[80 B4 2.3 NG] Kopci na Bialo-Czarno bierze wode :(
[80 B4 2.3 NG] Kopci na Bialo-Czarno bierze wode :(
witam witam przeszukalem juz kikla for i mego problemu nie ma dobrze opisane do tego wydaje mi sie to forum najlepsze:D i tu od razu do problemu:
wiec moja niunia 80 b4 2.3 quattro, ma problemik oto taki: Kopci zawsze czy na jalowym czy jak jade na bialo, przy dodaniu gazu na czarno i bialo do tego czasem sie dlawi. Woda? tak, wody ubylo mialem do pelna na lane teraz jest 1,5 cm nizej niz MIN! po okolo 300 przejechanych kilometrach. Jak jej pomóc by chociaz tak nie kopcila? do tego po otwarciu koreczka od oleju, nie gasie, nawet czasem rosna jej obroty, czyli tzn wedlug mnie ze lapie lewy luft? prosze o pierwsza pomoc niunia od soboty dopiero u mnie:)) dodam jeszcze zdjecia, ma niunia po lewej, obok 90 2.3e bez quattro:(
a tu filmik widac troche jak kopci:( Audi 80 Kopci.
wiec moja niunia 80 b4 2.3 quattro, ma problemik oto taki: Kopci zawsze czy na jalowym czy jak jade na bialo, przy dodaniu gazu na czarno i bialo do tego czasem sie dlawi. Woda? tak, wody ubylo mialem do pelna na lane teraz jest 1,5 cm nizej niz MIN! po okolo 300 przejechanych kilometrach. Jak jej pomóc by chociaz tak nie kopcila? do tego po otwarciu koreczka od oleju, nie gasie, nawet czasem rosna jej obroty, czyli tzn wedlug mnie ze lapie lewy luft? prosze o pierwsza pomoc niunia od soboty dopiero u mnie:)) dodam jeszcze zdjecia, ma niunia po lewej, obok 90 2.3e bez quattro:(
a tu filmik widac troche jak kopci:( Audi 80 Kopci.
Ostatnio zmieniony 24 lip 2012, 21:56 przez EnZ00, łącznie zmieniany 2 razy.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 221
- Rejestracja: 26 sie 2011, 14:09
po pierwsze był pooglądał wszystkie przewody czy nie ma wycieku a w środku nie paruje ci szyba na nawiewie ciepłym(chodzi o sprawdzenie czy nie poci się nagrzewnica).Wymień na płyn a nie wodę,wodę to do czajnika sobie nalać można .Jeśli będziesz miał Oki wszystko i zalejesz płynem to proponuje dobrze odpowietrzyć układ ,nie wiem jak w 2,3 ale w 2,0 na króćcu wylotowym od nagrzewnicy jest taka plastikowa śrubka (czyt. odpowietrznik ) .Przejedz się parę kilometrów i dogrzej silnik .Okręć korek i zobacz czy nie zbiera masło jeśli masz węzę szczelne to mogło by oznaczać ze masz wydmuchana uszczelkę pod głowicą .W takim przypadku ucieka ci płyn kopci na biało no i ubywa płynu ze zbiorniczka .
A tak w ogóle nasze silniki są wrażliwe na wszystkie nieszczelności dolotu ,oringow na listwie wtryskiwaczy itp więc odkręcanie korka i falowanie obrotów przy odkręcanie korka i go zakręcaniu to normalny objaw i oznaka że jest wszystko porządku .
P.S. Jak by się okazała winowajcą uszczelka głowicy proponuje oddać cało do regeneracji wraz z uszczelniaczami zaworowymi .
Jeśli choć trochę pomogłem proszę o punkcik do profilu
A tak w ogóle nasze silniki są wrażliwe na wszystkie nieszczelności dolotu ,oringow na listwie wtryskiwaczy itp więc odkręcanie korka i falowanie obrotów przy odkręcanie korka i go zakręcaniu to normalny objaw i oznaka że jest wszystko porządku .
P.S. Jak by się okazała winowajcą uszczelka głowicy proponuje oddać cało do regeneracji wraz z uszczelniaczami zaworowymi .
Jeśli choć trochę pomogłem proszę o punkcik do profilu
To oczywiste ze jak juz zdejmiesz glowice to najlepiej robic jej porządny remont.uszczelniacze,prowadnice,czasem zawory,byc moze głowica posiada małe pęknięcia,planowanie,wymiana uszczelek wyedechu,mozna się tez pokusic o wymiane środka rozrusznika bo łatwiej jest maenwrowac jak jest on wyjety.ja u Siebie w NG zrobilem kpl plus rozrząd bo od razu jest dojscie bo wszystko na wierzchu.Ale troszke $ Cie pochłonie remont góry w NG.
narazie dziekuje wam za pomoc, lecz nie mam czasu narazie przy niuni krecic, chyba cos zrobie w weekend i dam znac co i jak:)
[ Dodano: 2012-08-06, 04:15 ]
[ Dodano: 2012-08-06, 04:15 ]
wiec tak: mazi nie ma na koreczku;) ani oleju w zbiorniczku wyrównawczym:) bede robic remont glowicy:) zobaczymy czy pomoze, bo narazie nie mam innego pomyslu.luk448 pisze:EnZ00, sprawdz na korku oleju czy masz taką kremową maź.Zerknij tez czy nie masz oleju w zbierniczku wyrownawczym.Podjedz do mechanika i niech Ci sprawdzi czy masz dmuchnięta uszczelke pod glowica.