogacenie mieszanki z ciągłym klikając na sneaker lub podczas zwalniania.
Kanał 04 - wzbogacenie fazy po * początku *
Kanał 05 - wzbogacenie fazy * ciepły *
Kanał 06 - kontrola lambda. Ustawia szybkość reakcji regulatora na zmianę sygnału z lambda,
wartość wielkiej - reakcja szybciej
mniejsze wartości - reakcja jest wolniejsza.
Kanał 07 - dodatkowa kompensacja ogranicznik prędkości. Ustawia limit, dodając 1km/chas
Kanał 08 - jest odpowiedzialny w fazie wzbogacania "Start".
Kanał 09 - rekompensata za czas zapłonu. Regulacja kąta 0,75 stopni krokiem w całym zakresie obrotów
Kanał 10 - regulacja stawka podstawowa za paliwo (działa we wszystkich trybach)
Kanał 11 - układ recyrkulacji spalin (EGR / AGR)
Kanał 12 - ustawić ciśnienie doładowania, tylko dla turbo maszyn, wartości duże - ciśnienie doładowania wzrost, wartości niższe - zmniejszenie ciśnienia doładowania.
Kanał 13 - nie używane
Kanał 14 - dodatkowa rekompensata za czas bezczynności Reguluje obciążenie silnika na wolnych wielkiej wartości - zwiększenie specyfikację ładunku na biegu, wartości niższe - zmniejszone.
Procedura adaptacji kanału nr 02
Bloki pomiarowe z początku posta gr 01-010/099
plik rar
Procedura adaptacji krokowca i zmiana obrotów jałowych
plik rar
Błędy jakie miałem u siebie w sterowniku i jakie udało się zlikwidować
0519
źle wciśnięta fajka przewodu od czujnika podciśnienia na korpusie przepustnicy
Typy sterowników i ich oprogramowania
4A0 907 493 (firmware 5DA 006 903-00) oznaczenia w kolorze zielonym
4A0 907 493 A (firmware 5DA 006 903-01) oznaczenia w kolorze czerwonym
4A0 907 493 A (firmware 5DA 007 193-05) oznakowany etykietą
Wszystkie te sterowniki były bez immobilizera i brak kontroli trakcji.
4A0 907 493 B (firmware 5DA 007 193-01) oznakowany etykietą
z immobilizerem i bez kontroli trakcji
4A0 907 493 D (firmware 5DA 007 193-02) oznakowany etykietą-taki posiadam w swoim audi
z immobilizerem i bez kontroli trakcji
4A0 907 493 E (firmware 5DA 007 193-03) oznakowany etykietą
z immobilizerem i kontrolą trakcji
4A0 907 493 P (firmware 5DA 007 193-13) oznakowany etykietą
4A0 907 493 AC (firmware 5DA 007 193-17) oznakowany etykietą
4A0 907 493 T (firmware 5DA 007 193-53) oznakowany etykietą
Specyfikacja tych jednostek jest dla mnie nieznana.
proszę o wrzucanie informacji jeśli macie cos na temat tego sterownika:
Ustawienia w VAGu dla nie zrywania połączeń(do zweryfikowania)
Start Baud: 9600 (0)
KW2 Delay: 30 (30)
TST Addr: -1 (-1)
Blk Int: 25 (110)
Char Int: 0 (3)
KP2 Time: 55 (55)
na zielono ustawienia jakich obecnie używam.
Bloki pomiarowe tego sterownika to:
Grupa 000
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10- POZYCJA
24 87 95 24 41 128 128 129 135 35- WARTOŚCI WYŚWIETLANE(przykładowe)
1) prędkość silnika (80-2000 obr/min ,55-1600 obr/min )
2) ciśnienie na kolektorze wlotowym (250-0% ,0-25% dotyczy czujnika otwarcia przepustnicy )
3) kąt zapłonu
4) Liczba skoku zaworu
dla stabilizacji biegu jałowego
5) temperatura silnika (17-18C,18-21C------,41-90C,42-93C,43-96C)
6) kontrola lambda Bank 1 (128-miesznka stechiometryczna,255-uboga,001-bogata )
7) kontrola lambda Bank 2 (128-miesznka stechiometryczna,255-uboga,001-bogata )
8) wartość kontroli lambda Bank 1
9) wartość kontroli lambda Bank 2
10)wartość wyuczona prędkości obrotowej biegu jałowego
Uzyskane wartości są przedstawione w układzie dziesiętnym.
Lepsze oceny mogą się znajdować w grupach VAGA 01-06.
Odczyty Bloków pomiarowych
001
1 =Prędkość obrotowa silnika
2 =Ciśnienie Kolektora dolotowego
3 =Regulacja zapłonu(WYLICZONY KĄT WYPRZEDZENIA ZAPŁONU)
4 =Stanowisko zaworu stabilizacji biegu jałowego
002
1 =Otwarcie przepustnicy
2 =Ciśnienie Kolektora dolotowego
3 =Temperatura płynu chłodzącego
4 =Temperatura Powietrza dolotowego
003
1 =Lambda uczenia wartości (Bank 1)
2 =Lambda uczenia się wartość (Bank 2
3 =Lambda Control (Bank 1)
4 =Lambda Control (Bank 2)
004
1 =Państwa lambda kontroli
2 =Wartość Nauka wentylacji zbiornika
3 =Lambda Control (Bank 1)
4 =Lambda Control (Bank 2)
005
1 = Prędkość obrotowa silnika
2 = Głębokość kontroli Knock
3 = Firing kąt
4 = Temperatura płynu chłodzącego
006
1 = Stanowisko zaworu stabilizacji biegu jałowego
2 = Wartość Nauka stabilizacji biegu jałowego
3 = Zakłócenia zaworu stabilizacji biegu jałowego
4 = Zawór regulacyjny do stabilizacji biegu jałowego
007
1 = Stanowisko zaworu stabilizacji biegu jałowego
2 = Temperatura płynu chłodzącego
3 = Lambda uczenia wartości (Bank 1)
4 = Lambda uczenia się wartość (Bank 2)
008
1 = Stanowisko zaworu stabilizacji biegu jałowego
2 = Temperatura płynu chłodzącego
3 = Lambda uczenia wartości (Bank 1)
4 = Lambda uczenia się wartość (Bank 2)
009
1 = Temperatura płynu chłodzącego
2 = Idle switch
3 = Regulacja zapłonu
4 = Prędkość obrotowa silnika
010
1 = Temperatura płynu chłodzącego
2 = Idle switch
3 = Lambda uczenia wartości (Bank 1)
4 = Wartość Nauka wentylacji zbiornika
099
1 = Prędkość obrotowa silnika
2 = Obciążenie silnika
3 = Temperatura płynu chłodzącego
4 = OFF kontroli Lambda / ON
Grupa pomiarowa 001
1. obr / min Prędkość obrotowa silnika (w stanie spoczynku)
680 ... 820/min i.O.
2. % Ciśnienie kolektora dolotowego (obciążenie silnika)
29 ... 59% i.O. (100% = 1022 hPa, 32% = 327 hPa)
3. ° v.OT Zapłonu - nie obserwowano
4. ... Stanowisko zaworu stabilizacji biegu jałowego
18 ... 75 i.O.
Sprawdzenie przyczyn i rozwiązań dla bloku nr 001
Spowodować uszkodzenie
Rozwiązywanie problemów
1
powyżej 820/min
- Bezczynność F60 przełącznik ustawiony niepoprawnie lub łamane
- Sprawdzenie i regulacja biegu jałowego F60 przełącznik
=> Strona 24-99 i => 009 grup reklam, w polu wyświetlacza 2
- System wlotu przenosi duże ilości
- Niemierzalne
- Sprawdź układ wlotowy na przecieki
- Zawór do bezczynności N71 stabilizacji jest unieruchomiony lub słaby
- Zawór do bezczynności stabilizacji zameldowania N71 => Strona 24-55
mniej niż 680/min
- Zawór do bezczynności N71 stabilizacji jest unieruchomiony lub słaby
- Zawór do bezczynności stabilizacji zameldowania N71 => Strona 24-55
- Bezczynność F60 przełącznik ustawiony niepoprawnie lub łamane
- Sprawdzenie i regulacja biegu jałowego F60 przełącznik
=> Strona 24-99 i => 009 grup reklam, w polu wyświetlacza 2
- Konsumenci włączony, na przykład Klimatyzacja; przystanku końcowego na kierownicy, dźwignia zmiany nie z automatyczną skrzynią biegów w pozycji "P" lub "N"
- Wyłącz wszystkie ładunki elektryczne
Umieść na kierownicy pozycji centrum
Dźwigni selektora w pozycji "P" lub "oferta N"
2
na zewnątrz zakres tolerancji
- Biedny bezczynności (nie działa na wszystkich cylindrów)
- Wtryskiwaczy paliwa lub świec wadliwe
- Zawór do bezczynności N71 stabilizacji łamane
- Pamięć błędów Zadaj pytanie => Strona 01-10
3 ignorować
4
na zewnątrz zakres tolerancji
- Zawór do bezczynności N71 stabilizacji jest unieruchomiony lub słaby
- Zawór do bezczynności stabilizacji zameldowania N71 => Strona 24-55
Grupa pomiarowa 002
1. .. % otwarcie przepustnicy
leniwy: 0% i.O.
pełnym obciążeniu: 95% i.O.
2. .. % Ciśnienie kolektora dolotowego => grupy reklam 001, display box 2
3. .. ° C Temperatura płynu chłodzącego
81 ... 111 ° C
4. .. ° C Powietrza dolotowego
żadnej wartości, ponieważ umgebungstemperaturabhängig
Sprawdź Tabela Display Grupa 002
Spowodować uszkodzenie
Rozwiązywanie problemów
1
bezczynności powyżej 0%
- Throttle-G69 wadliwe
- Pamięć błędów Zadaj pytanie => Strona 01-10
- Gaszugeinstellung
- Regulacja przepustnicy kabla
- Throttle zależy
- Usunięcie przyczyn
mniej niż 95% przy pełnym otwarciu przepustnicy
- Throttle-G69 wadliwe
- Pamięć błędów Zadaj pytanie => Strona 01-10
- Gaszugeinstellung
- Regulacja przepustnicy kabla
- Przepustnicy błędnie określone G69
- Throttle test G69 => Strona 24-94
Uwaga: Aby wyświetlić Pole 1:
Do badania na pełnym gazie wyłączyć silnik i włączyć zapłon.
3
mniejsze
- Silnik na zimno
- W razie potrzeby. Wykonaj jazdę próbną
81 °C 1)
- Czujnik temperatury płynu chłodzącego do podłączenia do sterowania silnika i zarządzanie
- Pamięć błędów Zadaj pytanie => Strona 28-32
więcej
- Skraplacz Dirty
- Clean chłodnicy
111 °C 1)
- Bez kibiców funkcja chłodzenia
- Sprawdź funkcji
- Chłodzenie wadliwe (termostat)
- Sprawdź chłodziwa kontroli
- Czujnik temperatury płynu chłodzącego do podłączenia do sterowania silnika i zarządzanie
- Pamięć błędów Zadaj pytanie => Strona 28-32
4
Niezależnie od otoczenia
- Wlot powietrza czujnik temperatury G42 wadliwe
- Pamięć błędów Zadaj pytanie => Strona 28-27
1) pojazd jest eksploatowany.
Uwaga na wyświetlaczu 3:
Dawcy do temperatury płynu chłodzącego to zależy od temperatury oporu. Jeśli na przykład przez wilgoć w gniazdo (takie jak odporność na uderzenia, równolegle połączone sygnału czujnika) uszkodzony, więc zakłócenie może wciąż leżą w obszarze, który nie jest rozpoznawany przez pamięć winy.
Grupa pomiarowa 003
1. .. Lambda uczenia wartości (Bank 1)
0,75 ... 1.25 i.O.
2. .. Lambda uczenia się wartość (Bank 2)
0,75 ... 1.25 i.O.
3. .. Lambda Control (Bank 1)
0,75 ... 1.25 i.O.
4. .. Lambda Control (Bank 2)
0,75 ... 1.25 i.O.
Sprawdź Tabela Display Grupa 003
Spowodować uszkodzenie
Rozwiązywanie problemów
1 / 2
niski
- Zbyt wysokie ciśnienie paliwa
- Sprawdź ciśnienie paliwa => Strona 24-24
Lambda
- Wtryskiwacz przecieka
- Sprawdź wtryskiwaczy paliwa => Strona 24-30
Wartość Nauka
- Elektrozawór 1 do pojemnika węgla aktywowanego N80 stale otwarte
- Check-N80 => Strona 24-86
- Grzałka sondy lambda uszkodzony lub zanieczyszczony czujnik tlenu
- Sprawdź czujnik tlenu => Strona 24-65
wysokiej lambda
- Wtryskiwacz zatkane
- Sprawdź stanie => Strona 24-41
Wartość Nauka
- Zbyt niskie ciśnienie paliwa
- Sprawdź ciśnienie paliwa => Strona 24-24
- Powietrze wtórne na rury wydechowej uszczelka
- Usunięcie przyczyn
- Grzałka sondy lambda uszkodzony lub zanieczyszczony czujnik tlenu
- Sprawdź czujnik tlenu => Strona 24-65
3 / 4
poza tolerancją
Obszar
Małej wartości - Motor za gruby
Zagrożenie: kontrola Lambda emaciates mieszaniny
- Poczekaj 30 sekund, aż na wyświetlaczu ustabilizuje
Great value - silnik zbyt chude
Zagrożenie: Tłuszcz kontroli Lambda do mieszaniny
- Niemierzalne
- Eliminowanie niemierzalne
- Wtryskiwacz wadliwe
- Sprawdź stanie => Strona 24-41
- Nieudana dowiedziałem
- => Ekran 1 a.m.-2 p.m.
- Lambda nauczania wartości, aby zatrzymać
- Lambda zbadać gotowość => Ekran Grupa 004
Grupa pomiarowa 004
1. .. Stan systemu Lambda:
0: poznanie funkcji kontroli lambda jest aktywny (zawór AKF nie jest aktywna)
16: poznanie funkcji kontroli lambda nie jest aktywny (zawór AKF jest uruchamiany)
2. .. Wartość Nauka wentylacji zbiornika
1.25 i.O.
3. .. Lambda Control (Bank 1) => 003 grup reklam, w polu wyświetlacza 3
4. .. Lambda Control (Bank 2) => 003 grup reklam, w polu wyświetlacza 4
Uwaga: Aby wyświetlić Pole 1:
W panelu wyświetlacza 1 nie aktywny) są wyświetlane po uruchomieniu przez 1 minutę, wartość 0 (zawór AKF, następnie 7 minut długości, wartość 16 (zawór AKF aktywnych), a następnie na 1 minutę, wartość 0 W przypadku popełnienia błędu w systemie wartości od 1 do 12 jest wyświetlana => tabela wyboru, strona 01-74.
Sprawdź Tabela Display Grupa 004
Spowodować uszkodzenie
Rozwiązywanie problemów
1
1
- Temperatura płynu chłodzącego za niski
- Temperatura płynu chłodzącego 85 ° C został osiągnięty
Zapytanie pamięci Błąd => Strona 28-32
4
- Prędkość na biegu jałowym zbyt niskie
- Wyłącz wszystkie ładunki elektryczne
Zapytanie pamięci Błąd => Strona 24-20
5
- Bieg jałowy zbyt wysokie
- Pamięć błędów Zadaj pytanie => Strona 24-20
6
- Tlen czujnik nie jest gotowa
- Pamięć błędów Zadaj pytanie => Strona 24-81
7
- Zablokowane kontroli lambda
- Temperatura płynu chłodzącego 85 ° C został osiągnięty
Zapytanie pamięci Błąd => Strona 24-94
10
- Nauka nie osiągnęły wartości
- Temperatura płynu chłodzącego 85 ° C został osiągnięty
Zapytanie pamięci Błąd => Strona 01-10
11
- Zbyt mała liczba zapłonów na analizy odstępu
- Pamięć błędów Zadaj pytanie => Strona 01-10
Kontakt Okresowe w kabel sondy lambda
12
- Zbyt wiele płomień na analizy odstępu
- Pamięć błędów Zadaj pytanie => Strona 01-10
Lambda sensor wieku
2
mniej niż 0,75
- Zawór elektromagnetyczny dla aktywowanego pojemnik naklejane na
- Zawór elektromagnetyczny dla kanistry węgla check => Strona 24-86
większy niż 1,25
- System otwarty AKF
- Sprawdź systemu rurociągów z AKF
Grupa pomiarowa 005
1... / Min Speed => Grupa Reklam 001, Display Pole 1
2... ° n.OT Głębokość kontroli Knock
podstawowe wartości: 60 ° n.OT (w zmniejszaniu kąta zwalniania przez organy kontroli domina jest usuwany, Zündwinkelrücknahme o 60 ° n.OT)
3... ° BTDC Średnia wszystkich kąt wypalania
4... ° C Temperatura płynu chłodzącego => 002 grup reklam, w polu wyświetlacza 3
Sprawdź Tabela Display Grupa 005
Spowodować uszkodzenie
Rozwiązywanie problemów
2
mniej niż 60 °
- Silnik Nieprawidłowe kolejny szum (dodatkowe jednostki luzem)
- Słaba jakość paliwa (mniej niż 91 RON)
- Temperatura powietrza dolotowego jest zbyt wysoka
- Usunięcie przyczyn
Grupa pomiarowa 006
1. .. Stanowisko zaworu stabilizacji biegu jałowego
10 ... 60 i.O.
2. .. Wartość wyuczona zaworu stabilizacji biegu jałowego
18 ... 75 i.O. (Odchylenia od podstawowej wartości pilotażowych zgodnie z silnika i warunków pracy)
3. .. Störgrößeneinfluß do stabilizacji pracy na biegu jałowym
0 = brak zakłóceń
4. .. Bezczynności systemu stabilizacji - nie obserwowano
.
Sprawdź Tabela Display Grupa 006
Spowodować uszkodzenie
Rozwiązywanie problemów
1
mniej niż 10
- Dodatkowy system wlotu powietrza zwraca
- Sprawdź układ wlotowy na przecieki
powyżej 60
- Zawór do bezczynności N71 stabilizacji łamane
- Pamięć błędów Zadaj pytanie => Strona 24-55
3
większa niż 5
- Dźwignia selektora nie automatyczną skrzynią biegów w pozycji "P" lub "N"
- Put nastawienia dźwigni na pozycję "P" lub "N"
powyżej 10
- Klimatyzacja włączony
- Wyłącz klimatyzacji
Grupa pomiarowa 007 i 008:
1. .. Stanowisko zaworu stabilizacji biegu jałowego => grupy reklam 006, Display Pole 1
2. .. ° C Temperatura płynu chłodzącego => 002 grup reklam, w polu wyświetlacza 3
3. .. Lambda Control (Bank 1) => 003 grup reklam, w polu wyświetlacza 3
4. .. Lambda Control (Bank 2) => 003 grup reklam, w polu wyświetlacza 4
Grupa pomiarowa 009:
1. .. ° C Temperatura płynu chłodzącego => 002 grup reklam, w polu wyświetlacza 3
2. .. Idle switch
0 = otwarte
1 = zamknięte
3. .. ° BTDC Firing kąt - nie obserwowano
4. .. / Min Speed => Grupa Reklam 001, Display Pole 1
Sprawdź Tabela Display Grupa 009
Spowodować uszkodzenie
Rozwiązywanie problemów
2
0 lub 1
- Bezczynność F60 przełącznik łamane
- Throttle-G69 uszkodzony lub nieprawidłowo ustalone
- Pamięć błędów Zadaj pytanie => Strona 24-99
- Throttle zależy
- Prasy Mat na akcelerator
- Usunięcie przyczyn
- Wilgoć w złącza Throttle-G69
- Sprawdź złącze
- Gaszugeinstellung
- Regulacja przepustnicy kabla
Grupa pomiarowa 010:
1. .. ° C Temperatura płynu chłodzącego => 002 grup reklam, w polu wyświetlacza 3
2. .. Idle switch => grupy reklam 009, display box 2
3. .. Lambda Control (Bank 1) => 003 grup reklam, w polu wyświetlacza 3
4. .. / Min Wartość Nauka wentylacja zbiornika => grupy reklam 004, display box 2
grupa pomiarowa 099, system Lambda:
1. .. / Min Speed => Grupa Reklam 001, Display Pole 1
2. ..% Obciążeniu silnika => grupy reklam 001, display box 2
3. .. ° C Temperatura płynu chłodzącego => 002 grup reklam, w polu wyświetlacza 3
4 ?-Reg . Kontroli Lambda
domyślnie 04: ?-Reg.AUS
Przeczytaj bloku mierzonych wartości 08: ?-Reg.EIN
Uwagi na wyświetlaczu 4:
? W celu poszukiwania błędów jest określone, kontrola lambda włączony przy wyborze grupy reklam 099 w funkcji 04 "podstawowych" off-lub w funkcji 08 "przeczytaj Meßwerteblock.
? Po wyjściu z funkcji 04 "default" jest kontrola lambda automatycznie staje się aktywne.
Kodowanie sterownika 2.6 ABC (4A0 907 473 XX)
Elektronika silnika:
Number of Lambda probes - Type of Gearbox - Type of drive - Coding up to "C" - Coding from "D" and up
2 - Manual 012 - FWD - 000 - 00060
2 - Manual 01A - 4WD - 001 - 00061
2 - Auto 01F - 4WD - 008 - 00068
2 - Auto 01K - FWD - 008 - 00068
1 - Manual 012 - FWD - 032 - 00032
1 - Manual 01A - 4WD - 033 - 00033
1 - Auto 01F - 4WD - 040 - 00040
1 - Auto 01K - FWD - 040 - 00040
kodowanie w zależności od typu audi
100 C4
A6 C4
A4
A80
Login do adaptacji sterownika
ABC ( 4A0 907 473D/P) = 02102
Kanały adaptacji dostępne bez logowania
Na kanale 00 -wracamy do ustawień fabrycznych
Na kanale 01-mozemy zmienić prędkość silnika na biegu jałowym
podniesienie obrotów + przez wpisanie 01=10 obr/min, 02,03, 07=70 obr/min
zmniejszenie obrotów - przez wpisanie 0255=10 obr/min, 0254,0253 ,0294=70 obr/min
Dostępne kanały adaptacji po zalogowaniu się do sterownika
Może ktoś wie co dokładnie oznaczają pozostałe kanały od 02 do 12 bo jeszcze nie miałem okazji się tam zalogować i przestawiać
na rosyjskim forum znalazłem coś takiego do weryfikacji
1. 0 -0 biegu jałowym 254 (i dodatkowo 253 - łatwość off xx) 0 (umywalka 680) 1 (2 + a następnie dodać 20 obrotów)
2. 0 -128 mieszanka Wynagrodzenie podczas przyspieszania (obogaschenie. mnie dotyczy także wystartować)
3. 128 -0 odszkodowanie po zresetowaniu mieszanka gazu (wpływa na szybkość, z jaką obowiązkowe xx po zresetowaniu gazu i hamulca obj. Podłączyć dopływ paliwa, mam spadek do zera jest brak obrotów przy 128 obr po resecie i można powiesić na podgazovyvat xx do 1800 bez końca jeszcze stłumić obj)
4. 128 -128 hol.zapusk \ ocieplenie (wszystko jest jasne - 128 baza tańczył z dala 127 - mniej niż \ uboższej mieszanki 129 + więcej \ mieszanki bogatsze
5. 128 -128 ogrzewanie (podobny w punkcie 4)
6. 0 -128 bystrodeytvie lambda regulacja: XS (. Takich jak ECU musi szybko dostosować się do zeznań mieszanki lambda rzeczywiście nie czują różnicy, a 0 i 160 ustawić parametry i jazda nie zauważalną)
7. 0 -0 prędkość ogr? XS (kto chce oddawać, mówią nie można usunąć ograniczenie temu, pewnie leży)))
8. 0 -128 (0)? XS (nie mam nic na uderzenia)
9. 1 -1 254 kąt wyprzedzenia zapłonu (1 stopień) .. 0 (umywalka) ... 1 (-1grad później, właściwie kto jedzie na 92 i mniej))
10. 0 -0
11. 0 -0
12. 0 -0 korekta paliwa w całym zakresie 254 (bedn.) ... 0 (umywalka) ... 1 (bogat.) Mam bardzo fajną mieszankę koreektiruet kanału bardzo dużo większa niż 15 jednostek. Zalecane szczególnie w bogatej części (świece przeciwpowodziowe)
13. 4 4 (0) xs
14. 0 -0 xs
Lepsze tłumaczenie zagadnienia
Kanał 01 - ustawienie prędkość biegu jałowego.
Kanał 02 - dostosowanie mieszanki, z obciążeniem wzrasta. wzbogacenie mieszanki pod obciążeniem, kiedy buty gwałtownie wciśnięty.
Kanał 03 - dostosowanie mieszanki, ze spadkiem obciążenia. wzbogacenie mieszanki z ciągłym klikając na sneaker lub podczas zwalniania.
Kanał 04 - wzbogacenie fazy po * początku *
Kanał 05 - wzbogacenie fazy * ciepły *
Kanał 06 - kontrola lambda. Ustawia szybkość reakcji regulatora na zmianę sygnału z lambda,
wartość wielkiej - reakcja szybciej
mniejsze wartości - reakcja jest wolniejsza.
Kanał 07 - dodatkowa kompensacja ogranicznik prędkości. Ustawia limit, dodając 1km/chas
Kanał 08 - jest odpowiedzialny w fazie wzbogacania "Start".
Kanał 09 - rekompensata za czas zapłonu. Regulacja kąta 0,75 stopni krokiem w całym zakresie obrotów
Kanał 10 - regulacja stawka podstawowa za paliwo (działa we wszystkich trybach)
Kanał 11 - układ recyrkulacji spalin (EGR / AGR)
Kanał 12 - ustawić ciśnienie doładowania, tylko dla turbo maszyn, wartości duże - ciśnienie doładowania wzrost, wartości niższe - zmniejszenie ciśnienia doładowania.
Kanał 13 - nie używane
Kanał 14 - dodatkowa rekompensata za czas bezczynności Reguluje obciążenie silnika na wolnych wielkiej wartości - zwiększenie specyfikację ładunku na biegu, wartości niższe - zmniejszone.
Procedura adaptacji kanału nr 02
Bloki pomiarowe z początku posta gr 01-010/099
plik rar
Procedura adaptacji krokowca i zmiana obrotów jałowych
plik rar
Błędy jakie miałem u siebie w sterowniku i jakie udało się zlikwidować
0519
źle wciśnięta fajka przewodu od czujnika podciśnienia na korpusie przepustnicy
Ostatnio zmieniony 13 lis 2012, 12:44 przez filon705, łącznie zmieniany 5 razy.
mam nadzieje ze się przyłączycie i będziecie wrzucać nawet pojedyncze informacje na temat naszego ABC
zapraszam stworzymy sobie encyklopedie diagnostyki naszego silnika
[ Dodano: 2012-05-27, 19:16 ]
Log do sterownika dziś został sprawdzony wszystko działa tak jak opisałem zostają udostępnione kanały w moim przypadku do nr 13
nr 14 jest nieaktywny czyli tabela od braci za wschodu jest OK
odkryłem takze dodatkowy kanał adaptacji nr 91 o wartości domyślnej 4-najprawdopodobniej dotyczy immobilajzera
zapraszam stworzymy sobie encyklopedie diagnostyki naszego silnika
[ Dodano: 2012-05-27, 19:16 ]
Log do sterownika dziś został sprawdzony wszystko działa tak jak opisałem zostają udostępnione kanały w moim przypadku do nr 13
nr 14 jest nieaktywny czyli tabela od braci za wschodu jest OK
odkryłem takze dodatkowy kanał adaptacji nr 91 o wartości domyślnej 4-najprawdopodobniej dotyczy immobilajzera
to moze byś napisał co dokładnie oznaczaja kanały adaptacji po zalogowaniu kodem i jak mozna w nich zmieniać wartości -czy dobrze je zinterpretowałem jak narazie przetestowałem kanały;
00-powrot do ustawień fabrycznych
01-zmieniłem na 7 zamiast 0
02-zmieniłem na 141 zamiast 128
04-zmieniłem na 140 zamiast 128
05-zmieniłem na 148 zamiast 128
12-zmieniłem na 2 zamiast 0
00-powrot do ustawień fabrycznych
01-zmieniłem na 7 zamiast 0
02-zmieniłem na 141 zamiast 128
04-zmieniłem na 140 zamiast 128
05-zmieniłem na 148 zamiast 128
12-zmieniłem na 2 zamiast 0
- PiotrLublin
- Forum Audi 80
- Posty: 262
- Rejestracja: 06 gru 2011, 20:59
- Lokalizacja: Lublin
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków