Dokładnie sie z tym zgadzam...Mialem identyczny problem, byłem u różnych mechaników i obstawiali ze to prawdopodobnie nastawnik, a okazało sie, że sprawcą był filtr paliwa (wymieniłem) i wszystko wróciło do normy :mrgreen:axell pisze:Ze swojego doświadczenia wiem że to nie zawsze nastawnik jest winny
[ 1.9 tdi 1z] nierówne obroty silnika i szarpanie
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Bo pisząc tutaj o problemie z szarpaniem ,mało kto zakłada że takie pierdoły jak brudny filtr mogą być przyczyną .Jak ktoś nie wymieniał filtra i nie wie nawet kiedy był wymieniany ,to zanim napisze tu ze ma problem z szarpaniem ,powienien powymieniać przynajmniej filtr paliwa ,bo ja bym sie wstydził :oops: pisać że mi coś szarpie ,kiedy nawet nie wiedziałbym czy i kiedy był wymieniany filtr paliwaarek13033 pisze:axell napisał/a:
Ze swojego doświadczenia wiem że to nie zawsze nastawnik jest winny
Dokładnie sie z tym zgadzam...Mialem identyczny problem, byłem u różnych mechaników i obstawiali ze to prawdopodobnie nastawnik, a okazało sie, że sprawcą był filtr paliwa (wymieniłem) i wszystko wróciło do normy :mrgreen:
W moim przypadku był to filtr i wcale się tym nie wstydzę, ponieważ w ten czas kiedy to się stało to byłem ''zielony'' w tych sprawach . Podczas kupna sprzedający mnie uprzedził ze powymieniał filtry (powietrza,paliwa) i rozrząd co miał udokumentowane fakturami zakupu, wiec kto by podejrzewał ze to był by filtr( ok.3-4 tyś. km) po wymianie??
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Raczej w to wątpię Nastawnik indukcyjny nawet skrajnie zasyfiony nie daje takich objawów ...za to potencjometryczny tak spotrafiradek997 pisze:mi też tak szarpało do piątku az zgasła i scholowałem ja pod dom i wgl nie podawała ropy do wtrysków wczoraj odciąłem do mechanika i jestem pewien ze na 80% będzie to wina nastawnika
problem z praca silnika
Kolego dobrze by było gdybyś napisał,który to kabelek.może to komuś pomóc.nie ukrywam,że mam taki problem szarpie przy dodawaniu gazu i falują mi obroty silnika....
Zostało wymienione:kable+świece,pompa paliwa+ filtr,palec+kopułka,sonda...teraz to już obstawiam albo przepływkę lub silnik krokowy...Silnik 2.0ABK+LPG(komplet filtrów gazu i powietrza wymieniony 2 miesiące temu!)
Jeżeli ktoś coś wie lub miał taki przypadek proszę o info jak sobie z tym poradzić.Pozdrawiam
Zostało wymienione:kable+świece,pompa paliwa+ filtr,palec+kopułka,sonda...teraz to już obstawiam albo przepływkę lub silnik krokowy...Silnik 2.0ABK+LPG(komplet filtrów gazu i powietrza wymieniony 2 miesiące temu!)
Jeżeli ktoś coś wie lub miał taki przypadek proszę o info jak sobie z tym poradzić.Pozdrawiam
bozmek, napisz trochę dokładniej co do tej dawki, skacze jak :?: jakie wartości :?:
albo nastawnik już mocno zasyfiony albo wtryski stanęły <ok>
Jak byłem teraz kilka dni w okolicy Soliny to wszyscy mieli wszystko dobrze tylko jak przyszło wracać to nagle niektórzy przypomnieli sobie że mają coś nie tak z silnikiem... :shock:
albo nastawnik już mocno zasyfiony albo wtryski stanęły <ok>
Jak byłem teraz kilka dni w okolicy Soliny to wszyscy mieli wszystko dobrze tylko jak przyszło wracać to nagle niektórzy przypomnieli sobie że mają coś nie tak z silnikiem... :shock: