[B4] SUPERCHARGER DO 2.8
U nas na forum jest V8 w ośce Mikko ma u siebie 4.2 ja osobiście znam kilka naście takich swapów. Przy kilku byłem. Cenowo wychodzi niecałe 10 tys z zakupem , serwisem silnika i montażem. Droga przetarta przez kilku znajomych. Jak również montaż kompresora i turbo do tego silnika. A czas montażu około 2 tygodni.
Dla mnie jest Tylko jeden plus v8 masz seryjne 300ps i dużo momentu z dołu.
Dźwięk zabija :mrgreen:
Wiem że nie chcesz swapa ale to w miare sensowna droga do mocy i bezawaryjności.
Jeśli uparłeś sie na kompresor montuj będzie fajnie. :mrgreen:
Jeśli chcesz później więcej mocy sprawdź ile będą cię kosztować kolejne profi graty do tego silnika. A wie, że niemało.
A co do kasy to jak zauważyłeś tą kwestie pomijamy na poziomie sensowności.
pozdro
Dla mnie jest Tylko jeden plus v8 masz seryjne 300ps i dużo momentu z dołu.
Dźwięk zabija :mrgreen:
Wiem że nie chcesz swapa ale to w miare sensowna droga do mocy i bezawaryjności.
Jeśli uparłeś sie na kompresor montuj będzie fajnie. :mrgreen:
Jeśli chcesz później więcej mocy sprawdź ile będą cię kosztować kolejne profi graty do tego silnika. A wie, że niemało.
A co do kasy to jak zauważyłeś tą kwestie pomijamy na poziomie sensowności.
pozdro
- Mabrothrax
- Forum Audi 80
- Posty: 2442
- Rejestracja: 05 kwie 2009, 10:40
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Zajrzałem tu i ówdzie, dawca quattro - wszystko zmęczone, jest karoca i quattro mocno zdekompletowane - 2500zł , motor też nie jest jakimś wielkim problemem, znalazłem cały motor z okablowaniem za 5tys-7tys złotych polskich, załóżmy że już jest to zamontowane i jeżdżące w 10tysiącach złotych, wszystkie bajery, lampy, wnętrze skórzane, klime przełożyć z mojego rodzynka, dołożyć 2500zł na malowanie i szybko licząc, koszty nieprzewidziane 1500zł i za 14tys jest 300km, całe wymalowane i lśniące, a co zostanie z 2.8, motor i skrzynie sprzedać.
Co się dzisiaj okazało, do kosztów zakupu nowego kitu z USA dochodzą koszty cła i zrobiło się z tego 14500zł.
Jak dla mnie to zamyka temat, czy wkładać doładowanie i mieć 200-220koni, czy zrobić swap i mieć 300koni za te same pieniądze.
Co się dzisiaj okazało, do kosztów zakupu nowego kitu z USA dochodzą koszty cła i zrobiło się z tego 14500zł.
Jak dla mnie to zamyka temat, czy wkładać doładowanie i mieć 200-220koni, czy zrobić swap i mieć 300koni za te same pieniądze.
King Jesteśmy tutaj po to żeby ci doradzić i pomóc albo wskazać jakieś inne rozwiązania.
Quattro nie jest obowiązkiem i może zostać oska. Jeśli twoje Coupe jest igła i chcesz ją zostawić na wieki. To masz dwa rozwiązania , albo zostaje to co jest i dłubiesz silnik czyli wszystkie rozwiązania dla silników N/A (wolnossące) koszt wysoki i przyrost niewielki .
Sądze że 220 ps zrobisz kosztem 5tys.
A jak więcej to zostaje swap na 4.2 lub inny silnik .
Po swapie ciężko będzie ja sprzedać niestety.
pozdro
Quattro nie jest obowiązkiem i może zostać oska. Jeśli twoje Coupe jest igła i chcesz ją zostawić na wieki. To masz dwa rozwiązania , albo zostaje to co jest i dłubiesz silnik czyli wszystkie rozwiązania dla silników N/A (wolnossące) koszt wysoki i przyrost niewielki .
Sądze że 220 ps zrobisz kosztem 5tys.
A jak więcej to zostaje swap na 4.2 lub inny silnik .
Po swapie ciężko będzie ja sprzedać niestety.
pozdro
Moi Drodzy Koledzy, dla zainteresowanych - koszty SWAP-u, silnik 4.2 plus wymiana całego rozrządu, cały tłumik 3'' z kwasówki, komputer i strojenie, montaż, sprzęgło, nowe chłodnice, wentylatory, itp, itd poduszki pod silnik, krojenie karocy, spawanie, pasowanie, 15tys złotych moi drodzy, a supercharger 12tys. Pierwszy wolny termin na SWAP - około pół roku. Do montażu pasuje skrzynia 2.8 wraz z kołem zamachowym i sprzęgłem też z 2.8.
Ten mój pojazd kosztował już grubo ponad 20tys zł, sprzedaż nie ma sensu, jeździć i jeździć, a jak będzie miał 300koni to nie będę miał wielu powodów żeby chcieć kupić inny chyba że mi się nie wiem jak mocno w głowie przewróci :mrgreen:
Ten mój pojazd kosztował już grubo ponad 20tys zł, sprzedaż nie ma sensu, jeździć i jeździć, a jak będzie miał 300koni to nie będę miał wielu powodów żeby chcieć kupić inny chyba że mi się nie wiem jak mocno w głowie przewróci :mrgreen:
King trochę to drogo ktoś ci policzył. Ale chciałbym wiedzieć kogo pytałęś o ile to nie tajemnica.
Uważam że max koszt to 10tyś. Silnik 5 tys ,rozrząd 1tys , zdjęcie immo 250pln . Zamach 500/800 bo od v6 nie pasuje, sprzęgło , skrzynia zostaje.
Karoserii się nie tnie tylko do spawuje jedno mocowanie na prawej podłużnicy. sterownik zostaje ori vems czy inny zewnętrzny nie ma sensu.
Przy swapie zawsze wróci ci się kasa za twój silnik.
Pozdro
Ps Domyślam się z kim rozmawiałeś o swapie i cenie.
Uważam że max koszt to 10tyś. Silnik 5 tys ,rozrząd 1tys , zdjęcie immo 250pln . Zamach 500/800 bo od v6 nie pasuje, sprzęgło , skrzynia zostaje.
Karoserii się nie tnie tylko do spawuje jedno mocowanie na prawej podłużnicy. sterownik zostaje ori vems czy inny zewnętrzny nie ma sensu.
AVBKING pisze: koszty SWAP-u
Za dużoAVBKING pisze:15tys złotych
A wcześniej pisałeś ze z cłem było prawie 14,5 tys i dodaj rozrząd oleje.AVBKING pisze:a supercharger 12tys.
Przy swapie zawsze wróci ci się kasa za twój silnik.
Pozdro
Ps Domyślam się z kim rozmawiałeś o swapie i cenie.
- Mabrothrax
- Forum Audi 80
- Posty: 2442
- Rejestracja: 05 kwie 2009, 10:40
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
- Mabrothrax
- Forum Audi 80
- Posty: 2442
- Rejestracja: 05 kwie 2009, 10:40
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
-
- Moderator
- Posty: 1240
- Rejestracja: 23 lis 2006, 00:23
- Imię: Michał
- Model: Inny
- Nadwozie: Coupe quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Gdynia
- Kontakt:
swojego czasu byl na ebay.de 2.8 AAH 230KM w sedanie, który miał modyfikacje przeprowadzone jedynie w zakresie obróbki motoru. Jeśli jesteś biegły w niemieckim wklejam opis, który był w aukcji...auto poszło za 3500Euro a miało m.in skórę, klimę i prosiakowe lustra.
Motor wurde bei der Firma Bamotec in Nürnberg (Altes Ofenwerk) bearbeitet und Leistungsgesteigert: 6 Neue Kolben, neue Zylinderlaufbahnen auf erstes Übermaß, neue Pleullager,Pleul optimiert, Kurbelwelle optimiert, neue Kurbelwellenlager, Zylinderkopfbearbeitung, neue Ventilschaftdichtungen,Einzelteile Feinausgewogen und Gewuchtet, 2 DB bilas 272 Sportnockenwellen, Einzelanfertigung Einmassenschwungrad mit 5,9 KG (Orginal Zweimassenschungrad mit 12,9 KG) ,neue Sachs Race Enginering Komplette Sportkupplung organisch mit Ausrücklager bis 510nm Kraftübertragung, 2 x Rennkat(Metallkats) mit jeweils 200cpsi und vieles mehr.. Rechnung vorhanden(3850,-€ Bearbeitung).Ohne Dichtsatz, Wapu und was sonst noch dazugehört. Alle Dichtungen neu,neue Zündkerzen, neuer Sportluftfilter, neuer Zahnriemen, Mobil 1 ÖL 5 W50 bei 1200 km gewechselt , Wasserpumpe und vieles mehr...
Motor wurde in Hamburg /Seevetal bei der Firma Flow Improver weiter bearbeitet und Abgestimmt. Bekannt durch Meckis forum oder jetzt audifieber.de (Leistungsgesteigert auf 169/ 230 Ps +) Rechnung vorhanden. (1598,50 €)
Motor wurde bei der Firma Bamotec in Nürnberg (Altes Ofenwerk) bearbeitet und Leistungsgesteigert: 6 Neue Kolben, neue Zylinderlaufbahnen auf erstes Übermaß, neue Pleullager,Pleul optimiert, Kurbelwelle optimiert, neue Kurbelwellenlager, Zylinderkopfbearbeitung, neue Ventilschaftdichtungen,Einzelteile Feinausgewogen und Gewuchtet, 2 DB bilas 272 Sportnockenwellen, Einzelanfertigung Einmassenschwungrad mit 5,9 KG (Orginal Zweimassenschungrad mit 12,9 KG) ,neue Sachs Race Enginering Komplette Sportkupplung organisch mit Ausrücklager bis 510nm Kraftübertragung, 2 x Rennkat(Metallkats) mit jeweils 200cpsi und vieles mehr.. Rechnung vorhanden(3850,-€ Bearbeitung).Ohne Dichtsatz, Wapu und was sonst noch dazugehört. Alle Dichtungen neu,neue Zündkerzen, neuer Sportluftfilter, neuer Zahnriemen, Mobil 1 ÖL 5 W50 bei 1200 km gewechselt , Wasserpumpe und vieles mehr...
Motor wurde in Hamburg /Seevetal bei der Firma Flow Improver weiter bearbeitet und Abgestimmt. Bekannt durch Meckis forum oder jetzt audifieber.de (Leistungsgesteigert auf 169/ 230 Ps +) Rechnung vorhanden. (1598,50 €)
- Mabrothrax
- Forum Audi 80
- Posty: 2442
- Rejestracja: 05 kwie 2009, 10:40
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
:roll:spawacz pisze:2.8 AAH jest w stanie na biturbo wygenerowac o wiele wiec niz wasze 220km :mrgreen: , trzeba ruszyc glowa tylko. Jak swapowac to na 2.2 20VT lub 2.7BiT nie widze tu V8, a za sam dzwiek to mozna olac....
A czy ktoś tutaj pisał o biturbo? Bo mi się zdawało, że biegało o jedną turbawkę ew. kompresor. Bi to jest inna kwestia.
Jak ktoś zainwestuje z 50tys to zrobi BiT z AAH . Tylkoto bezsens bo tylko blok bedzie ori.spawacz pisze:2.8 AAH jest w stanie na biturbo wygenerowac o wiele wiec niz wasze 220km :mrgreen: , trzeba ruszyc glowa tylko. Jak swapowac to na 2.2 20VT lub 2.7BiT nie widze tu V8, a za sam dzwiek to mozna olac....
AAh nie nadaje się w seri do dmuchania .
Taniej wyjdzie 2.7 bit.
2.2 20vt tanie nie jest żeby miało moc.
A v8 można dmuchać do 1 bara co daje około600ps i ponad 800 nm.
oczywiście na seryjnych gratach.
I powiedz mi czy twoje wspaniałe 2.2 i 2.8 da rade??
Oj to przeszdles sam siebie teraz, 600 po dmuchaniu na serii gratach zapominij , to nie 2.0 ani 1.8 T czy G60 ze 100% swoej mocy ida a nawet 150%, albo inaczej zapytam ile uturbiles n/a w swoim zyciu??? Przypomial mi sie 1-den filozof z klubu BMW jak IS"ke nakrecil na 300KM ... i pojedzila az 1 tydzien, taka patologie to zrobi byle ciec...