[coupe quattro] rajdowanie film str. 38
- przemko1982
- Audi 80 Klub
- Posty: 756
- Rejestracja: 04 lip 2008, 08:47
- Lokalizacja: Dolní Slezsko
jako, że Riale nie podejdą wpadły koła zastępcze.
Ori RS4 18x8,5 ET 30 czyli dokładnie takie parametry jak Daytonów.
Felgi dośc mocno zmęczone "życiem", ale za to proste i bez żadnych przygód
Dlatego w zimę zostaną polakierowane i zostają w piwnicy na zapas
foty na szybko:
teraz pozostaje szukać koła na przyszły sezon...
Ori RS4 18x8,5 ET 30 czyli dokładnie takie parametry jak Daytonów.
Felgi dośc mocno zmęczone "życiem", ale za to proste i bez żadnych przygód
Dlatego w zimę zostaną polakierowane i zostają w piwnicy na zapas
foty na szybko:
teraz pozostaje szukać koła na przyszły sezon...
a więc dlaczego Daytony nie zostały na aucie:Ryfter pisze:Julek, wstaw focie na nowych tarczach i zaciskach !
4 tłoczkowy zacisk brembo z tłoczkami o średnicy 41mm występujący np w VW Touarego
jak widać sam zacisk jest dość spory,. Tak wygląda w porównaniu z Girling 60
do tego tarcza Zimmermann Sport dedykowana do Audi A6 C6 4.2
347x30 głębokość tarczy 59mm (obok dla porównania ori tarcza S2 275x25)
złożone wyglądają tak
a tak za jednoczęściową 18-tką
dzięki w miarę głębokiej tarczy felgi z rantem wejdą bez problemu, teraz pozostaje znaleźć 2-częściowe koła 18", które będą miały wewnątrz ok 42cm średnicy :mrgreen:
poprzednie heble były ok, jednak tarcza musiała być roztaczana i otwory musiały być rozwiercane, żeby pasowała do auta, do tego była bardzo "płytka"ATLAS pisze: julekF1, dlaczego zmieniłeś poprzednie hamulce? Po prostu "w miarę jedzenia, apetyt urósł", czy coś było nie tak?
A że udało się zmienić rozstaw, a poprzednie heble zostały przyjęte w rozliczeniu postanowiłem złożyć zestaw na podzespołach , które można kupić w sklepie i zamontować bez wcześniejszej wizyty u tokarza.
Szkoda tylko tych Riali