[B3 1.8s] Stukanie w silniku . Pomocy !
[B3 1.8s] Stukanie w silniku . Pomocy !
Od ostatniego czasu moje audi 80 b3 1.8s stało w bez ruchu (bez benzyny) z powodu mojego wyjazdu 2 tygodniowego ... Po powrocie przy próbie odpalenia go nie reagował chodził sam rozrusznik ... postanowiłem gaźnik spryskać Starterem ( Starter Fluid - czy coś takiego firmy variant) samochód odpalił od razu ... Przetrzymałem go na ssaniu przez kilkadziesiąt sekund aby się rozruszał silnik (doszło do 3 tys obrotów na luzie ) .Niby wszystko grało jeździłem godzinkę byłem na myjni ,odkurzyłem go zatankowałem lecz gdy dojeżdżałem do domu samochód zaczął strasznie ryczeć i było potężne stukanie z silnika . Nie wiem co może to powodować ,czy mógł by mi ktoś pomóc ??z góry dziękuje
Ostatnio zmieniony 12 paź 2009, 20:34 przez Crynik, łącznie zmieniany 1 raz.
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
-
- Forum Audi 80
- Posty: 38
- Rejestracja: 12 maja 2009, 18:21
- Lokalizacja: Łódź
niezazdroszcze,mialam to samo w zeszlym roku po dwuch tygodniach postoju potem sie okazalo,ze jeden gar chodzi na sucho i trzeba bylo szlifowac,kupa kasy w bloto...juz ngdy nie bedzie taka sama moja buba ale mam nadzieje,ze to nie to samo.u mnie temp.szybko do gory skoczyla,gotowal sie plyn i ten stukot coraz glosniejszy jak by ktos mlotkiem nafanzalal po silniku :cry: trzymam kciuki,nie odpalaj jej!
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Miałem to samo w B3. Jedna z panewek korbowodowych została przerobiona na papier. Wał jak i korbowód miały takie wyżłobienia że tłok walił o zawory. Nie wiem co było tego przyczyną, ponieważ pozostałe panewki były w super stanie, nie było też spadków ciśnienia oleju oraz obserwowałem podwyższoną temp silnika. Podejrzewam zatkany kanał olejowy w wale. Przerzuciłem wał od silnika który leżał w garażu oraz jeden korbowód plus nowe panewki korbowodowe i silnik śmigał aż miło do samej sprzedaży,Znajomemu też kiedyś zaczęło stukać podczas jazdy, silnik chodził normalnie i w połowie 100 kilometrowej trasy zaczęło strasznie głośno walić w silniku. Poszła panewka korbowodu na wale, efekt w silniku pełno opiłków - silnik poszedł do wymiany. Stukanie powodował straszny luz korbowodu.
Labiel pisze:Miałem to samo w B3. Jedna z panewek korbowodowych została przerobiona na papier. Wał jak i korbowód miały takie wyżłobienia że tłok walił o zawory. Nie wiem co było tego przyczyną, ponieważ pozostałe panewki były w super stanie, nie było też spadków ciśnienia oleju oraz obserwowałem podwyższoną temp silnika. Podejrzewam zatkany kanał olejowy w wale. Przerzuciłem wał od silnika który leżał w garażu oraz jeden korbowód plus nowe panewki korbowodowe i silnik śmigał aż miło do samej sprzedaży,
Nie wiesz ile by mogła taka wymiana kosztowac ?? ;/ bo niestety to nie był pasek ... ;/