Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4] SUPERCHARGER DO 2.8

Pomysły, pytania, spostrzeżenia odnośnie tuningu zawieszenia, silnika, układu napędowego.
chmiel25
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2073
Rejestracja: 29 lis 2008, 09:27
Lokalizacja: łódź

Post autor: chmiel25 » 30 cze 2012, 14:38

Ja nigdy nic nie uturbiałem bo mnie to nie bawi.
Ale moi znajomi zajmują się tym profesjonalnie.
Dla twojej ciekawości to silnik v8 3.7 40v Na holsecie pokazał dokładnie 580ps i 820nm
Gdzie w serii ma 260ps. :lol:

Z ciekawości mogeę ci powiedzieć że kilka silników zbudowałem. Dla siebie i kogoś.

Pozdro

spawacz
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 112
Rejestracja: 20 gru 2010, 13:13
Lokalizacja: Przemyśl/Podkarpacie

Post autor: spawacz » 30 cze 2012, 16:18

mhm, napewno na serii gratach bez odprezenia... , moze inny to lykna ale nie ja...

chmiel25
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2073
Rejestracja: 29 lis 2008, 09:27
Lokalizacja: łódź

Post autor: chmiel25 » 30 cze 2012, 19:04

spawacz pisze:mhm, napewno na serii gratach bez odprezenia... , moze inny to lykna ale nie ja...
Seryjny silnik kupiony za 1500pln z allegro nic nie robione.
Zniósł 1 bar upalania przez ok 1000 km.
Na hamowni po którymś razie poddała się korba przy 1,4 bara.
Ogółem silnik uturbiony w celu zbadania wytrzymałości V8.
Teraz wjechał 4.2 40v i też bedzie testowany ile zniesie.

Docelowo ma być 4.2 zakute z rs6 i na wyciągnięte na maxa.

A jak nie wierzysz to twoje zmarwienie :lol:

Awatar użytkownika
garry99
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 459
Rejestracja: 14 cze 2011, 10:55
Lokalizacja: Kętrzyn,Mazury

Post autor: garry99 » 30 cze 2012, 20:48

podziwiam wsadzić 12 tys w audi 80 to już jakieś subaru kupić więcej frajdy i łatwiej modyfikować.pozdr

Awatar użytkownika
Leo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3822
Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
Imię: Adam
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Leo » 30 cze 2012, 20:50

zdziwiłbyś się, subaru to akurat baaaaardzo zły przykład.

Awatar użytkownika
Marek85
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 118
Rejestracja: 24 lis 2009, 09:40
Lokalizacja: Opole

Post autor: Marek85 » 30 cze 2012, 21:16

na jutubie już są filmiki z 2.8 12v w a100 z dwoma kompresorami. Niemcy to jednak mają fantazje i napewno kase.

Awatar użytkownika
garry99
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 459
Rejestracja: 14 cze 2011, 10:55
Lokalizacja: Kętrzyn,Mazury

Post autor: garry99 » 30 cze 2012, 21:40

Leo pisze:zdziwiłbyś się, subaru to akurat baaaaardzo zły przykład.
Dllaczego? Audi szkoda że nie ma napędu Quattro.

Awatar użytkownika
Leo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3822
Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
Imię: Adam
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Leo » 30 cze 2012, 21:48

bo subaru znane jest z tego że ma papierowe napędy i jakiekolwiek zwiększenie mocy powoduje masakrę w skrzyniach i silniku. Zreszta, to temat na osobną rozmowę.

jeśli poza tym, uważasz, że włożenie 12 tysięcy jest bez sensu, to uświadomię Cię - KAŻDY tuning jest bez sensu. Nigdy , ale to NIGDY nie odzyskasz kasy włożonej w modyfikacje. Koniec kropka.

chmiel25
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2073
Rejestracja: 29 lis 2008, 09:27
Lokalizacja: łódź

Post autor: chmiel25 » 30 cze 2012, 23:14

Leo pisze:zdziwiłbyś się, subaru to akurat baaaaardzo zły przykład.
+100 i masz u mnie browara <rotfl>

Awatar użytkownika
AVBKING
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 18
Rejestracja: 17 lut 2008, 16:52

Post autor: AVBKING » 01 lip 2012, 19:05

Witam, podaje ceny jakie dostalem od znanego forumowicza:
&#8226; 3000zl silnik 4.2 40V, bez kompa,
&#8226; 1000zl chlodnice, wiatraki, poduchy itp.,
&#8226; 1200zl nowy rozrzad z robocizna do 4.2,
&#8226; 500zl zrobienie dolotu,
&#8226; 2000zl zrobienie wydechu z kwasowki 3&#8221; cale, jeden wydech (oska CAC),
&#8226; 2500zl niestandardowy komp wraz ze strojeniem,
&#8226; 4000zl robocizna, wstawienie motoru i dopasowania, wczesniej ta sama osoba na innym forum pisze o kwocie 2300zl do kazdego B2 B3 B4, wiadomo, dni mijaja, koszty rosna, tutaj o 74 %, wnioski kazdy wyciagnie sam,
&#8226; 1000zl nowe sprzeglo, wg mojego wlasnego mniemania, wg SWAP-mana pasuje kolo zamachowe i sprzeglo z mojego 2.8 AAH.
Firma z USA po mojej ostatniej wiadomosci do nich zeszla z ceny o 2200zl, aby koszt po oclenieu nie przekroczyl 12tys zl. Ale to nadal nie jest 300KM, wiec im bardzo grzecznie, i bardzo ladnie podziekowalem za ich zainwestowany w ten temat czas.
Wazne &#8211; nie interesuja mnie datsuny czy tez inne, liczy sie dla mnie tylko wladca pierscieni, trzymajmy sie tej kwestii.
Jak ktos z doswiadczeniem w SWAP jest w stanie zrobic operacje 2.8 na 4.2, ktora po hamowaniu auta wykaze 310KM+ to ja mu z przyjemnoscia zaplace 12tys zlotych papierow, zapraszam serdecznie.

[ Dodano: 2012-07-01, 19:11 ]
Nie sztuka jest bujac w oblokach i mowic, to musi sie udac za 10tys, bo co to znaczy ze jest lewe czy prawe oko, z tym sie czlowiek rodzi i sie z tym nie dyskutuje ;)
Jak ktos WIE ile to kosztuje to z wielka przyjemnoscia tego wysluchamy !!

spawacz
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 112
Rejestracja: 20 gru 2010, 13:13
Lokalizacja: Przemyśl/Podkarpacie

Post autor: spawacz » 01 lip 2012, 20:32

Moze jak cos napisze, coprawda nie jestem orlem z V8 , ale jakies 16V i pare TDI sie przerabialo, i to NIE jest tania impreza. I tam naprawde nie wiem jakim cudem 4.2 przy sprzezniu 10.8:1 znosol 1 bar bez pierdu a przy 1.4 korbe ugielo, poprostu w to nie wierze musial byc odprezany i to wszstko fizyki i zasad sprezenia nie oszukasz... to nie TSI tego tak nie zrobisz i jeszcze text ze jezdzil tydzien brz ualania - i co to ma byc, a jak daliscie 1.4 to odrazu klekla korba na hamowni dla mnie to jest duporobota i tyle.Szerze mowiac 12tys to raczej gorna granica przy takim swapie , liczac ze to bedzie na 2xk26 , regenerowanych + sporeee wtryskiwacze + ori ecu lub SMT6/7 , wydechy /doltoy to sa poperdolki....

Awatar użytkownika
AVBKING
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 18
Rejestracja: 17 lut 2008, 16:52

Post autor: AVBKING » 01 lip 2012, 22:09

[quote="chmiel25"]Zamach 500/800 bo od v6 nie pasuje
, sprzęgło , skrzynia zostaje.

Jakie kolo zamachowe pasuje??

chmiel25
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2073
Rejestracja: 29 lis 2008, 09:27
Lokalizacja: łódź

Post autor: chmiel25 » 01 lip 2012, 22:57

AVBKING pisze:
chmiel25 pisze:Zamach 500/800 bo od v6 nie pasuje
, sprzęgło , skrzynia zostaje.

Jakie kolo zamachowe pasuje??
Zamach musi być od V8 bo jest mocowany na 10 śrub. A w V6 na 8 śrub.
tarzcza i zamach od może być od 2.8 ale wszyscy wkładają od 3b.

Nie widze sensu wkładania SA do V8 bo Ori sterownik ma lepsze mapy.
i Pokaże ponad 300ps.

U Derbiaka było SA i nie bylo szalu , teraz jest ori sterownik i na hamowni pokazał 313ps i 400nm.

Domyślam się że o swapie gadałeś z Guziorem.??.

Spawacz musisz jeszcze chyba zdobyc wiedzy . Niestety.

Obrazek

3.7 V8 turbo o którym mowa. Wykres jak dostanę to wkleje.

Pozdro

Awatar użytkownika
Mabrothrax
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2442
Rejestracja: 05 kwie 2009, 10:40
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Mabrothrax » 02 lip 2012, 07:37

Dobrze to wyglądało trzeba przyznać :-)

Awatar użytkownika
ATLAS
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3021
Rejestracja: 08 kwie 2009, 19:49
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: ATLAS » 02 lip 2012, 22:41

AVBKING, te ceny za swap nie są atrakcyjne. Chyba, że przy okazji robią do tego clean look i detailing komory po zakończonej pracy :)

Znam miejsce, gdzie można to zrobić taniej i na hamowni wyjdzie np. 330KM/450NM :) Silnik AUW 4.2 5V, seryjny komputer. Kto był w Żerkowie to widział i słyszał jak to jeździ. Jbc to pisz na PW.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning mechaniczny”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl