Audi coupe by Vigo - V8 ABZ sezon 2016 :)
-
- Audi 80 Klub
- Posty: 758
- Rejestracja: 02 lut 2008, 16:20
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontakt:
Dzisiaj pomierzyłem co i jak potrzeba, żeby zmienić u mnie rozstaw z 4x108 na 5x112.... i krótko mówiąc lepiej być nie może:D Jak się okazało ta moja 90tka to kopalnia części:D wyjąłem całe zwrotnice jak robiłem swapa abk do 90tki....
no i... sprawa wygląda tak, że w 90 2.3 20V oryginalnie jest łożysko 82x43x37, przeguby zewnętrzne mają od koła 38 zębów... i teraz mała ciekawostka... dokładnie, żeby zmienić rozstaw potrzebuję jedynie kupić piasty od 100 C4 2,8 lub 4,2
Wymiar piast jest dokładnie ten sam, przeguby zewnętrzne od 2,3 20V są takie same jak 100 C4 2,8 lub 4,2 (no jedynie może różnica jest w ilości zębów od strony półośki), ale to mnie akurat już nie dotyczy:) Tak więc ATSy na sprzedaż, zmiana rozstawu na 5x112 i 18" ale jakie to puki co nie zdradzam:D
Wszystko powoli ale do przyszłego sezonu na konkret:D
Pozdrawiam!!
no i... sprawa wygląda tak, że w 90 2.3 20V oryginalnie jest łożysko 82x43x37, przeguby zewnętrzne mają od koła 38 zębów... i teraz mała ciekawostka... dokładnie, żeby zmienić rozstaw potrzebuję jedynie kupić piasty od 100 C4 2,8 lub 4,2
Wymiar piast jest dokładnie ten sam, przeguby zewnętrzne od 2,3 20V są takie same jak 100 C4 2,8 lub 4,2 (no jedynie może różnica jest w ilości zębów od strony półośki), ale to mnie akurat już nie dotyczy:) Tak więc ATSy na sprzedaż, zmiana rozstawu na 5x112 i 18" ale jakie to puki co nie zdradzam:D
Wszystko powoli ale do przyszłego sezonu na konkret:D
Pozdrawiam!!
Łukasz nie pchaj się z ważne 18... Wsadź jakieś konkretne 17 i pomaluj w czerń (lub kolor budy) z akcentem koloru monstera.
Te felgi co pokazane są na zdjęciu kolegi UFOtm moim zdaniem świetnie wyglądają, ramiona w kolor i rant po całości w monstera. Nie wiem jak by to wyglądało ale zawsze można zrobić na kompie próbę. Jak coś to mam znajomego który się bawi takimi rzeczami...
Tak jak rozmawialiśmy, w wtorek wpadnę do ciebie i możesz grzebać i rozbierać. S4 ma całkiem inne zwrotnice wiec pewnie piasty pewnie też ale póki nie sprawdzimy to możemy gdybać.
Te felgi co pokazane są na zdjęciu kolegi UFOtm moim zdaniem świetnie wyglądają, ramiona w kolor i rant po całości w monstera. Nie wiem jak by to wyglądało ale zawsze można zrobić na kompie próbę. Jak coś to mam znajomego który się bawi takimi rzeczami...
Tak jak rozmawialiśmy, w wtorek wpadnę do ciebie i możesz grzebać i rozbierać. S4 ma całkiem inne zwrotnice wiec pewnie piasty pewnie też ale póki nie sprawdzimy to możemy gdybać.
-
- Audi 80 Klub
- Posty: 758
- Rejestracja: 02 lut 2008, 16:20
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontakt:
-
- Audi 80 Klub
- Posty: 758
- Rejestracja: 02 lut 2008, 16:20
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontakt:
-
- Audi 80 Klub
- Posty: 758
- Rejestracja: 02 lut 2008, 16:20
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontakt:
-
- Audi 80 Klub
- Posty: 758
- Rejestracja: 02 lut 2008, 16:20
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontakt:
-
- Audi 80 Klub
- Posty: 758
- Rejestracja: 02 lut 2008, 16:20
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontakt:
No tak, przeguby od 7a mają 38 zębów wewnętrznie, szerokość mają ok 32mm mówię teraz pamięci bo nie pamiętam dokładnie wymiaru, i to są przeguby które są w "dużym" łożysku... Zastanawiam się w jakim silniku przy B4 zwrotnice miały takie łożyska na przodzie, 2,8? Bo zwrotnice z 90tki mają duże łożysko ale różnią się tym, że śruby do kolumny mają 12 a w b4 są 14.