Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 1Z] Rezanie Dodatkowych Zegarów w Miejsce popielniczki:D

Modyfikacje, pomysły i jak sama nazwa wskazuje rezania, rezania i jeszcze raz rezania
Awatar użytkownika
GerB3
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3096
Rejestracja: 20 maja 2008, 22:11
Lokalizacja: KRK

Post autor: GerB3 » 19 cze 2012, 17:51

Ludzie pomóżcie :mrgreen:

Mam do dodatkowych zegarów czujnik temp numer 049 919 563A. Niby powinien pasować ze zegarów starego typu czyli tych z B3. A okazuje się że pokazuje głupoty bo u ojca są zegary nowego typu i w nich temp. oleju jest ok a u mnie pokazuje cuda typu 140* po miescie a olej raczej sie nie przegrzewa bo aż takiego trupa to nie mam <ok>

Czy do zegarów starego typu nie powinien czasem isć czujnik 049 919 563B ? Spotkałem sie kilka razy z taką opinią ale większość mówi że A czy B to niby jedno i to samo. I jak ktoś ma w silniku 1,8 lub 2,0 ori czujni to mógłby podac jego kolor ?

Awatar użytkownika
eSPe
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3694
Rejestracja: 10 gru 2007, 21:13
Imię: Sławek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.6 ABC
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: eSPe » 19 cze 2012, 19:01

GerB3, ten czujnik to powinien pasić do wszystkich zegarów.
Do 5 cylindrówek (NG) jest inny taki wielki - pisałem o tym kilka stron wcześniej jak do poprzedniego auta wsadzałem.

Ten jak się nie mylę powienien być chyba niebieski (z pamięci piszę).

Awatar użytkownika
GerB3
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3096
Rejestracja: 20 maja 2008, 22:11
Lokalizacja: KRK

Post autor: GerB3 » 19 cze 2012, 19:35

eSPe pisze:GerB3, ten czujnik to powinien pasić do wszystkich zegarów.
Na AKP gdzies pisali ze jest różnica, na innych forach też. Kupię ten B zobacze czy będzie różnica.

Awatar użytkownika
pawelrybak15
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4321
Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
Lokalizacja: Miasto
Kontakt:

Post autor: pawelrybak15 » 19 cze 2012, 19:59

Spróbuje spisać numer z mojego czujnika. Mój jest mały i niebieski, ma grzybkową końcówkę do podłączenia przewodu.

krs
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 442
Rejestracja: 31 sie 2009, 10:14
Imię: Krzysztof
Model: Audi 90 B3
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.3 7A
Lokalizacja: Bochnia

Post autor: krs » 27 lip 2012, 16:43

Dało by rade odświeżyć jakoś fotki z rzezania bo znikły :-P

Piachuu
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 267
Rejestracja: 14 gru 2011, 14:07
Lokalizacja: Pe

Post autor: Piachuu » 27 lip 2012, 23:42

Na 15 stronie tego tematu kolega aldi dał linka do rapida ze zdjęciami i opisem.

Panowie mam pytanie podłączyłem dodatkowe zegary(od b3 2.0 R5) wszystko ładnie cacy, tylko ze zegar od ciśnienia pokazuje ile tam barów jest i reaguje na gaz ale (i właśnie o to ale chodzi) na liczniku świeci się kontrolka od oleju :-( .Po przekręceniu zapłonu jej nie widać za to jak odpalę świeci.O co chodzi co jest zepsute, coś źle podłączone?? :-/

Awatar użytkownika
sagem
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3373
Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
Imię: Sebek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: sagem » 28 lip 2012, 00:20

Don Pepe, zapala się jak przekroczysz 2 tyś obrotów czy na wolnych też ?

Piachuu
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 267
Rejestracja: 14 gru 2011, 14:07
Lokalizacja: Pe

Post autor: Piachuu » 28 lip 2012, 00:31

z początku było jak przekroczyłem 2tys a teraz jest chyba na wolnych też ale na 100 nie jestem pewien bo nie pamiętam. A podejrzewasz co może być

[ Dodano: 2012-07-28, 21:02 ]
Dzisiaj jak jechałem przyjrzałem się dokładniej i tak na zimnym pali się i na jałowym i podczas jazdy.Na ciepłym silniku na luzie się nie pali a zapala się po przekroczeniu 1200 obrotów. :-/

Awatar użytkownika
pawelrybak15
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4321
Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
Lokalizacja: Miasto
Kontakt:

Post autor: pawelrybak15 » 29 lip 2012, 01:05

A może zamieniłeś konektory od czujników ? Weź to sprawdź, bo objawy by do tego pasowały :roll:

Piachuu
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 267
Rejestracja: 14 gru 2011, 14:07
Lokalizacja: Pe

Post autor: Piachuu » 29 lip 2012, 11:30

Jeżeli podłącze na odwrót to kontrolka działa normalnie ale zgar pokazuje 0 Barów

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8394
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 29 lip 2012, 11:38

Na odpalonym czy zgaszonym?

Piachuu
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 267
Rejestracja: 14 gru 2011, 14:07
Lokalizacja: Pe

Post autor: Piachuu » 29 lip 2012, 11:40

Nie no na odpalonym tyle ze na zimnym silniku

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8394
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 29 lip 2012, 11:46

Nie ta bańka lub uszkodzona (styk 0,5bar).

Bo przy sprawnej miał byś ponad 5bar na odpalonym po zmianie.

Ale przedtem przed zmiana kabelków wskaźnik ciśnienia działał poprawnie? czyli na ciepłym silniku wolne obroty około 2bar a wyższe obroty 5bar?

Piachuu
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 267
Rejestracja: 14 gru 2011, 14:07
Lokalizacja: Pe

Post autor: Piachuu » 29 lip 2012, 11:52

no coś kolo tego było +-0.2 bara

Wygląda tak jak by tylko 1 styk był albo uszkodzony albo gdzieś nie łączy spróbuje go przeczyścić bo jak go dostałem był cały że tak delikatnie powiem bardzo bardzo brudny.

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8394
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 29 lip 2012, 12:06

Don Pepe pisze:Po przekręceniu zapłonu jej nie widać za to jak odpalę świeci.O co chodzi co jest zepsute
Obstawiam zły czujnik, czyszczenie nic nie pomoże. Masz zły styk w tym czujniku powinien być NC a masz NO czyli odwrotna jego zasada działania.

Idąc na skróty bo bańka droga możesz dolny czujnik zamiast białego dać ten co był u góry i przestaw kabelki. Ale tym sposobem pozbędziesz się dynamicznej kontroli (ale masz wskaźnik)

Zobacz jeszcze bo bywały czujniki nie ze stykiem 0,5bar NC ale ze stykiem 1,8bar NO na nim powinno być wybite. Lub numer jego to dojdziemy.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Rezanie”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl