[1.8 JN] brak mocy,dławi się powyżej 4tyś na ciepłym silniku
-
- Forum Audi 80
- Posty: 46
- Rejestracja: 06 cze 2012, 18:30
- Lokalizacja: LHR
[1.8 JN] brak mocy,dławi się powyżej 4tyś na ciepłym silniku
Witam.Mam problem z moją audi 1.8JN.Mianowicie Gdy jest zimny silnik to pali od strzała i ma swoją moc ale jeśli przejade nią około 15Km to czuć, że tej mocy jest mniej no i powyżej 4tyś obrotów na biegu zaczyna buczeć z filtra powietrza i szarpać autem.Tak samo na luzie, gdy zimny wkręci się do 6,5tyś obotów a na ciepłym 5 i buczenie.Na ciepłym silniku auto troche gorzej zapala tj, dłużej trzeba kręcić rozrusznikiem.Auto nie jest zagazowane.Sprawdzałem wszystkie wtyczki czy nie sa luźne itp ale to nic nie dało.Sprawdzałem wszystkie świece i są wypalone tak samo, tzn na biało.Na moje to brakuje mu paliwa ale dlaczego tylko na ciepłym?
Ostatnio zmieniony 30 lip 2012, 09:41 przez elektryk182, łącznie zmieniany 2 razy.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 46
- Rejestracja: 06 cze 2012, 18:30
- Lokalizacja: LHR
-
- Forum Audi 80
- Posty: 46
- Rejestracja: 06 cze 2012, 18:30
- Lokalizacja: LHR
- Audi Sport
- Forum Audi 80
- Posty: 1819
- Rejestracja: 27 lis 2007, 18:23
- Lokalizacja: Okolice Ostrów Wlkp.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 46
- Rejestracja: 06 cze 2012, 18:30
- Lokalizacja: LHR
-
- Forum Audi 80
- Posty: 46
- Rejestracja: 06 cze 2012, 18:30
- Lokalizacja: LHR
Mam trochę inny silnik ,ale podejżewam , że ten przewód reguluje czujnik halla , a on jest odpowiedzialny za ustawienie zapłonu.Nie wiem dlaczego idzie jeszcze do cewki ...? Ale tak czy siak nie może być przerwany.....Nie mówiąc o zapłonie to jeszcze ciągnie ci lewe powietrze !- przy 0°C 5000...6500 Ω
- przy 10°C 3300...4500 Ω
- przy 20°C 2200...3000 Ω
- przy 30°C 1500...2000 Ω
- przy 40°C 1000...1400 Ω
- przy 50°C 700...950 Ω
- przy 60°C 540...680 Ω
- przy 70°C 400...500 Ω
- przy 80°C 275...375 Ω
- przy 90°C 200...275 Ω
- przy 100°C 150...225 Ω
Takie charakterystyki dla niebieskiego czujnika. Chyba mieścisz się w tolerancji i ważne ,że reaguje na zmianę temperatury.
- przy 10°C 3300...4500 Ω
- przy 20°C 2200...3000 Ω
- przy 30°C 1500...2000 Ω
- przy 40°C 1000...1400 Ω
- przy 50°C 700...950 Ω
- przy 60°C 540...680 Ω
- przy 70°C 400...500 Ω
- przy 80°C 275...375 Ω
- przy 90°C 200...275 Ω
- przy 100°C 150...225 Ω
Takie charakterystyki dla niebieskiego czujnika. Chyba mieścisz się w tolerancji i ważne ,że reaguje na zmianę temperatury.
- Audi Sport
- Forum Audi 80
- Posty: 1819
- Rejestracja: 27 lis 2007, 18:23
- Lokalizacja: Okolice Ostrów Wlkp.
W JN wyprzedzenie zapłonu jest sterowane podciśnieniowo więc masz winowajcę. Podłącz to jak być powinno i pisz czy pomogłoelektryk182 pisze:Mam jeszcze jedno pytanie, jakie zadanie spełnia przewód podciśnieniowy idący z kolektora ssącego idący do cewki zapłonowej i kopułki?Bo dziś zauważyłem że jest on odłączony i w dodatku przerwany.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 46
- Rejestracja: 06 cze 2012, 18:30
- Lokalizacja: LHR
Ok, podłącze i sprawdze ale przykładając palec do tej dziurki w kolektorze to jakoś słabo zasysa I nie wiem czy to coś zdziała.
[ Dodano: 2012-07-31, 12:43 ]
Po podłączeniu tego wężyka jest niby wszystko ok ale jak znowu się pojawi ten problem to napiszę tu wq temacie.Mam jeszcze pytanie, czy przez to moje auto mogło troche więcej palić?Bo mi wychodziło średnio 10L na 100km
[ Dodano: 2012-07-31, 12:43 ]
Po podłączeniu tego wężyka jest niby wszystko ok ale jak znowu się pojawi ten problem to napiszę tu wq temacie.Mam jeszcze pytanie, czy przez to moje auto mogło troche więcej palić?Bo mi wychodziło średnio 10L na 100km
- Audi Sport
- Forum Audi 80
- Posty: 1819
- Rejestracja: 27 lis 2007, 18:23
- Lokalizacja: Okolice Ostrów Wlkp.
Przecież to nie ma mieć siły wciągajacej koty :mrgreen: W miarę rosnących obrotów podciśnienie ma większą siłęelektryk182 pisze:Ok, podłącze i sprawdze ale przykładając palec do tej dziurki w kolektorze to jakoś słabo zasysa
Pojeździj i sprawdź, wszystko zależy od stylu jazdyelektryk182 pisze: czy przez to moje auto mogło troche więcej palić?Bo mi wychodziło średnio 10L na 100km