[B4 1Z] Rezanie Dodatkowych Zegarów w Miejsce popielniczki:D
Ludzie pomóżcie :mrgreen:
Mam do dodatkowych zegarów czujnik temp numer 049 919 563A. Niby powinien pasować ze zegarów starego typu czyli tych z B3. A okazuje się że pokazuje głupoty bo u ojca są zegary nowego typu i w nich temp. oleju jest ok a u mnie pokazuje cuda typu 140* po miescie a olej raczej sie nie przegrzewa bo aż takiego trupa to nie mam <ok>
Czy do zegarów starego typu nie powinien czasem isć czujnik 049 919 563B ? Spotkałem sie kilka razy z taką opinią ale większość mówi że A czy B to niby jedno i to samo. I jak ktoś ma w silniku 1,8 lub 2,0 ori czujni to mógłby podac jego kolor ?
Mam do dodatkowych zegarów czujnik temp numer 049 919 563A. Niby powinien pasować ze zegarów starego typu czyli tych z B3. A okazuje się że pokazuje głupoty bo u ojca są zegary nowego typu i w nich temp. oleju jest ok a u mnie pokazuje cuda typu 140* po miescie a olej raczej sie nie przegrzewa bo aż takiego trupa to nie mam <ok>
Czy do zegarów starego typu nie powinien czasem isć czujnik 049 919 563B ? Spotkałem sie kilka razy z taką opinią ale większość mówi że A czy B to niby jedno i to samo. I jak ktoś ma w silniku 1,8 lub 2,0 ori czujni to mógłby podac jego kolor ?
- pawelrybak15
- Forum Audi 80
- Posty: 4321
- Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
- Lokalizacja: Miasto
- Kontakt:
Na 15 stronie tego tematu kolega aldi dał linka do rapida ze zdjęciami i opisem.
Panowie mam pytanie podłączyłem dodatkowe zegary(od b3 2.0 R5) wszystko ładnie cacy, tylko ze zegar od ciśnienia pokazuje ile tam barów jest i reaguje na gaz ale (i właśnie o to ale chodzi) na liczniku świeci się kontrolka od oleju .Po przekręceniu zapłonu jej nie widać za to jak odpalę świeci.O co chodzi co jest zepsute, coś źle podłączone??
Panowie mam pytanie podłączyłem dodatkowe zegary(od b3 2.0 R5) wszystko ładnie cacy, tylko ze zegar od ciśnienia pokazuje ile tam barów jest i reaguje na gaz ale (i właśnie o to ale chodzi) na liczniku świeci się kontrolka od oleju .Po przekręceniu zapłonu jej nie widać za to jak odpalę świeci.O co chodzi co jest zepsute, coś źle podłączone??
z początku było jak przekroczyłem 2tys a teraz jest chyba na wolnych też ale na 100 nie jestem pewien bo nie pamiętam. A podejrzewasz co może być
[ Dodano: 2012-07-28, 21:02 ]
Dzisiaj jak jechałem przyjrzałem się dokładniej i tak na zimnym pali się i na jałowym i podczas jazdy.Na ciepłym silniku na luzie się nie pali a zapala się po przekroczeniu 1200 obrotów.
[ Dodano: 2012-07-28, 21:02 ]
Dzisiaj jak jechałem przyjrzałem się dokładniej i tak na zimnym pali się i na jałowym i podczas jazdy.Na ciepłym silniku na luzie się nie pali a zapala się po przekroczeniu 1200 obrotów.
- pawelrybak15
- Forum Audi 80
- Posty: 4321
- Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
- Lokalizacja: Miasto
- Kontakt:
- Jarewa
- Forum Audi 80
- Posty: 8403
- Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
- Imię: Jarek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABT
- Lokalizacja: Głogów
Obstawiam zły czujnik, czyszczenie nic nie pomoże. Masz zły styk w tym czujniku powinien być NC a masz NO czyli odwrotna jego zasada działania.Don Pepe pisze:Po przekręceniu zapłonu jej nie widać za to jak odpalę świeci.O co chodzi co jest zepsute
Idąc na skróty bo bańka droga możesz dolny czujnik zamiast białego dać ten co był u góry i przestaw kabelki. Ale tym sposobem pozbędziesz się dynamicznej kontroli (ale masz wskaźnik)
Zobacz jeszcze bo bywały czujniki nie ze stykiem 0,5bar NC ale ze stykiem 1,8bar NO na nim powinno być wybite. Lub numer jego to dojdziemy.