Witam.
Jutro przymierzam się do wymiany pierścieni. Szukałem tematu ale jakoś szukajka mi niezbyt pomogła.
Dowiedziałem się, że można zmierzyć cylinder bez średnicomierza. Otóż wkłada się sam pierścień do cylindra w połowie jego wysokości i mierzy się szczelinę przy zamku. I, że są pewne wartości właściwe oraz pewna tolerancja. W sumie można tak przemierzyć cały cylinder by wiedzieć jaki jest stopień zużycia.
W sklepie zamówiłem pierścienie nominalne ale może się okazać, że po włożeniu będą miały zbyt duży luz. Dlatego też w sklepie będą czekały awaryjnie na I-szy szlif. Akurat sprzedawca w porządku i wymieni za darmo nawet jak jeden komplet będzie otwarty.
Szczelinomierz mam tak więc nie powinno być problemu.
Z góry dziękuję za fachową pomoc. Póki co szukam dalej na necie. Jak się dowiem to napiszę.
Pozdrawiam.
[ Dodano: 2012-08-03, 00:21 ]
Zacząłem szperać po audi centrum i znalazłem plik "Sam naprawiam Audi 80". Zdjęcie numer 13:
Zresztą bardzo pomocna książka bo dużo podrukowałem. Między innymi jak złożyć wszystko do kupy oraz najważniejsze momenty dokręcania śrub.
W sumie temat powinien być przydatny bo wujek google jest bardzo biedny w tym temacie. Większość to motocykle, nawet ursusy, a o naszych niuniach nic.
Pozdrawiam.
[B4 1Z ] Jaki luz na pierścieniach tłokowych?
- Francis1982
- Forum Audi 80
- Posty: 1728
- Rejestracja: 15 sty 2009, 16:57
- Lokalizacja: Katowice
- Kontakt:
- Francis1982
- Forum Audi 80
- Posty: 1728
- Rejestracja: 15 sty 2009, 16:57
- Lokalizacja: Katowice
- Kontakt: