Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 ABT+LPG] Regulator ciśnienia paliwa

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
WOJTEK26
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4041
Rejestracja: 01 lut 2007, 08:15
Lokalizacja: Jelenia G

Post autor: WOJTEK26 » 25 sty 2008, 10:20

Dobrze że autko chodzi juz jak powinno i oby jak najdłuzej

Awatar użytkownika
Danek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3410
Rejestracja: 27 cze 2007, 13:17
Imię: Damian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.2 KK
Lokalizacja: Mazowsze
Kontakt:

Post autor: Danek » 25 sty 2008, 10:42

Czyli jednak zalewało Ci silnik :-)

Awatar użytkownika
dzanks
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 87
Rejestracja: 01 lut 2007, 20:16
Lokalizacja: Kowalewo Wlkp.

Post autor: dzanks » 25 sty 2008, 11:41

dokladnie- a ja sie dziwilem dlaczego czasami smierdzialo benzyną! podejrzewalem ze sonda sie kończy

na koniec dziękuje wszystkim za trafne i mniej trafne rady - stwierdzam ze to forum to dobra rzecz :-)

Awatar użytkownika
el_scorpion
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 117
Rejestracja: 09 lis 2007, 18:58
Lokalizacja: Elbląg / Gdańsk

Post autor: el_scorpion » 27 wrz 2008, 11:46

Mam pytania związane z tematem.
Czy da się, a jeżeli tak to jak sprawdzić regulator ciśnienia paliwa?

Dodam że na pokrywie filtra powietrza są krople jakiejś cieczy, bardziej wygląda na olej niz na benzynę. Myślę że to z odmy. Gdzieś czytałem że jeżeli jest tam paliwo to może świadczyć o niesprawnym regulatorze, czy to prawda?

Awatar użytkownika
Kokolino
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3371
Rejestracja: 17 lut 2007, 12:39
Imię: Radomir
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABK
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Kokolino » 27 wrz 2008, 11:55

Jeśli chodzi o szczelność regulatora to poprostu zdemontuj pokrywę filtra powietrza i odpal silnik. Jeśli będzie nieszczelny to zobaczysz jak wypływa benzyna przez otworek w obudowie regulatora.
Natomiast to co czytałeś to prawdopodobnie chodzi o ABK jak w wężyku od podciśnienia jest paliwo to regulator jest walnięty.

Awatar użytkownika
monkahead
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 562
Rejestracja: 04 maja 2009, 10:41
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: monkahead » 07 lut 2011, 13:24

kokolino1 pisze:Natomiast to co czytałeś to prawdopodobnie chodzi o ABK jak w wężyku od podciśnienia jest paliwo to regulator jest walnięty.
A ktory to dokladnie wezyk? Od jakiegos czasu musze krecic z rana po 5-6 sekund zeby mi zapalil na Pb, do tego czesto musze miec lekko wcisniety gaz, wtedy latwiej zapala. Jak zgasze i od razu zapale to nie ma zadnego problemu, myslicie ze to moze byc wina regulatora?

adrianjaro

Post autor: adrianjaro » 14 lip 2012, 19:05

Witajcie. Podłacze sie pod temat. Mam to samo najgorsze odpalenie za pierwszym razem pozniej odpala normalnie ale po staniu tak okolo 6 godzin juz nie odpali za pierwszym razem. wlasnie przed chwila chyba za 7 razem odpalil a nastepne na dyk.

http://images38.fotosik.p...784ed35c7f4.jpg

Znalazlem na forum zdjecie. I mam dwa pytania. Jak widac regulator cisnienia paliwa ma taka plastikowa obwoczke i ja mam peknieta tam gdzie jest sruba na zdjeciu(tzn wogole jej nie ma a reszta jest) i czy to ma wplyw na cos,,,,,,,,,,,,, a ta blaszka ma byc calkiem dokrecona swoja powierzchnia na ten regulator czy ma miec troche luzu??

A drugie pytanie czy musze odkrecic te 4 sruby zeby sprawdzic czy cieknie mi to paliwo czy ma leciec z tych malych dziurek. I auto ma chodzic na benzynie czy na gazie? Bo kolega kokolina pisze ze:
Jeśli będzie nieszczelny to zobaczysz jak wypływa benzyna przez otworek w obudowie regulatora.
Czyli mam rozumiec ze jak uruchomie silnik i jak bedzie cieklo z tej malej dziurki to regulator mam popsuty??
Prosze o pomoc pozdrawiam

Awatar użytkownika
manfred19
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1263
Rejestracja: 26 gru 2009, 15:57

Post autor: manfred19 » 17 lip 2012, 17:44

monkahead, miałem identyczne objawy. Wystarczyło że auto po zgaszeniu postało godzinę i już trzeba było długo kręcić. Na trop regulatora naprowadził mnie zapach benzyny z wydechu zaraz po odpaleniu. Zacząłem macać wszystko przy silniku i zdjąłem przewodzik podciśnieniowy z regulatora a tu benzynka kap kap. Wymieniłem regulator na ori używkę od 1,8T ale na to samo ciśnienie i po problemie. Autko pali elegancko i lepiej na benzynie chodzi.

adrianjaro

Post autor: adrianjaro » 17 lip 2012, 20:19

A mi teraz wogole nie chce odpalic musze go na pych wziac badz na ostro gaz zrobic. Ale pozniej dalej dobrze odpala. Dalem go do mechanika. Zrobilbym bym to sam bo widze ze jakas rurke wystarczy wyciagnac i sprawdzic czy jest benzyna.

Awatar użytkownika
manfred19
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1263
Rejestracja: 26 gru 2009, 15:57

Post autor: manfred19 » 17 lip 2012, 23:45

Zdejmujesz przewód zasilający wtrysk benzyną i sprawdzasz czy pompka od razu podaje benzynę. W momencie załączenia zapłonu pompka działa przez jakieś 2-3 sekundy, później uruchamia się ponownie gdy załączasz rozrusznik.

adrianjaro

Post autor: adrianjaro » 21 lip 2012, 14:18

O teraz bardzo ladnie wytlumaczyles. Dzieki wielkie. Ale Auto dalej stoi w naprawie dziwne bo ten mechanik jeden z lepszych w moim miescie i nie moze sobie poradzic z tym. Pytalem sie czy sprawdzal regulator i mowi ze jest dobry. Sprawdzal wtryski itd. i dalej nie moze odpalic za pierwszym razem. Moze macie jakies inne sugestie?? Moze gdzies jest nieszczelnosc??

Awatar użytkownika
manfred19
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1263
Rejestracja: 26 gru 2009, 15:57

Post autor: manfred19 » 22 lip 2012, 02:37

Na temat mechaników nie będę się wypowiadał. Gdy tylko pomyślę o tych partaczach to krew mnie zalewa. Ostatnio wymieniałem u brata przy ABK rozrząd i jak to w zwyczaju mechaników bywa brakowało 3 śrub na podporze napinacza rolki i osłonie rozrządu. Pod ścianę z takimi fachowcami :evil:

adrianjaro

Post autor: adrianjaro » 23 lip 2012, 19:52

Bylem u mechanika i zrobilismy jak pisałes i jest wszystko w porzadku. Ja juz nie mam pojecia co mu dolega. Stoi u niego chwile i nie moze dojsc do ladu z nim. Moze macie jakies inne sugestie??

Awatar użytkownika
manfred19
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1263
Rejestracja: 26 gru 2009, 15:57

Post autor: manfred19 » 23 lip 2012, 22:20

adrianjaro, a na vag'u wyskakują jakieś błędy czy wszystko czysto?? Jak będziesz odpalał silnik to niech jedna osoba kręci rozrusznikiem a druga patrzy czy z wtryskiwacza leci benzyna. Jeśli nic nie zobaczysz to wstrzyknij na przepustnice troszkę benzyny i spróbuj odpalić auto. Jeśli zaskoczy to jest coś nie tak układem paliwowym. Może pompa za małe ciśnienie podaje?? Jeszcze jedno. Czy jak włączysz sam zapłon to słychać przez chwilę jak pompa paliwa pracuje?? W momencie włączenia zapłonu powinna pracować przez jakieś 2-3 sekundy i się wyłączyć. Później uruchamia się w momencie załączenia rozrusznika.

adrianjaro

Post autor: adrianjaro » 23 lip 2012, 23:35

Wlasnie jest problem tego typu ze w moim miescie nie ma kogos kto by podlaczyl mnie pod VAG poniewaz mam za stare auto. Tak chodzi pompka jak przekrece kluczyk. Paliwo tez idzie na wtrysk mechanik sprawdzał. Jedynie jak go moge odpalic to na ostro czyli biore kabel podlaczam do akumulatora na plus i przeprowadzam kabel do gazu nie wiem jak sie to nazywa co blokuje gaz i wtedy mi otwiera te zawory i odpala.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl