[B3] Qpe 2.5TDI MEINE PUCFIK - Sprzedany,
- pawelrybak15
- Forum Audi 80
- Posty: 4321
- Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
- Lokalizacja: Miasto
- Kontakt:
pawelrybak15, nie chodzi o to że pompka wstępna nie wyrabia tylko spada ciśnienie w korpusie ponieważ masz zaworek który reguluje ciśnienie według wydajności pompki i otworka w nyplu powrotnym. podejrzewam że sprawę by załatwiło zamontowanie zaworka na powrocie żeby blokował odpływ paliwa, kiedy pedał gazu jest mocno wciśnięty.
a co do elektrycznej pompki to nic nie pomoże bo pompka wstępna i tak nie puście więcej paliwa. pompka wstępna ma sens wtedy jak nie mimo szczelnej instalacji bierze Ci się nie wiadomo skąd powietrze w układzie paliwowym. jutro zmieniam jeszcze tylko turbo na większe i zobaczymy jeszcze jak będzie reagował ale to robię już i tak pod kątem elektroniki bardziej dla spokoju sumienia niż z wiary że się poprawi...
a co do elektrycznej pompki to nic nie pomoże bo pompka wstępna i tak nie puście więcej paliwa. pompka wstępna ma sens wtedy jak nie mimo szczelnej instalacji bierze Ci się nie wiadomo skąd powietrze w układzie paliwowym. jutro zmieniam jeszcze tylko turbo na większe i zobaczymy jeszcze jak będzie reagował ale to robię już i tak pod kątem elektroniki bardziej dla spokoju sumienia niż z wiary że się poprawi...
matt1988, tzn nie bardzo rozumiem o co Ci chodzi. z tego co na pierwszy rzut oka słyszę to albo Ci wisi jeden z wtryskiwaczy albo masz nieszczelnośc sporą albo na jednym z wtryskiwaczy albo na któymś zaworze ale skłaniam się ku pierwszej opcji.
i filmik słabo oodaje dźwięk pracy ale wydaje mi sie że masz za późny kąt wtrysku.
zakładam ze pompę masz ori 9mm z 1.6TD?
i filmik słabo oodaje dźwięk pracy ale wydaje mi sie że masz za późny kąt wtrysku.
zakładam ze pompę masz ori 9mm z 1.6TD?
UKI_XX, nie jestem na tyle biegły w elektronice żeby się tutaj wypowiadać.
jeśli mogę coś w prosty sposób osiągnąć nie ingerując w elektronikę to wolę właśnie taki sposób.
a co do spadku ciśnienia to można by było łatwiej zrobić to za pomocą elektro zaworu i zamykać odpływ ale wtedy nie ma ekonomii na wyższych obrotach
jeśli mogę coś w prosty sposób osiągnąć nie ingerując w elektronikę to wolę właśnie taki sposób.
a co do spadku ciśnienia to można by było łatwiej zrobić to za pomocą elektro zaworu i zamykać odpływ ale wtedy nie ma ekonomii na wyższych obrotach
no i pierwsza część układanki w domu, http://allegro.pl/komputer-silnika-audi ... 30596.html
teraz czekam jeszcze na paczkę z wiązką i potencjometrem i moszę znaleźć jeszcze tani przepływomierz
teraz czekam jeszcze na paczkę z wiązką i potencjometrem i moszę znaleźć jeszcze tani przepływomierz
- pawelrybak15
- Forum Audi 80
- Posty: 4321
- Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
- Lokalizacja: Miasto
- Kontakt:
No to zaczynamy rozkminkę pt. pinologia.
w piątek doszła paczka z wiązką i potencjometrem do domu.
jest troszkę więcej wtyczek niż zwykłym TDI.
potrzebuję opisu wtyczek do skrzynki bezpieczników i wszystkiego co jest w kabinie od tej wiązki. ma ktoś moze fotki?
Edit:
doszła kolejna wiązka elektryczna i sterowanik poleciał Do Kostrza bo niestety kolega sobie nie poradził z immo w moim sterowniku.
dodatkowo doszedł zapasowy potencjometr, mapsensor, zawór EGR.u i jeszcze troche innych badziewii do tego truchła :roll: min. pedały od TDI teraz będzie mnie czekać koszmar przeciągania wiązki elektrycznej przy włożonym silniku. jak jest 2.5 to w komorze za silnikiem jest naprawde ciasno, za to przy całej reszcie wbrew pozorom do wiekszości działań serwisowych jest i to całkiem sporo miejsca jak choćby mawet do zmiany rozrządu choć tu i tak ze wzblędu na obecność IC trzeba zrzucać przód bo konieczne jest okręcenie centralnej śruby na wale korbowym.
mam nadzieję że we wrześniu wreszcie to zacznie jeździć jak przystało bo już ponad miesiąc stoi pod garażem i czeka na elektrykę i nie tylko.
dodatkowo palnuję założyć albo turbo od AAT albo coś z rodziny VNT ale tutaj się jeszcze zastanawiam, napewno nic mniejszego niż GT2052V choć moż i coś większego zawita. to już tylko kwestia jak będzie się z pieniążkami stało.
w piątek doszła paczka z wiązką i potencjometrem do domu.
jest troszkę więcej wtyczek niż zwykłym TDI.
potrzebuję opisu wtyczek do skrzynki bezpieczników i wszystkiego co jest w kabinie od tej wiązki. ma ktoś moze fotki?
Edit:
doszła kolejna wiązka elektryczna i sterowanik poleciał Do Kostrza bo niestety kolega sobie nie poradził z immo w moim sterowniku.
dodatkowo doszedł zapasowy potencjometr, mapsensor, zawór EGR.u i jeszcze troche innych badziewii do tego truchła :roll: min. pedały od TDI teraz będzie mnie czekać koszmar przeciągania wiązki elektrycznej przy włożonym silniku. jak jest 2.5 to w komorze za silnikiem jest naprawde ciasno, za to przy całej reszcie wbrew pozorom do wiekszości działań serwisowych jest i to całkiem sporo miejsca jak choćby mawet do zmiany rozrządu choć tu i tak ze wzblędu na obecność IC trzeba zrzucać przód bo konieczne jest okręcenie centralnej śruby na wale korbowym.
mam nadzieję że we wrześniu wreszcie to zacznie jeździć jak przystało bo już ponad miesiąc stoi pod garażem i czeka na elektrykę i nie tylko.
dodatkowo palnuję założyć albo turbo od AAT albo coś z rodziny VNT ale tutaj się jeszcze zastanawiam, napewno nic mniejszego niż GT2052V choć moż i coś większego zawita. to już tylko kwestia jak będzie się z pieniążkami stało.
- pawelrybak15
- Forum Audi 80
- Posty: 4321
- Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
- Lokalizacja: Miasto
- Kontakt: