Witam
Mam problem z tylnymi światłami.. Zaczęło się od tego że moja 80 nie chciała odpalić. Zaprowadziłem do mechanika który stwierdził że winna jest pompa która nie daje odpowiedniego ciśnienia . Wymienił pompę i wtedy zaczęły się cyrki z tylnymi światłami.
Mianowicie kiedy włączam kierunkowskaz i wciskam hamulec to kierunek przestaje świecić, kiedy puszczę hamulec kierunek się świeci. Awaryjne światła działają. Mechanik przez kilka dni nie potrafił zdiagnozować co się dzieje więc zabrałem auto. Powiedział też że jak odłączy pompę paliwa to światła działają poprawnie. Dodam tylko że już wcześniej nie miałem świateł cofania oraz podświetlenia tablicy rejestracyjnej.
Jeszcze jedno po odebraniu auta od mechanika podczas jazdy ciągle świeci się kontrolka od ABS...
Pomocy :cry:
Audi 80 B4 2,0 115 KM + gaz
[ABK 2,0 115 KM] Światła tylne świecą jak chcą
[ABK 2,0 115 KM] Światła tylne świecą jak chcą
Ostatnio zmieniony 03 sie 2012, 18:14 przez kamilas, łącznie zmieniany 1 raz.
- KAROLEK22XX
- Forum Audi 80
- Posty: 1053
- Rejestracja: 11 paź 2010, 16:45
- Imię: Karol
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 ABK+lpg
- Lokalizacja: RADOM
Wiązka czyli cały zwój kabelków? Bo sam panel na którym są zamocowane żarówki wygląda ok, oprócz tego że daje prąd w 2 miejsca a nie w jedno..
Wybaczcie mało fachową terminologie ale nie jestem mechanikiem.
A nie sądzicie że to coś z przekaźnikiem jest nie w porządku. Może macie jakiś schemat elektryczny jak to powinno wyglądać?
Wybaczcie mało fachową terminologie ale nie jestem mechanikiem.
A nie sądzicie że to coś z przekaźnikiem jest nie w porządku. Może macie jakiś schemat elektryczny jak to powinno wyglądać?
- KAROLEK22XX
- Forum Audi 80
- Posty: 1053
- Rejestracja: 11 paź 2010, 16:45
- Imię: Karol
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 ABK+lpg
- Lokalizacja: RADOM
a dokładniej o te kable które znajdują się na lewym zawiasie klapy. Bardzo często się one przecierają, co powoduje różnorodne zwarcia lub po prostu nie ma jakiegoś światła z tylnej klapy ( w Twoim przypadku podświetlenie tablicy i wsteczny). Jednak to chyba nie będzie powodem dziwnego zachowania się kierunków bo przecież nie są one połączone z klapą (pewien nie jestem jeśli się mylę proszę o poprawienie mnie).
1.8s, dobrze mówisz. Przewody w przelotce między nadwoziem a klapą są do podświetlenia tablicy, świateł wstecznych i przeciw mgielnych, podgrzewania szyby, tylnej wycieraczki w avancie, silownika centralnego zamka i krańcówki do oświetlenia bagażnika (też avant). Kierunki i stop to inna bajka.
kamilas, gdy wrzucisz kierunki i zapodasz stopa to kierunki gasną całkiem czy pulsują delikatnie?? Jak włączysz awaryjne i zapodasz stop to wszystko jest dobrze?? Problem masz z kierunkiem z jednej strony czy oba przestają działać?? Problem jest tylko z tyłem czy przodem też??
kamilas, gdy wrzucisz kierunki i zapodasz stopa to kierunki gasną całkiem czy pulsują delikatnie?? Jak włączysz awaryjne i zapodasz stop to wszystko jest dobrze?? Problem masz z kierunkiem z jednej strony czy oba przestają działać?? Problem jest tylko z tyłem czy przodem też??
Panowie dzięki za radę. Problemem jest wiązka ! Jakiś domorosły mechanik kiedyś podpinał się do niej żeby podłączyć hak.. kable wisiały nie zaizolowane inne ledwo się trzymały. Chwilowo znalazłem rozwiązanie, odnalazłem kabelek który robił zwarcie podłączyłem go porządnie i problem ustąpił.
Natomiast nie minie mnie wizyta u elektromechanika, świateł wstecznych, przeciwmgielnych i podświetlenia tablicy nadal nie ma i trzeba to naprawić. Ale nie mogę uwierzyć w to że mechanicy nie mogli znaleźć przyczyny "choinki" przez 4 dni :mrgreen:
Jeszcze raz dziekuje i pozdrawiam
Natomiast nie minie mnie wizyta u elektromechanika, świateł wstecznych, przeciwmgielnych i podświetlenia tablicy nadal nie ma i trzeba to naprawić. Ale nie mogę uwierzyć w to że mechanicy nie mogli znaleźć przyczyny "choinki" przez 4 dni :mrgreen:
Jeszcze raz dziekuje i pozdrawiam