[ALL] woda cieknie na filtr, jak usczelnic podszybie ?
[ALL] woda cieknie na filtr, jak usczelnic podszybie ?
Pytanie jak w temacie. Wiem że na połaczeniu metal plastik fabrycznie jest taka czarna masa usczelniająca, kupiłem identyczną i wszystko na nowo usczelniłem. Na filtrze połozylem kawałek kartki podczas polewania szyby wodą , kartka (filtr jest suchy) ale wystarczy szybsza jazda w deszczu i woda tam podcieka. Nie jestem zwolenikiem nawalenia tony silikonu, tymbardziej że czesto ten filtr czysczcze/wymieniam. Może ktoś z was miał taki problem i dał sobie z nim rade ?
cały problem leży po stronie plastiku podszybia, wystarczy ze nie będzie plastik przylegał i juz masz mokry filtr lub w gorszym przypadku nadmuchem będzie leciała woda do środka auta
u mnie było delikatne pęknięcie na końcu plastiku ok 1cm,i juz leciało na filtr kabinowy i dalej do srodka .Akurat w tej kwestii w fabryce sie nie wykazali
Wydaje mi sie ze problem rozwiąże wyczyszczenie rynienki lub jak forumowicz wyżej uszczelka dodatkowa
u mnie było delikatne pęknięcie na końcu plastiku ok 1cm,i juz leciało na filtr kabinowy i dalej do srodka .Akurat w tej kwestii w fabryce sie nie wykazali
Wydaje mi sie ze problem rozwiąże wyczyszczenie rynienki lub jak forumowicz wyżej uszczelka dodatkowa
Wymieniłem głowice , maglownice, naprawiałem klapy nawiewu, ale nic mnie tak nie irytuje w tym aucie jak ciągłe nasiąkanie z czym idzie koniecznośc suszenia.
Na podszybiu mam taką czystość chyba jak mało kto, bo kto tam auto woskuje- Ja
Wymienie to co ciekło:
1.pod owiewką szyberdachu- znalezienie tego trwało 2 lata
2.usczelka szyberdachu- też ma znaczenie Ci co sądzą że nie to niech dalej wymieniają gazety.
3.gumka w podszybiu przez która przechodzi linka od podnoszenia maski- standard w każdej 80.
4.pęknięcie masy usczelniającej na łaczeniu blach koło filtra kabinowego.- po 5h polewania auta wodą znalazłem te mikro pęknięcie.
Miałem 200, 5000 (w serwisówce było zaznaczone że auto było 4x w ASO w celu poszukiwania ''water'') teraz 80 i każda nasiąka jak gąbka i to nie jest tylko moje zdanie.
Wracając do filtra - podszybie przylega równo a przeciek jest mały wystarczy myjka ręczna lub jazda 120 km/h w mocnym desczu i wiem że jest on wilgotny. Dzisiaj sprawdzałem u kolegi który wrócił z myjki i też miał ten filt wilgotny w jednym miejscu.
Na podszybiu mam taką czystość chyba jak mało kto, bo kto tam auto woskuje- Ja
Wymienie to co ciekło:
1.pod owiewką szyberdachu- znalezienie tego trwało 2 lata
2.usczelka szyberdachu- też ma znaczenie Ci co sądzą że nie to niech dalej wymieniają gazety.
3.gumka w podszybiu przez która przechodzi linka od podnoszenia maski- standard w każdej 80.
4.pęknięcie masy usczelniającej na łaczeniu blach koło filtra kabinowego.- po 5h polewania auta wodą znalazłem te mikro pęknięcie.
Miałem 200, 5000 (w serwisówce było zaznaczone że auto było 4x w ASO w celu poszukiwania ''water'') teraz 80 i każda nasiąka jak gąbka i to nie jest tylko moje zdanie.
Wracając do filtra - podszybie przylega równo a przeciek jest mały wystarczy myjka ręczna lub jazda 120 km/h w mocnym desczu i wiem że jest on wilgotny. Dzisiaj sprawdzałem u kolegi który wrócił z myjki i też miał ten filt wilgotny w jednym miejscu.
też miałem pomysł z usczelką nawet taką kupiłem marki tessa o profilu D rozmiar L, ale zabardzo nie wiem w którym miejscu tego wyprofilowanego metalu w kształcie ''U'' ją przykleić.
[ Dodano: 2012-07-01, 21:09 ]
domyślam się że tam gdzie plastik najmocniej przylega. Ale dla pewności napisz w którym miejscu ''U'' nakleiłeś tą usczelke.
[ Dodano: 2012-07-01, 21:09 ]
domyślam się że tam gdzie plastik najmocniej przylega. Ale dla pewności napisz w którym miejscu ''U'' nakleiłeś tą usczelke.