Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B3] Qpe 2.5TDI MEINE PUCFIK - Sprzedany,

Zamknięte ale dostępne tematy, własnych zdjęć samochodów do obejrzenia.
Awatar użytkownika
pawelrybak15
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4321
Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
Lokalizacja: Miasto
Kontakt:

Post autor: pawelrybak15 » 24 lip 2012, 19:57

Arwam, skoro paliwa idzie tyle, że pompa wstępna łopatkowa nie wyrabia, to może jednak mimo wszystko dodatkowa pompa elektryczna pomoże ?

arwam
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1437
Rejestracja: 31 mar 2009, 21:22

Post autor: arwam » 24 lip 2012, 21:49

pawelrybak15, nie chodzi o to że pompka wstępna nie wyrabia tylko spada ciśnienie w korpusie ponieważ masz zaworek który reguluje ciśnienie według wydajności pompki i otworka w nyplu powrotnym. podejrzewam że sprawę by załatwiło zamontowanie zaworka na powrocie żeby blokował odpływ paliwa, kiedy pedał gazu jest mocno wciśnięty.


a co do elektrycznej pompki to nic nie pomoże bo pompka wstępna i tak nie puście więcej paliwa. pompka wstępna ma sens wtedy jak nie mimo szczelnej instalacji bierze Ci się nie wiadomo skąd powietrze w układzie paliwowym. jutro zmieniam jeszcze tylko turbo na większe i zobaczymy jeszcze jak będzie reagował ale to robię już i tak pod kątem elektroniki bardziej dla spokoju sumienia niż z wiary że się poprawi...

Awatar użytkownika
matt1988
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 936
Rejestracja: 27 sty 2008, 15:38
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: matt1988 » 24 lip 2012, 21:52

arwam, sory za SPAM ale odpaliłem moje mTDI i powiedz mi jakie sa szanse na to że ustawiłem kat na pałe i pali na poł obrotu i wkreca sie na obroty


arwam
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1437
Rejestracja: 31 mar 2009, 21:22

Post autor: arwam » 24 lip 2012, 22:06

matt1988, tzn nie bardzo rozumiem o co Ci chodzi. z tego co na pierwszy rzut oka słyszę to albo Ci wisi jeden z wtryskiwaczy albo masz nieszczelnośc sporą albo na jednym z wtryskiwaczy albo na któymś zaworze ale skłaniam się ku pierwszej opcji.

i filmik słabo oodaje dźwięk pracy ale wydaje mi sie że masz za późny kąt wtrysku.

zakładam ze pompę masz ori 9mm z 1.6TD?

Awatar użytkownika
matt1988
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 936
Rejestracja: 27 sty 2008, 15:38
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: matt1988 » 24 lip 2012, 22:11

Tak pompa ori 9mm. Wali blacha troche z rozrzadu a dokładnie sprawdze jak bedzie dolot i wydech ale pali na słabym aku na poł obrotu zimny czy ciekły zobaczymy co bedzie jak do auta włóże

UKI_XX
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1668
Rejestracja: 22 lip 2008, 07:50
Lokalizacja: Parczew

Post autor: UKI_XX » 29 lip 2012, 12:27

arwam, a co powiesz na doładowanie 1.6 bara z map sensorem 200kPa (+1 bar) i to bez MBC czy tym podobnych :?:

a z tym spadkiem ciśnienia w pompie to może spróbuj dać dodatkową pompę i wtłoczyć paliwo pod odpowiednim ciśnieniem tam gdzie masz powrót z pompy..

arwam
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1437
Rejestracja: 31 mar 2009, 21:22

Post autor: arwam » 29 lip 2012, 13:44

UKI_XX, nie jestem na tyle biegły w elektronice żeby się tutaj wypowiadać.
jeśli mogę coś w prosty sposób osiągnąć nie ingerując w elektronikę to wolę właśnie taki sposób.


a co do spadku ciśnienia to można by było łatwiej zrobić to za pomocą elektro zaworu i zamykać odpływ ale wtedy nie ma ekonomii na wyższych obrotach

arwam
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1437
Rejestracja: 31 mar 2009, 21:22

Post autor: arwam » 05 sie 2012, 10:24

no i pierwsza część układanki w domu, http://allegro.pl/komputer-silnika-audi ... 30596.html

teraz czekam jeszcze na paczkę z wiązką i potencjometrem i moszę znaleźć jeszcze tani przepływomierz

Awatar użytkownika
pawelrybak15
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4321
Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
Lokalizacja: Miasto
Kontakt:

Post autor: pawelrybak15 » 08 sie 2012, 00:18

A jednak elektronika :lol: :mrgreen:
Powodzenia przy walce :-)

arwam
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1437
Rejestracja: 31 mar 2009, 21:22

Post autor: arwam » 08 sie 2012, 06:25

pawelrybak15 pisze:A jednak elektronika
niestety. przy 11mm tłoko-rozdzielaczu na pięć garczków jak depniesz to tyle paliwa ubywa z korpusu pompy że nie ma czym wysterować kąta wtrysku. czy R4 bym sobie poradził nawet z 12mm bo już i na takich jeździłem.

Awatar użytkownika
trepek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5446
Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
Imię: Grzegorz
Model: Inny
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.6 ABC+lpg
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: trepek » 08 sie 2012, 12:09

Jeśli szukasz przepływomierza takiego jak był w TDI na Boschu to ja mam.

arwam
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1437
Rejestracja: 31 mar 2009, 21:22

Post autor: arwam » 09 wrz 2012, 11:38

No to zaczynamy rozkminkę pt. pinologia.

w piątek doszła paczka z wiązką i potencjometrem do domu.



jest troszkę więcej wtyczek niż zwykłym TDI.

potrzebuję opisu wtyczek do skrzynki bezpieczników i wszystkiego co jest w kabinie od tej wiązki. ma ktoś moze fotki?

Edit:

doszła kolejna wiązka elektryczna i sterowanik poleciał Do Kostrza bo niestety kolega sobie nie poradził z immo w moim sterowniku.

dodatkowo doszedł zapasowy potencjometr, mapsensor, zawór EGR.u i jeszcze troche innych badziewii do tego truchła :roll: min. pedały od TDI teraz będzie mnie czekać koszmar przeciągania wiązki elektrycznej przy włożonym silniku. jak jest 2.5 to w komorze za silnikiem jest naprawde ciasno, za to przy całej reszcie wbrew pozorom do wiekszości działań serwisowych jest i to całkiem sporo miejsca jak choćby mawet do zmiany rozrządu choć tu i tak ze wzblędu na obecność IC trzeba zrzucać przód bo konieczne jest okręcenie centralnej śruby na wale korbowym.
mam nadzieję że we wrześniu wreszcie to zacznie jeździć jak przystało bo już ponad miesiąc stoi pod garażem i czeka na elektrykę i nie tylko.
dodatkowo palnuję założyć albo turbo od AAT albo coś z rodziny VNT ale tutaj się jeszcze zastanawiam, napewno nic mniejszego niż GT2052V choć moż i coś większego zawita. to już tylko kwestia jak będzie się z pieniążkami stało.

Awatar użytkownika
trepek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5446
Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
Imię: Grzegorz
Model: Inny
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.6 ABC+lpg
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: trepek » 09 wrz 2012, 11:44

arwam pisze:potrzebuję opisu wtyczek do skrzynki bezpieczników i wszystkiego co jest w kabinie od tej wiązki. ma ktoś moze fotki?
Ja mam, napisz mi na PW maila ;-)

Awatar użytkownika
pawelrybak15
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4321
Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
Lokalizacja: Miasto
Kontakt:

Post autor: pawelrybak15 » 09 wrz 2012, 13:09

Arwam jak turbo to coś męskiego, co najmniej gabarytów K-24 <ok>
Wiem już po sobie że szkoda czasu na małe zabawki typu Garrett T2 :roll:

Awatar użytkownika
trepek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5446
Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
Imię: Grzegorz
Model: Inny
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.6 ABC+lpg
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: trepek » 09 wrz 2012, 13:18

pawelrybak15 pisze:Arwam jak turbo to coś męskiego, co najmniej gabarytów K-24 <ok>
Wiem już po sobie że szkoda czasu na małe zabawki typu Garrett T2 :roll:
Jak T2 jest mała to co powiesz o mojej obecnej pierdziawce jaką jest T15 ;-)

Zablokowany

Wróć do „Archiwum starych zdjęć.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl