Rezystancje Norbert trzeba mierzyć w różnych temp.- silnik gorący i zimny aby przekonać się czy czujnik sprawny... Od początku podpowiadałem Ci żebyś zmierzył opór właśnie na tym czujniku( po wyglądzie od razu widać, że nie za ciekawy)
U mnie opór: silnik gorący 2,68kOm; silnik zimny 0,43kOm i stoi jak wryta na wyświetlaczu miernika :!: Czujnik wymieniałem jakieś pół roku temu na Topran i wbrew obiegowej opinii nie mam zastrzeżeń do tej marki-dodam, że silnik krokowy też tej firmy na pokładzie już rok czasu bez zastrzeżeń <ok>
[1.8 PM LPG] falujące obroty
Miło ,że wszyscy wiedzieli ,ze wina jest po stronie niebieskiego czujnika.Na ogół gdy on pada oporność zmierzona na jakiejkolwiek temperaturze jest tak inna od zalecanej ,że nie ma wątpliwości.Teraz można się pobawić i sprawdzić ten nowy jak się zachowuje w różnych temp. Jednak jak wszystko wróci do normy to po co?
Cris wczoraj testowałem, znaczna różnica, wskazówka nawet nie drgnęła, mruczy aż miło dla ucha! Należy się duże piwko, bo pierwszy o tym niebieskim czujniku wspomniałeś i póki co trafnie naprowadziłeś, jak będziesz w Poznaniu pisz
Będę mierzył dla samej ciekawości. Beczka miała wstępnie iść do Żyda, ale jest w rodzinie od 15 lat, dwa lata temu bezproblemowo zrobiła 3 tys. km jednorazowo bez najmniejszego problemu. Chyba jej nie oddam. Będę ją dofinansowywał i dopieszczał, za marne 4 tys. nie ma sensu jej oddawać, wolę przykryć płachtą i odkryć za kilka lat
Będę mierzył dla samej ciekawości. Beczka miała wstępnie iść do Żyda, ale jest w rodzinie od 15 lat, dwa lata temu bezproblemowo zrobiła 3 tys. km jednorazowo bez najmniejszego problemu. Chyba jej nie oddam. Będę ją dofinansowywał i dopieszczał, za marne 4 tys. nie ma sensu jej oddawać, wolę przykryć płachtą i odkryć za kilka lat
- Patrique
- Forum Audi 80
- Posty: 1399
- Rejestracja: 27 paź 2009, 13:08
- Imię: Patryk
- Model: Audi A4
- Nadwozie: Avant
- Silnik:
- Lokalizacja: Sosnowiec
Panowie u mnie jest następująca zagadka. Otóż jak odpalę zimny silnik to przy temperaturze płynu do 40`C obroty mają przebieg sinusoidalny pomiędzy 850rpm a 1200rpm. Po lekkim zagrzaniu silnika silnik ma przez chwilę stabilne obroty 1100, a później już 850~900rpm. Co może być przyczyną tego typu rzeczy? Nadmieniam, że silniczek krokowy jest nowy (Bosch`a), czujnik temp. ECU też był wymieniony na EPS`a i wskazania na zaciskach ma jak najbardziej prawidłowe. Po uruchomieniu nagrzanego silnika problem ten nie występuje. Co do samego silnika to nie mam jedynie podłączonej tej rurki papierowo-aluminiowej. No ale czy to miałoby aż taki wpływ na te falujące obroty?
[ Dodano: 2012-10-26, 11:01 ]
Silnik: 1.8 PM bez LPG
[ Dodano: 2012-10-26, 11:01 ]
Silnik: 1.8 PM bez LPG