[B4 ABT+LPG] Regulator ciśnienia paliwa
- el_scorpion
- Forum Audi 80
- Posty: 117
- Rejestracja: 09 lis 2007, 18:58
- Lokalizacja: Elbląg / Gdańsk
Mam pytania związane z tematem.
Czy da się, a jeżeli tak to jak sprawdzić regulator ciśnienia paliwa?
Dodam że na pokrywie filtra powietrza są krople jakiejś cieczy, bardziej wygląda na olej niz na benzynę. Myślę że to z odmy. Gdzieś czytałem że jeżeli jest tam paliwo to może świadczyć o niesprawnym regulatorze, czy to prawda?
Czy da się, a jeżeli tak to jak sprawdzić regulator ciśnienia paliwa?
Dodam że na pokrywie filtra powietrza są krople jakiejś cieczy, bardziej wygląda na olej niz na benzynę. Myślę że to z odmy. Gdzieś czytałem że jeżeli jest tam paliwo to może świadczyć o niesprawnym regulatorze, czy to prawda?
- Kokolino
- Forum Audi 80
- Posty: 3371
- Rejestracja: 17 lut 2007, 12:39
- Imię: Radomir
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 ABK
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Jeśli chodzi o szczelność regulatora to poprostu zdemontuj pokrywę filtra powietrza i odpal silnik. Jeśli będzie nieszczelny to zobaczysz jak wypływa benzyna przez otworek w obudowie regulatora.
Natomiast to co czytałeś to prawdopodobnie chodzi o ABK jak w wężyku od podciśnienia jest paliwo to regulator jest walnięty.
Natomiast to co czytałeś to prawdopodobnie chodzi o ABK jak w wężyku od podciśnienia jest paliwo to regulator jest walnięty.
A ktory to dokladnie wezyk? Od jakiegos czasu musze krecic z rana po 5-6 sekund zeby mi zapalil na Pb, do tego czesto musze miec lekko wcisniety gaz, wtedy latwiej zapala. Jak zgasze i od razu zapale to nie ma zadnego problemu, myslicie ze to moze byc wina regulatora?kokolino1 pisze:Natomiast to co czytałeś to prawdopodobnie chodzi o ABK jak w wężyku od podciśnienia jest paliwo to regulator jest walnięty.
Witajcie. Podłacze sie pod temat. Mam to samo najgorsze odpalenie za pierwszym razem pozniej odpala normalnie ale po staniu tak okolo 6 godzin juz nie odpali za pierwszym razem. wlasnie przed chwila chyba za 7 razem odpalil a nastepne na dyk.
http://images38.fotosik.p...784ed35c7f4.jpg
Znalazlem na forum zdjecie. I mam dwa pytania. Jak widac regulator cisnienia paliwa ma taka plastikowa obwoczke i ja mam peknieta tam gdzie jest sruba na zdjeciu(tzn wogole jej nie ma a reszta jest) i czy to ma wplyw na cos,,,,,,,,,,,,, a ta blaszka ma byc calkiem dokrecona swoja powierzchnia na ten regulator czy ma miec troche luzu??
A drugie pytanie czy musze odkrecic te 4 sruby zeby sprawdzic czy cieknie mi to paliwo czy ma leciec z tych malych dziurek. I auto ma chodzic na benzynie czy na gazie? Bo kolega kokolina pisze ze:
Jeśli będzie nieszczelny to zobaczysz jak wypływa benzyna przez otworek w obudowie regulatora.
Czyli mam rozumiec ze jak uruchomie silnik i jak bedzie cieklo z tej malej dziurki to regulator mam popsuty??
Prosze o pomoc pozdrawiam
http://images38.fotosik.p...784ed35c7f4.jpg
Znalazlem na forum zdjecie. I mam dwa pytania. Jak widac regulator cisnienia paliwa ma taka plastikowa obwoczke i ja mam peknieta tam gdzie jest sruba na zdjeciu(tzn wogole jej nie ma a reszta jest) i czy to ma wplyw na cos,,,,,,,,,,,,, a ta blaszka ma byc calkiem dokrecona swoja powierzchnia na ten regulator czy ma miec troche luzu??
A drugie pytanie czy musze odkrecic te 4 sruby zeby sprawdzic czy cieknie mi to paliwo czy ma leciec z tych malych dziurek. I auto ma chodzic na benzynie czy na gazie? Bo kolega kokolina pisze ze:
Jeśli będzie nieszczelny to zobaczysz jak wypływa benzyna przez otworek w obudowie regulatora.
Czyli mam rozumiec ze jak uruchomie silnik i jak bedzie cieklo z tej malej dziurki to regulator mam popsuty??
Prosze o pomoc pozdrawiam
monkahead, miałem identyczne objawy. Wystarczyło że auto po zgaszeniu postało godzinę i już trzeba było długo kręcić. Na trop regulatora naprowadził mnie zapach benzyny z wydechu zaraz po odpaleniu. Zacząłem macać wszystko przy silniku i zdjąłem przewodzik podciśnieniowy z regulatora a tu benzynka kap kap. Wymieniłem regulator na ori używkę od 1,8T ale na to samo ciśnienie i po problemie. Autko pali elegancko i lepiej na benzynie chodzi.
O teraz bardzo ladnie wytlumaczyles. Dzieki wielkie. Ale Auto dalej stoi w naprawie dziwne bo ten mechanik jeden z lepszych w moim miescie i nie moze sobie poradzic z tym. Pytalem sie czy sprawdzal regulator i mowi ze jest dobry. Sprawdzal wtryski itd. i dalej nie moze odpalic za pierwszym razem. Moze macie jakies inne sugestie?? Moze gdzies jest nieszczelnosc??
adrianjaro, a na vag'u wyskakują jakieś błędy czy wszystko czysto?? Jak będziesz odpalał silnik to niech jedna osoba kręci rozrusznikiem a druga patrzy czy z wtryskiwacza leci benzyna. Jeśli nic nie zobaczysz to wstrzyknij na przepustnice troszkę benzyny i spróbuj odpalić auto. Jeśli zaskoczy to jest coś nie tak układem paliwowym. Może pompa za małe ciśnienie podaje?? Jeszcze jedno. Czy jak włączysz sam zapłon to słychać przez chwilę jak pompa paliwa pracuje?? W momencie włączenia zapłonu powinna pracować przez jakieś 2-3 sekundy i się wyłączyć. Później uruchamia się w momencie załączenia rozrusznika.
Wlasnie jest problem tego typu ze w moim miescie nie ma kogos kto by podlaczyl mnie pod VAG poniewaz mam za stare auto. Tak chodzi pompka jak przekrece kluczyk. Paliwo tez idzie na wtrysk mechanik sprawdzał. Jedynie jak go moge odpalic to na ostro czyli biore kabel podlaczam do akumulatora na plus i przeprowadzam kabel do gazu nie wiem jak sie to nazywa co blokuje gaz i wtedy mi otwiera te zawory i odpala.