Audi [b4 ABK] 2.0 115 km-Problem rano z odpaleniem
Audi [b4 ABK] 2.0 115 km-Problem rano z odpaleniem
Witam. Czy moglibyście mnie skierować co jest przyczyną mojej udręki? :oops: Gdy odpalam samochód rano, tzn.stoi całą noc, mam wielki problem. Samochód co prawda odpali za 1 razem, ale gaśnie po 2-3 sekundach. Ponawiam próbę, jest podobnie. Za trzecim razem gdy odpale pochodzi dłużej, ok.10-15 sekund i znów gaśnie. Dopiero za 4 razem samochód nie gaśnie, ale silnik chodzi bardzo nierówno. Gdy wciskam pedał gazu samochód jakby sie dusił. Dopiero gdy pochodzi pare minut jest ok. Dodam jeszcze, że na gazie jest w porządku. Jeśli uda mi się dojść do tych 2,5 tys obrotów(przełączyć na gaz) audiola zachowuje sie normalnie. Jakieś wskazówki? <ok>
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
-
- Forum Audi 80
- Posty: 29
- Rejestracja: 14 kwie 2012, 20:52
- Lokalizacja: Chorzów
- Francis1982
- Forum Audi 80
- Posty: 1728
- Rejestracja: 15 sty 2009, 16:57
- Lokalizacja: Katowice
- Kontakt:
-
- Forum Audi 80
- Posty: 137
- Rejestracja: 06 cze 2009, 23:32
- Lokalizacja: Legnica
- Francis1982
- Forum Audi 80
- Posty: 1728
- Rejestracja: 15 sty 2009, 16:57
- Lokalizacja: Katowice
- Kontakt:
Tylko, że regulator ciśnienia paliwa akurat objawia się przy ciepłym silniku. Chociaż również bardzo prawdopodobne.
Nie hałasuje ci pompa paliwa? Może masz filtr zapchany i pompa nie wydala. Ona ma zabezpieczenie prądowe. Dość częsty objaw jak się ma LPG i mało paliwa w baku.
Masz sekwencję czy starszy gaz?
Zrób eksperyment. Jak zostawisz auto na noc to zadbaj by było paliwo w układzie czyli przed zaparkowaniem pojeździj na benzynie. I potem rano zobacz jak się sprawy mają.
Oczywiście nie zaszkodzi przelutować przekaźnik.
Nie hałasuje ci pompa paliwa? Może masz filtr zapchany i pompa nie wydala. Ona ma zabezpieczenie prądowe. Dość częsty objaw jak się ma LPG i mało paliwa w baku.
Masz sekwencję czy starszy gaz?
Zrób eksperyment. Jak zostawisz auto na noc to zadbaj by było paliwo w układzie czyli przed zaparkowaniem pojeździj na benzynie. I potem rano zobacz jak się sprawy mają.
Oczywiście nie zaszkodzi przelutować przekaźnik.