Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B3 6A] Kolizja tłoków z zaworami

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
krzysiek.ruski

Post autor: krzysiek.ruski » 06 kwie 2012, 17:19

Panowie już wszystko jasne... teraz tylko przekalkulować koszty...
wieczorem wrzuce foto a jest co podziwiac...

Oto fotki:
Obrazek Obrazek

Obrazek Obrazek

Obrazek Obrazek

Swoją drogą to bardzo dziwne, że w tych silnikach dostają wszystkie zawory ssące...

[ Dodano: 2012-04-12, 19:52 ]
Decyzja została podjęta-będzie remont głowicy. Macie jakiś sprytny patent na dotarcie zaworów? I czy głowice za każdym razem trzeba planować?

Awatar użytkownika
HeavenQueen
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 526
Rejestracja: 14 sty 2009, 18:51
Lokalizacja: Trzebinia

Post autor: HeavenQueen » 12 kwie 2012, 21:50

Co to jest na zdjęciu lewym w drugim rzędzie?
Do zaworów jest taki fajny uchwyt, do tego pasty i kręcisz :-)
Głowice trzeba planować jak jej powierzchnia styku z uszczelką jest krzywa, przeżarta albo ma inne uszkodzenia. Połóż ją na szybę i popatrz czy dobrze dolega. Ja nie planowałem i jest git.

Awatar użytkownika
Leo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3822
Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
Imię: Adam
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Leo » 12 kwie 2012, 22:23

nie chcesz robić 2x to planuj. Jesteś na tyle kasiasty, żeby ryzykować robotę 2x ?

krzysiek.ruski

Post autor: krzysiek.ruski » 13 kwie 2012, 08:06

;-) To fotka denka jednego z tłoków

Awatar użytkownika
HeavenQueen
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 526
Rejestracja: 14 sty 2009, 18:51
Lokalizacja: Trzebinia

Post autor: HeavenQueen » 13 kwie 2012, 16:27

Bedziesz go wymieniać?

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8403
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 13 kwie 2012, 16:30

krzysiek.ruski pisze:nie chcesz robić 2x to planuj. Jesteś na tyle kasiasty, żeby ryzykować robotę 2x ?
Zdjęcie głowicy nie zawsze oznacza planowanie. O ile nie było problemów innych niż pogięte zawory, a przed tym silnik był zdrowy, planowanie jest bezpodstawne. Co nieraz widzę po planowaniu (0,05, 0,08).

Czyli jak kolega wyżej.

krzysiek.ruski

Post autor: krzysiek.ruski » 13 kwie 2012, 22:42

nowe zawory ssące zostały już dotarte tak samo jak wydechowe, w poniedziałek mycie, uszczelniacze, zapięcie zaworów, nowe szklanki, wałki i nowy łańcuch.
zdobyłem dziś profesjonalne narzędzie-tzw. liniał i okazuje się ze największe szczeliny mają 0.04 i 0.06 mm(sprawdzone szczelinomierzem).
Nie będę oddawać do planowania...

[ Dodano: 2012-04-13, 22:45 ]
co do tłoków kolego HeavenQueen, to nie będę ich wymieniać, one mają takie wyżłobienia pod zawory ssące.
Poza śladami po uderzeniu w zawory nic im nie jest

Awatar użytkownika
ziemor
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1456
Rejestracja: 12 paź 2007, 00:19
Lokalizacja: Bielsko

Post autor: ziemor » 02 sie 2012, 18:52

Leo pisze:nie chcesz robić 2x to planuj. Jesteś na tyle kasiasty, żeby ryzykować robotę 2x ?
A propos planowania - czy nie wystarczy dotrzeć na płycie traserskiej z karborundem i olejem ?
krzysiek.ruski pisze:wałki i nowy łańcuch.
gdzie, za ile, jakiej firmy to kupiłeś !!! ?

krzysiek.ruski

Post autor: krzysiek.ruski » 06 sie 2012, 01:47

Łańcuch kupiłem w intercars'ie za 35pln Ruville a co do wałków i szklanek to po znajomości po dobrej cenie i 2 flaszkach odkupiłem od zaprzyjaźnionego mechanika oczywiście nówki-sztuki nie śmigane - kupił do swojego toledo ale zanim wsadził to rozbił auto...

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl