[B4] SUPERCHARGER DO 2.8
Ja nigdy nic nie uturbiałem bo mnie to nie bawi.
Ale moi znajomi zajmują się tym profesjonalnie.
Dla twojej ciekawości to silnik v8 3.7 40v Na holsecie pokazał dokładnie 580ps i 820nm
Gdzie w serii ma 260ps. :lol:
Z ciekawości mogeę ci powiedzieć że kilka silników zbudowałem. Dla siebie i kogoś.
Pozdro
Ale moi znajomi zajmują się tym profesjonalnie.
Dla twojej ciekawości to silnik v8 3.7 40v Na holsecie pokazał dokładnie 580ps i 820nm
Gdzie w serii ma 260ps. :lol:
Z ciekawości mogeę ci powiedzieć że kilka silników zbudowałem. Dla siebie i kogoś.
Pozdro
Seryjny silnik kupiony za 1500pln z allegro nic nie robione.spawacz pisze:mhm, napewno na serii gratach bez odprezenia... , moze inny to lykna ale nie ja...
Zniósł 1 bar upalania przez ok 1000 km.
Na hamowni po którymś razie poddała się korba przy 1,4 bara.
Ogółem silnik uturbiony w celu zbadania wytrzymałości V8.
Teraz wjechał 4.2 40v i też bedzie testowany ile zniesie.
Docelowo ma być 4.2 zakute z rs6 i na wyciągnięte na maxa.
A jak nie wierzysz to twoje zmarwienie :lol:
- Leo
- Forum Audi 80
- Posty: 3822
- Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
- Imię: Adam
- Model: Inny
- Nadwozie: Coupe quattro
- Silnik: 2,2 3B
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
bo subaru znane jest z tego że ma papierowe napędy i jakiekolwiek zwiększenie mocy powoduje masakrę w skrzyniach i silniku. Zreszta, to temat na osobną rozmowę.
jeśli poza tym, uważasz, że włożenie 12 tysięcy jest bez sensu, to uświadomię Cię - KAŻDY tuning jest bez sensu. Nigdy , ale to NIGDY nie odzyskasz kasy włożonej w modyfikacje. Koniec kropka.
jeśli poza tym, uważasz, że włożenie 12 tysięcy jest bez sensu, to uświadomię Cię - KAŻDY tuning jest bez sensu. Nigdy , ale to NIGDY nie odzyskasz kasy włożonej w modyfikacje. Koniec kropka.
Witam, podaje ceny jakie dostalem od znanego forumowicza:
• 3000zl silnik 4.2 40V, bez kompa,
• 1000zl chlodnice, wiatraki, poduchy itp.,
• 1200zl nowy rozrzad z robocizna do 4.2,
• 500zl zrobienie dolotu,
• 2000zl zrobienie wydechu z kwasowki 3” cale, jeden wydech (oska CAC),
• 2500zl niestandardowy komp wraz ze strojeniem,
• 4000zl robocizna, wstawienie motoru i dopasowania, wczesniej ta sama osoba na innym forum pisze o kwocie 2300zl do kazdego B2 B3 B4, wiadomo, dni mijaja, koszty rosna, tutaj o 74 %, wnioski kazdy wyciagnie sam,
• 1000zl nowe sprzeglo, wg mojego wlasnego mniemania, wg SWAP-mana pasuje kolo zamachowe i sprzeglo z mojego 2.8 AAH.
Firma z USA po mojej ostatniej wiadomosci do nich zeszla z ceny o 2200zl, aby koszt po oclenieu nie przekroczyl 12tys zl. Ale to nadal nie jest 300KM, wiec im bardzo grzecznie, i bardzo ladnie podziekowalem za ich zainwestowany w ten temat czas.
Wazne – nie interesuja mnie datsuny czy tez inne, liczy sie dla mnie tylko wladca pierscieni, trzymajmy sie tej kwestii.
Jak ktos z doswiadczeniem w SWAP jest w stanie zrobic operacje 2.8 na 4.2, ktora po hamowaniu auta wykaze 310KM+ to ja mu z przyjemnoscia zaplace 12tys zlotych papierow, zapraszam serdecznie.
[ Dodano: 2012-07-01, 19:11 ]
Nie sztuka jest bujac w oblokach i mowic, to musi sie udac za 10tys, bo co to znaczy ze jest lewe czy prawe oko, z tym sie czlowiek rodzi i sie z tym nie dyskutuje
Jak ktos WIE ile to kosztuje to z wielka przyjemnoscia tego wysluchamy !!
• 3000zl silnik 4.2 40V, bez kompa,
• 1000zl chlodnice, wiatraki, poduchy itp.,
• 1200zl nowy rozrzad z robocizna do 4.2,
• 500zl zrobienie dolotu,
• 2000zl zrobienie wydechu z kwasowki 3” cale, jeden wydech (oska CAC),
• 2500zl niestandardowy komp wraz ze strojeniem,
• 4000zl robocizna, wstawienie motoru i dopasowania, wczesniej ta sama osoba na innym forum pisze o kwocie 2300zl do kazdego B2 B3 B4, wiadomo, dni mijaja, koszty rosna, tutaj o 74 %, wnioski kazdy wyciagnie sam,
• 1000zl nowe sprzeglo, wg mojego wlasnego mniemania, wg SWAP-mana pasuje kolo zamachowe i sprzeglo z mojego 2.8 AAH.
Firma z USA po mojej ostatniej wiadomosci do nich zeszla z ceny o 2200zl, aby koszt po oclenieu nie przekroczyl 12tys zl. Ale to nadal nie jest 300KM, wiec im bardzo grzecznie, i bardzo ladnie podziekowalem za ich zainwestowany w ten temat czas.
Wazne – nie interesuja mnie datsuny czy tez inne, liczy sie dla mnie tylko wladca pierscieni, trzymajmy sie tej kwestii.
Jak ktos z doswiadczeniem w SWAP jest w stanie zrobic operacje 2.8 na 4.2, ktora po hamowaniu auta wykaze 310KM+ to ja mu z przyjemnoscia zaplace 12tys zlotych papierow, zapraszam serdecznie.
[ Dodano: 2012-07-01, 19:11 ]
Nie sztuka jest bujac w oblokach i mowic, to musi sie udac za 10tys, bo co to znaczy ze jest lewe czy prawe oko, z tym sie czlowiek rodzi i sie z tym nie dyskutuje
Jak ktos WIE ile to kosztuje to z wielka przyjemnoscia tego wysluchamy !!
Moze jak cos napisze, coprawda nie jestem orlem z V8 , ale jakies 16V i pare TDI sie przerabialo, i to NIE jest tania impreza. I tam naprawde nie wiem jakim cudem 4.2 przy sprzezniu 10.8:1 znosol 1 bar bez pierdu a przy 1.4 korbe ugielo, poprostu w to nie wierze musial byc odprezany i to wszstko fizyki i zasad sprezenia nie oszukasz... to nie TSI tego tak nie zrobisz i jeszcze text ze jezdzil tydzien brz ualania - i co to ma byc, a jak daliscie 1.4 to odrazu klekla korba na hamowni dla mnie to jest duporobota i tyle.Szerze mowiac 12tys to raczej gorna granica przy takim swapie , liczac ze to bedzie na 2xk26 , regenerowanych + sporeee wtryskiwacze + ori ecu lub SMT6/7 , wydechy /doltoy to sa poperdolki....
AVBKING pisze:Zamach musi być od V8 bo jest mocowany na 10 śrub. A w V6 na 8 śrub.chmiel25 pisze:Zamach 500/800 bo od v6 nie pasuje
, sprzęgło , skrzynia zostaje.
Jakie kolo zamachowe pasuje??
tarzcza i zamach od może być od 2.8 ale wszyscy wkładają od 3b.
Nie widze sensu wkładania SA do V8 bo Ori sterownik ma lepsze mapy.
i Pokaże ponad 300ps.
U Derbiaka było SA i nie bylo szalu , teraz jest ori sterownik i na hamowni pokazał 313ps i 400nm.
Domyślam się że o swapie gadałeś z Guziorem.??.
Spawacz musisz jeszcze chyba zdobyc wiedzy . Niestety.
3.7 V8 turbo o którym mowa. Wykres jak dostanę to wkleje.
Pozdro
- Mabrothrax
- Forum Audi 80
- Posty: 2442
- Rejestracja: 05 kwie 2009, 10:40
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
AVBKING, te ceny za swap nie są atrakcyjne. Chyba, że przy okazji robią do tego clean look i detailing komory po zakończonej pracy
Znam miejsce, gdzie można to zrobić taniej i na hamowni wyjdzie np. 330KM/450NM Silnik AUW 4.2 5V, seryjny komputer. Kto był w Żerkowie to widział i słyszał jak to jeździ. Jbc to pisz na PW.
Znam miejsce, gdzie można to zrobić taniej i na hamowni wyjdzie np. 330KM/450NM Silnik AUW 4.2 5V, seryjny komputer. Kto był w Żerkowie to widział i słyszał jak to jeździ. Jbc to pisz na PW.