[2.5TDI AAT] sterownik silnika Stary czy nowy
[2.5TDI AAT] sterownik silnika Stary czy nowy
Witam. jestem na etapie kupna sterowania silnika, potrzebuję info o sterowniku silnika o nr-ach 4A0 907 401. nr Boscha to 0 281 001 128.
potrzebuję info czy ma pełną diagnostykę czy tylko podgląd grupy "00" i ewentualnie jaka jest jego przydatność pod kątem ewentualnegu Chipowania,
Info potrzebuję koniecznie na dzić bo jutro do 10-tej mam dać znać czy biorę komplet, czyli wiązka, komp,etc,
będę dozgonnie dźwięczny za pomoc.
potrzebuję info czy ma pełną diagnostykę czy tylko podgląd grupy "00" i ewentualnie jaka jest jego przydatność pod kątem ewentualnegu Chipowania,
Info potrzebuję koniecznie na dzić bo jutro do 10-tej mam dać znać czy biorę komplet, czyli wiązka, komp,etc,
będę dozgonnie dźwięczny za pomoc.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Obawiam się ,a nawet jestem pewien że to komp z pierwszych modeli 2,5 tdi z 93 roku z nastawnikiem potencjometrycznym,podpinałem ostatnio takiego ...cięzko było się z nim połaczyć ,muł straszny ...praktycznie to samo co w audi 80 1,9 tdi z tych lat ...grupa 000 i koniec ...Zapytaj jeszcze dla pewności Kostrza ...
co powiecie o Takim sterowniku?
http://allegro.pl/komputer-silnika-audi ... 30596.html
pytam Was bo sprzedawcy nieraz omyłkowo ( lub nie) podają że dany sterownik jest np od 140KM AEL'a a w rzeczywistości jest 115KM AAT.
jak sprawę z immo rozwiązać?
http://allegro.pl/komputer-silnika-audi ... 30596.html
pytam Was bo sprzedawcy nieraz omyłkowo ( lub nie) podają że dany sterownik jest np od 140KM AEL'a a w rzeczywistości jest 115KM AAT.
jak sprawę z immo rozwiązać?
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Nie ma tak dobrze :mrgreen: Zadnym programem go nie wyłaczysz ,trzeba wylutować i przeprogramować 8-)chmiel25 pisze:A wyłącza sie go VCDS-em czy musi być lutowany??
Akurat w takim sterowniku jeszcze nie robiłem ,choć pewnie dałbym radę ...największy problem byłby taki że nie miałbym gdzie sprawdzić ,bo nie posiadam takowego autaarwam pisze:MUNIOR, a umiałbyś to zrobić?
MUNIOR pisze:Nie ma tak dobrze :mrgreen: Zadnym programem go nie wyłaczysz ,trzeba wylutować i przeprogramować 8-)chmiel25 pisze:A wyłącza sie go VCDS-em czy musi być lutowany??Akurat w takim sterowniku jeszcze nie robiłem ,choć pewnie dałbym radę ...największy problem byłby taki że nie miałbym gdzie sprawdzić ,bo nie posiadam takowego autaarwam pisze:MUNIOR, a umiałbyś to zrobić?
Łeeee to bułka z masłem . ze 100 i wsio działa. Jednak starocie są słabe.
pozdro
Oj ty lubisz kombinacje. Ja bym wsadził wsio z AXG i odpalił to . Seria 150psarwam pisze:konwersja będzie niekonwencjonalna, narazie turbo z Lancii 2.5 siedzi ale zanim jeszcze z tą turbiną wyjechało na drogę zrezygnuję z niego na rzecz jakiegoś VNT, a będę nim sterował ori kompem, przy minimalnych ingerencjach w soft.chmiel25 pisze:Konwersja na AXG
Sofcik do granicy
I była by jazda:)
ale cena wtrysków od T4 skutecznie odstrasza i do tego jest całkiem inna wiązka jak i wtyka do kompa.chmiel25 pisze:Oj ty lubisz kombinacje. Ja bym wsadził wsio z AXG i odpalił to . Seria 150ps
Sofcik do granicy
I była by jazda:)
_______________
Taka wersja od AEL'a wystarczy, dodatkowo zrobi się układzik który będzie powodował odpowiednie wzbogacenie dawki wraz ze wzrostem boostu i powinna grać Gitarra, wtedy szybko i na żądanie mozna sobie moc zmniejszać zwiększać, wtedy jak będe robił to wtryskiacze albo 216-tki, 230-tkia albo 260-tki <zly> <zly> <zly> jeszcze nie wiem, poprostu muszę się zorientować w wadach i zaletach poszczególnych wtryskiwaczy, bo to ma być auto do jazdy na codzień, i zapewniać bezzstresowe wyprzedzanie, :mrgreen: