I jak to juz kilka razy widziałem temat bez zakonczenia Man nadzieje ze zezlomowales to autko.
[ Dodano: 2012-08-09, 15:13 ]
A zeby nie otwierac nowego tematy i nieprowokowac adminow chcialbym ten temat popchnać w inna strone...
[ Dodano: 2012-08-09, 15:17 ]
JESTEM NIESZCZESLIWYM posiadaczem 2.3 ng i chciałbym prosic o pomoc wszystkich dobrych ludz którzy potrafią poskromic ten silniczek... prosze pomóżcie a obiecuje opisac wszysko a przede wszystkim zakonczyc temat jak nalezy czyli znalesc przyczyne
[B4 2.3 NG] Gasnie i wariuja obroty na LPG
Mam dokładnie ten sam problem, parownik był regenerowany więc jest jak nówka, filtr gazu oczywiście nowy, 2 miesiące temu wymieniałem palec, filtr powietrza, świece, uwierz mi że to dopiero początek problemów też kiedyś miałem tak jak ty, teraz co 5 min wskakuje na 1300 obr lub więcej albo przygasa, wszystko co gumowe dokładnie uszczelniłem, czyścilem silnik krokowy od powietrza, sprawdzałem słynny czujnik temperatury i wszystko jest ok, najczęściej wchodzi na wysokie obroty podczas hamowania silnikiem. Jeżeli rozwiążesz problem daj znać co było nie tak bo ja już nie mam siły.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 221
- Rejestracja: 26 sie 2011, 14:09
Problem rozwiązany, nieszczelne gumy uszczelnione, krokowiec wyczyszczony, kabelki doprowadzone do porządku lecz kluczowe okazało się brak benzyny, po zatankowaniu autko śmiga perfekcyjnie, na gazie obroty trzyma pięknie jak i na PB, jeżeli ktoś ma takie problemy na PB to podejrzewam że coś nie tak z ciśnieniem, skoro u mnie po zatankowaniu PB jest elegancko.