Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[2.5TDI AAT] sterownik silnika Stary czy nowy

ODPOWIEDZ
arwam
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1437
Rejestracja: 31 mar 2009, 21:22

[2.5TDI AAT] sterownik silnika Stary czy nowy

Post autor: arwam » 31 lip 2012, 20:15

Witam. jestem na etapie kupna sterowania silnika, potrzebuję info o sterowniku silnika o nr-ach 4A0 907 401. nr Boscha to 0 281 001 128.
potrzebuję info czy ma pełną diagnostykę czy tylko podgląd grupy "00" i ewentualnie jaka jest jego przydatność pod kątem ewentualnegu Chipowania,
Info potrzebuję koniecznie na dzić bo jutro do 10-tej mam dać znać czy biorę komplet, czyli wiązka, komp,etc,

będę dozgonnie dźwięczny za pomoc.

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 31 lip 2012, 21:51

Obawiam się ,a nawet jestem pewien ;-) że to komp z pierwszych modeli 2,5 tdi z 93 roku z nastawnikiem potencjometrycznym,podpinałem ostatnio takiego ...cięzko było się z nim połaczyć ,muł straszny ...praktycznie to samo co w audi 80 1,9 tdi z tych lat ...grupa 000 i koniec ...Zapytaj jeszcze dla pewności Kostrza ...

arwam
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1437
Rejestracja: 31 mar 2009, 21:22

Post autor: arwam » 01 sie 2012, 18:40

co powiecie o Takim sterowniku?

http://allegro.pl/komputer-silnika-audi ... 30596.html

pytam Was bo sprzedawcy nieraz omyłkowo ( lub nie) podają że dany sterownik jest np od 140KM AEL'a a w rzeczywistości jest 115KM AAT.

jak sprawę z immo rozwiązać?

chmiel25
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2073
Rejestracja: 29 lis 2008, 09:27
Lokalizacja: łódź

Post autor: chmiel25 » 01 sie 2012, 20:22

ARwan to jest od AEL
AAT ma końcówke 'E '

A tam jest w ogolę immo??

arwam
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1437
Rejestracja: 31 mar 2009, 21:22

Post autor: arwam » 01 sie 2012, 23:49

z tego co patrzę po Auto dacie to powinien być,
coś czuję przez skórę ża jak się zabiorę do tego to znów będę miał pod górę?

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 02 sie 2012, 00:00

arwam pisze:jak sprawę z immo rozwiązać?
chmiel25 pisze:A tam jest w ogolę immo??
Niestety jest :-/ ale można wyłaczyć ,tyle że trzeba mieć sprzęt i wiedzieć jak to zrobić .Bez wyłaczonego immo odpali na sekundę i zgaśnie

chmiel25
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2073
Rejestracja: 29 lis 2008, 09:27
Lokalizacja: łódź

Post autor: chmiel25 » 02 sie 2012, 08:49

MUNIOR pisze:
arwam pisze:jak sprawę z immo rozwiązać?
chmiel25 pisze:A tam jest w ogolę immo??
Niestety jest :-/ ale można wyłaczyć ,tyle że trzeba mieć sprzęt i wiedzieć jak to zrobić .Bez wyłaczonego immo odpali na sekundę i zgaśnie
A wyłącza sie go VCDS-em czy musi być lutowany??

arwam
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1437
Rejestracja: 31 mar 2009, 21:22

Post autor: arwam » 02 sie 2012, 09:00

no i jeszcze paczka nie doszła a tu już sie dowiaduje że znów będzie pod górę.... <mur> <mur> <mur>

powoli mam już dość tego auta...

[ Dodano: 2012-08-02, 09:12 ]
MUNIOR, a umiałbyś to zrobić?

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 02 sie 2012, 22:33

chmiel25 pisze:A wyłącza sie go VCDS-em czy musi być lutowany??
Nie ma tak dobrze :mrgreen: Zadnym programem go nie wyłaczysz ,trzeba wylutować i przeprogramować 8-)
arwam pisze:MUNIOR, a umiałbyś to zrobić?
Akurat w takim sterowniku jeszcze nie robiłem ,choć pewnie dałbym radę ...największy problem byłby taki że nie miałbym gdzie sprawdzić ,bo nie posiadam takowego auta

chmiel25
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2073
Rejestracja: 29 lis 2008, 09:27
Lokalizacja: łódź

Post autor: chmiel25 » 02 sie 2012, 23:18

MUNIOR pisze:
chmiel25 pisze:A wyłącza sie go VCDS-em czy musi być lutowany??
Nie ma tak dobrze :mrgreen: Zadnym programem go nie wyłaczysz ,trzeba wylutować i przeprogramować 8-)
arwam pisze:MUNIOR, a umiałbyś to zrobić?
Akurat w takim sterowniku jeszcze nie robiłem ,choć pewnie dałbym radę ...największy problem byłby taki że nie miałbym gdzie sprawdzić ,bo nie posiadam takowego auta

Łeeee to bułka z masłem . ze 100 i wsio działa. Jednak starocie są słabe.

pozdro

arwam
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1437
Rejestracja: 31 mar 2009, 21:22

Post autor: arwam » 03 sie 2012, 11:16

chmiel25 pisze:Jednak starocie są słabe.
chmiel25, a masz coś nowszego do sterowania R5-tką na pompie wtryskowej czego nie trzeba rzeźbić żeby podłączyć do instalacji audi coupe?

chmiel25
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2073
Rejestracja: 29 lis 2008, 09:27
Lokalizacja: łódź

Post autor: chmiel25 » 03 sie 2012, 11:50

arwam pisze:
chmiel25 pisze:Jednak starocie są słabe.
chmiel25, a masz coś nowszego do sterowania R5-tką na pompie wtryskowej czego nie trzeba rzeźbić żeby podłączyć do instalacji audi coupe?
Konwersja na AXG :mrgreen:

arwam
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1437
Rejestracja: 31 mar 2009, 21:22

Post autor: arwam » 03 sie 2012, 12:13

chmiel25 pisze:Konwersja na AXG
konwersja będzie niekonwencjonalna, narazie turbo z Lancii 2.5 siedzi ale zanim jeszcze z tą turbiną wyjechało na drogę zrezygnuję z niego na rzecz jakiegoś VNT, a będę nim sterował ori kompem, przy minimalnych ingerencjach w soft.

chmiel25
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2073
Rejestracja: 29 lis 2008, 09:27
Lokalizacja: łódź

Post autor: chmiel25 » 03 sie 2012, 12:55

arwam pisze:
chmiel25 pisze:Konwersja na AXG
konwersja będzie niekonwencjonalna, narazie turbo z Lancii 2.5 siedzi ale zanim jeszcze z tą turbiną wyjechało na drogę zrezygnuję z niego na rzecz jakiegoś VNT, a będę nim sterował ori kompem, przy minimalnych ingerencjach w soft.
Oj ty lubisz kombinacje. Ja bym wsadził wsio z AXG i odpalił to . Seria 150ps
Sofcik do granicy
I była by jazda:)

arwam
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1437
Rejestracja: 31 mar 2009, 21:22

Post autor: arwam » 03 sie 2012, 16:07

chmiel25 pisze:Oj ty lubisz kombinacje. Ja bym wsadził wsio z AXG i odpalił to . Seria 150ps
Sofcik do granicy
I była by jazda:)
_______________
ale cena wtrysków od T4 skutecznie odstrasza i do tego jest całkiem inna wiązka jak i wtyka do kompa.

Taka wersja od AEL'a wystarczy, dodatkowo zrobi się układzik który będzie powodował odpowiednie wzbogacenie dawki wraz ze wzrostem boostu i powinna grać Gitarra, wtedy szybko i na żądanie mozna sobie moc zmniejszać zwiększać, wtedy jak będe robił to wtryskiacze albo 216-tki, 230-tkia albo 260-tki <zly> <zly> <zly> jeszcze nie wiem, poprostu muszę się zorientować w wadach i zaletach poszczególnych wtryskiwaczy, bo to ma być auto do jazdy na codzień, i zapewniać bezzstresowe wyprzedzanie, :mrgreen:

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl