Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[b3/b4]Czujnik w zbiorniczku wyrównawczym, Jak wyjąć?

Wszystko co znajduje się w komorze silnika.
Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8403
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 24 lip 2012, 21:27

Nie jesteś w stanie przy normalnej jeździe zarżnąć silnik w 3min z uciekającą wodą.

To były kontrolery z przed 20lat a w tamtych latach to nie wiem czy nawet pentium 133mhz był. Wiec nie oczekuj cudów. Ważniejsze są inne priorytety dla kontrolera.

jabko_nb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 673
Rejestracja: 19 wrz 2008, 21:53
Lokalizacja: Kraków

Post autor: jabko_nb » 24 lip 2012, 21:40

kolega się chyba pomylił bo na logikę zaraz po kontrolce oleju chyba jest kontrolka płynu. N chyba ze jak się u kolegi zaświeci to się nie zatrzymujesz tylko jedziesz dalej bo to nie jest przecież aż tak ważne. A gadanie ze system ma 20 lat to nie oznacza ze ma być wolny bo myślę jest jest to o wiele prościej skontrowane niż w nowych samochodach.

Awatar użytkownika
misiekdzwon
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 599
Rejestracja: 12 lis 2007, 19:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Złotoryja

Post autor: misiekdzwon » 24 lip 2012, 22:46

W zwykłym mini checku kontrolki zapalają się momentalnie, a w autochecku trzeba odczekać chwilę żeby komunikat się wyświetlił, ale to trwa max 30 sek. Czy to opóźnienie spowodowane jest wolnym modułem AC- raczej nie. Inżynierowie mieli w tym na pewno jakiś cel :)

Awatar użytkownika
ignac112
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 740
Rejestracja: 30 cze 2012, 18:40
Lokalizacja: Mrągowo, Warm-Maz.
Kontakt:

Post autor: ignac112 » 24 lip 2012, 23:00

misiekdzwon pisze:W zwykłym mini checku kontrolki zapalają się momentalnie, a w autochecku trzeba odczekać chwilę żeby komunikat się wyświetlił, ale to trwa max 30 sek. Czy to opóźnienie spowodowane jest wolnym modułem AC- raczej nie. Inżynierowie mieli w tym na pewno jakiś cel :)
Np. nie reaguje od razu, by na zakrętach AC pokazu slajdów nie robił ;)

hubert26w
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 408
Rejestracja: 25 sty 2013, 11:34
Imię: Hubert
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Szydłowiec/Maz.

Post autor: hubert26w » 06 sie 2014, 17:54

Witam! Wymieniałem wczoraj u siebie zbiorniczek. Ten co kupiłem był bez czujnika i trzeba było go przełożyć. Jest to absolutnie wykonalne i możliwe bez uszkodzenia czujnika. Jest on zwyczajnie wciśnięty i przez to ciężko wychodzi. Ale trochę cierpliwości i da radę :-) Najlepiej to raz z jednej raz z drugiej strony powoli ciągnąć przy tych wypustkach. Potrzebne do tego są takie wąskie szczypce i tyle...Wcisnąć z powrotem do drugiego zbiornika też nie jest łatwo...Ja walnąłem końcówką rączki od kombinerek tak z wyczuciem i git :-) To jest wymienialny element także bez paniki ;-) Pozdrawiam!

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8403
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 06 sie 2014, 19:37

Pewnie że jest wyjmowany, tylko samo przełożenie czujnika do zbiorniczka bez nic nie daje. Bo w owym zbiorniczku bez czujnika brakuje pływaka z magnesem wiec włożenie czujnika w taki zbiorniczek mija się z celem.

hubert26w
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 408
Rejestracja: 25 sty 2013, 11:34
Imię: Hubert
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Szydłowiec/Maz.

Post autor: hubert26w » 06 sie 2014, 20:51

U...z tym pływakiem to mnie zaskoczyłeś...To już wiem po co było to takie okrągłe stożkowate w starym... Ale generalnie oba wyglądają tak samo bynajmniej zewnętrznie bo w środku jakoś inaczej te przegrody są...

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8403
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 06 sie 2014, 22:18

Generalnie to oba sa identyczne wyglądowi tylko jeden ma czujnik i pływak a drugi nie:D czujnik przełożysz ale pływaka za chiny bo jest w środku i żeby go przełożyć trzeba by było zbiornik ciąć na zgrzewie i rozpoławiać.

hubert26w
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 408
Rejestracja: 25 sty 2013, 11:34
Imię: Hubert
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Szydłowiec/Maz.

Post autor: hubert26w » 07 sie 2014, 20:53

Tylko że ten co teraz zamontowałem jest identyczny jak stary więc powinno być chyba ok? Ma przystosowaną dziurę na czujnik tak jak stary...

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8403
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 07 sie 2014, 21:34

Nie, dziurę na czujnik ma każdy.

hubert26w
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 408
Rejestracja: 25 sty 2013, 11:34
Imię: Hubert
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Szydłowiec/Maz.

Post autor: hubert26w » 08 sie 2014, 19:08

W moim starym pływak był. Nie wiedziałem o nim a po wyjęciu zbiornika coś mi w nim grzechotało. Z racji iż nie nadawał się już to żeby sprawdzić co jest w środku...porąbałem go siekierą :-) Hardcore :-D

[ Dodano: 2014-08-22, 20:13 ]
No i d...Wczoraj spuściłem płyn ze zbiornika i okazało się że brakuje w środku gadżetu :-/ Więc na ac nic nie pokazuje jak nie ma płynu w zbiorniku :-(

ODPOWIEDZ

Wróć do „Komora silnika”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl