[ALL B4] problem ze światłami mijania
Na większości przekażników jest schemat jak to podłączyć ale:Krzysztof_Suliko pisze:A może ktoś ma schemacik jak przerobić światełka na przekaźniki ??
86 - stała masa
85 - plus z orginalnych przełączników
30 - plus z akumulatora (plus jakiś bezpiecznik)
87 - plus do żarówki
Na krótkie i długie yrzeba dać osobne przekażniki.
Koszt w B4 to 150 PLN nowy - 1/2, a na szrocie krzyczeli 100 PLN.nitro20 pisze:najprawdopodobniej siadł przełącznik zespolony ten pająk przy kierownicy w b4jest chyba dzielony na lewą i prawą strone w b3 cały mechanizm musiałem wymienić koszt ok 500 zł nówex (tak płaciłem 2 lata temu). Do b4 nie orientuj sie. Spróbuj przeczyścić jeszcze te styki które są tam w środku, kierę trzeba zdjąć.
Dzięki za odpowiedż, jaki przekaźnik kupić aby nie trzebabyło stosować 4 przekaźników ?? osobno dla krótkich i długich światel ?krisch pisze:Na większości przekażników jest schemat jak to podłączyć ale:Krzysztof_Suliko pisze:A może ktoś ma schemacik jak przerobić światełka na przekaźniki ??
86 - stała masa
85 - plus z orginalnych przełączników
30 - plus z akumulatora (plus jakiś bezpiecznik)
87 - plus do żarówki
Na krótkie i długie yrzeba dać osobne przekażniki.
U mnie w pracy są oznaczone nr 79. i te mają dwie stopki 87 . Czyli na dwie lampy . wtedy musisz dać tylko dwa przekaźniki , jeden krótkie , drugi długie . Ale jak dasz inny z jedną stopką 87 to możesz poprowadzić kable do dwóch żarówek , też będzie działać . No chyba że sie uprzesz to napisz na gg to pomyślimy jak wysłać ci te co mam z pracy.Krzysztof_Suliko pisze:jaki przekaźnik kupić
Ja bym zaczął od wyczyszczenia styków w "pająku". To "standardowa " bolączka. Czyściłem już chyba z 6 takich egzemplarzy.electron pisze:Mam dokładnie taki sam problem.
Przy przełączeniu w pozycje " długich" całkowita ciemność.
Choć moge nimi błysnąc pociągając dzwignię do siebie.
Szukałem przekaźnika ale nie moge go niestety znaleźć, będę wdzięczny za info o jego lokalizacji.
Czy ten przełącznik jest rozbieralny, jak trudno dostać sie do samych styków.czarekj pisze: Ja bym zaczął od wyczyszczenia styków w "pająku". To "standardowa " bolączka. Czyściłem już chyba z 6 takich egzemplarzy.
Czy one sie w jakiś sposób " zaklejają" czy wypalaja. Na wypalone raczej nie będzie ratunku.
Czy obwód jest prowadzony przez przekaźnik i gdzie go szukać.
Miałem podobny problem na początku nie mogłem tylko mrugać długimi, potem jak chciałem właczyć długie to wszystko gasło. Dzięki informacjom z tego forum naprawiłem i działa pół roku bez problemów. Po prostu ściągnąłem obudowę kierownicy, popsikałem WD 40 gdzie tylko się wcisnąłem tą małą rurką. Nie wiem czy to jest bezpieczne ale kosztowało mnie to 10 minut pracy i wielka satysfakcja.
W ten sam sposób "naprawiłem" 4 biegi nadmuchu (do tej pory działały mi dwa albo trzy kiedy chciały).
W ten sam sposób "naprawiłem" 4 biegi nadmuchu (do tej pory działały mi dwa albo trzy kiedy chciały).