Kolego, ACE teoretycznie były montowane, ale w praktyce nie spotkałem się z nimi w tym modelu. Coupe/Sedan/Avant owszem są. Nie polecałbym Ci jednak tej jednostki.BABYLON pisze:Z tego co czytam to silnika • 2.0E 16V (140KM), R4, silnik benzynowy (06.1995-07.1996) – 16 zaworów – typ ACE nie dostanę w Audi Cabrio bo były montowane tylko w Coupe?
Szukałem w portalu mobile.de i nie ma
To mam problem:
- na auto powyżej 2 litrów jest chyba 13,1% akcyzy przy sprowadzeniu do Polski
- silnik 2.0 115 KM idealny do przeróbki na gaz ale przy 1,5 tonowym aucie chyba będzie dla mnie za słaby
-1.8 20V - jest spora oferta ale czytam i są opinie negatywne (tym bardziej z gazem)
Najlepszym kompromisem będzie właśnie ADR 1.8 20v - nowsza technologia 5 zaworów na cylinder i wystarczający kompromis osiągi/spalanie. Nie słyszałem, żeby były problemy z tą jednostką przy LPG. Nie wyobrażasz sobie jakie są problemy z silnikami na mechanicznym wtrysku tj. ACE 2.0 16v i NG 2.3. Tutaj to się dzieją cuda.
Dodam tylko ile wynoszą dokładanie stawki podatku akcyzowego:
samochody osobowe o poj. do 2000 cm3 – 3,1%
samochody osobowe o poj. powyżej 2000 cm3 – 18,6 %
P.S. : Nie przejmuj się wysoką akcyzą na powyżej 2000cm3, temat do przejścia