Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

Audi [b4 ABK] 2.0 115 km-Problem rano z odpaleniem

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
german139
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2
Rejestracja: 21 lut 2011, 21:48

Audi [b4 ABK] 2.0 115 km-Problem rano z odpaleniem

Post autor: german139 » 20 lip 2012, 20:25

Witam. Czy moglibyście mnie skierować co jest przyczyną mojej udręki? :oops: Gdy odpalam samochód rano, tzn.stoi całą noc, mam wielki problem. Samochód co prawda odpali za 1 razem, ale gaśnie po 2-3 sekundach. Ponawiam próbę, jest podobnie. Za trzecim razem gdy odpale pochodzi dłużej, ok.10-15 sekund i znów gaśnie. Dopiero za 4 razem samochód nie gaśnie, ale silnik chodzi bardzo nierówno. Gdy wciskam pedał gazu samochód jakby sie dusił. Dopiero gdy pochodzi pare minut jest ok. Dodam jeszcze, że na gazie jest w porządku. Jeśli uda mi się dojść do tych 2,5 tys obrotów(przełączyć na gaz) audiola zachowuje sie normalnie. Jakieś wskazówki? <ok>

zbychu

Post autor: zbychu » 20 lip 2012, 20:45

Sprawdz zawór ciśnienia paliwa na koncu listwy,może nie czyma paliwa. Odpal niech troche pochodzi,zgaś ,odczekaj ze dwie minuty i zdejmij z niego wężyk nie powinno w nim być paliwa.Jak jest to zaworek do wymiany. Zobacz też wtryskiwacz rozruchowy,lubi sie ułamac przewód przy nim ......

german139
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2
Rejestracja: 21 lut 2011, 21:48

Post autor: german139 » 21 lip 2012, 14:48

Sprawdze i dam znać. Pozdrawiam ;-)

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 21 lip 2012, 15:29

Może czujnik temperatury cieczy szwankuje.

Awatar użytkownika
m@x1313
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 242
Rejestracja: 04 lut 2012, 16:20
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: m@x1313 » 21 lip 2012, 20:46

W kolejności co mogło się zepsuć to krokowy może niebieski czujnik temp. Ja miałem uszkodzony krokowy i zaraz po odpaleniu nie dało się go wkręcić na wyższe obroty, musiał pochodzić na jałowym z minute i wtedy było ok.

Cris
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 154
Rejestracja: 26 sty 2012, 18:47

Post autor: Cris » 21 lip 2012, 22:33

Niebieski czujnik

karol MAŁY
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 29
Rejestracja: 14 kwie 2012, 20:52
Lokalizacja: Chorzów

Post autor: karol MAŁY » 22 lip 2012, 14:35

U mnie był uwalony wężyk do listwy paliwowej(ten co idzie do zaworka paliwa)i dopiero za drugim razem chodił normalnie

Awatar użytkownika
Francis1982
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1728
Rejestracja: 15 sty 2009, 16:57
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: Francis1982 » 22 lip 2012, 16:11

Mi to pachnie kostką stacyjki. Bardzo dziwnie się to objawia. Jeżeli paliwo i iskra są obstawiam kostkę stacyjki.

mariusz122
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 137
Rejestracja: 06 cze 2009, 23:32
Lokalizacja: Legnica

Post autor: mariusz122 » 22 lip 2012, 20:30

Czyli ogólnie reasumując,czujnik niebieski już był,krokowiec też,to sprawdż jeszcze przepływke i magiczny przekaznik nr.30

Awatar użytkownika
garry99
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 459
Rejestracja: 14 cze 2011, 10:55
Lokalizacja: Kętrzyn,Mazury

Post autor: garry99 » 22 lip 2012, 22:11

Może być krokowiec sprawdz go w taki sposob odłącz go od tych dwóch węzyków przekrec stacyjke aby świeciły kontrolki i sprawdzaj silniczek czy pracuje powinien wibrowac i też trzeba zobaczyć czy w srodku sie nie zacina duża szansa że regulator cisnienia paliwa skończył żywot

Awatar użytkownika
Francis1982
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1728
Rejestracja: 15 sty 2009, 16:57
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: Francis1982 » 24 lip 2012, 12:06

Tylko, że regulator ciśnienia paliwa akurat objawia się przy ciepłym silniku. Chociaż również bardzo prawdopodobne.

Nie hałasuje ci pompa paliwa? Może masz filtr zapchany i pompa nie wydala. Ona ma zabezpieczenie prądowe. Dość częsty objaw jak się ma LPG i mało paliwa w baku.

Masz sekwencję czy starszy gaz?

Zrób eksperyment. Jak zostawisz auto na noc to zadbaj by było paliwo w układzie czyli przed zaparkowaniem pojeździj na benzynie. I potem rano zobacz jak się sprawy mają.

Oczywiście nie zaszkodzi przelutować przekaźnik.

Cris
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 154
Rejestracja: 26 sty 2012, 18:47

Post autor: Cris » 25 lip 2012, 09:51

Sprawdziłeś niebieski czujnik i jest OK ? KIedy wymieniałeś filtr powietrza ?

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl