[1.9 1Z] Brak mocy
[1.9 1Z] Brak mocy
Witam!
Na początku chciałem wspomnieć że jestem początkującym forumowiczem a także początkującym użytkownikiem Audi 80 Szukałem postów na podobny temat wszystkie przeczytałem ale zakładam kolejny ponieważ każde auto objawia inaczej swoje bolączki. A więc tak najpierw problem zaczął sie gdy jadąc na 4-tym biegu wciskałem gaz do spodu auto przyspieszało aż do osiągniecia ok. 2800obr i wtedy traciło moc, z czasem problem sie pogarszał ponieważ auto nie chciało jechać od początku czyli od obrotów 1000 poprostu jakby sie dławiło ja mu gaz a auto nie reaguje. pogrzebałem troche na forum i zacząłem grzebać w aucie dopatrzyłem sie pękniętego wężyka idącego od n75 do gruszki wymieniłem wężyki i pozostał tylko problem przy obrotach 2800, a więc ominiąłem zawór n75 aby sprawdzić czy to on nie jest uszkodzony, ale po zmostkowaniu wężyków auto nie przyspieszało tak dynamicznie jak powinno więc juz sam nie wiem czy zawór n75 jest sprawny czy nie i co może być przyczyną owych objawów. czy mogę liczyć na jakąś pomoc, jakieś sugestie??
Na początku chciałem wspomnieć że jestem początkującym forumowiczem a także początkującym użytkownikiem Audi 80 Szukałem postów na podobny temat wszystkie przeczytałem ale zakładam kolejny ponieważ każde auto objawia inaczej swoje bolączki. A więc tak najpierw problem zaczął sie gdy jadąc na 4-tym biegu wciskałem gaz do spodu auto przyspieszało aż do osiągniecia ok. 2800obr i wtedy traciło moc, z czasem problem sie pogarszał ponieważ auto nie chciało jechać od początku czyli od obrotów 1000 poprostu jakby sie dławiło ja mu gaz a auto nie reaguje. pogrzebałem troche na forum i zacząłem grzebać w aucie dopatrzyłem sie pękniętego wężyka idącego od n75 do gruszki wymieniłem wężyki i pozostał tylko problem przy obrotach 2800, a więc ominiąłem zawór n75 aby sprawdzić czy to on nie jest uszkodzony, ale po zmostkowaniu wężyków auto nie przyspieszało tak dynamicznie jak powinno więc juz sam nie wiem czy zawór n75 jest sprawny czy nie i co może być przyczyną owych objawów. czy mogę liczyć na jakąś pomoc, jakieś sugestie??
Ostatnio zmieniony 15 sie 2012, 11:22 przez mlodyRwmb, łącznie zmieniany 1 raz.
- Ganimadeus
- Forum Audi 80
- Posty: 726
- Rejestracja: 17 lut 2012, 11:17
- Lokalizacja: Lublin
- Ganimadeus
- Forum Audi 80
- Posty: 726
- Rejestracja: 17 lut 2012, 11:17
- Lokalizacja: Lublin
byłem sie przejechać i objawy sie zmieniły, teraz za kazdym razem musze dwa razy naciskać pedał gazu, pierwszy raz jak naciskam to obroty rosną do ok. 1600 następnie spadają do 900 mimo wciśniętego gazu do dechy, wtedy odpuszczam i naciskam poraz kolejny i auto przyspiesza normalnie tak jak powinno, zmieniam bieg i historia sie powtarza. a vag bedzie dopiero w czwartek bo w środe mamy święto;/
ostatnio padł mi zawór odcinający N109 i przy rozruchu podnosiły się do 2000 ale tylko na ciepłym silniku na zimnym normalnie...ale zamulony był kompletnie,czasami odnosiło sie wrażenie że przyspiesza w momencie kiedy puszcza się nogę z gazu.. coś podobnego do tego co opisujesz....musisz podpiąć Vag bo bez tego to wróżenie z fusów...
witam po przerwie. vag doszłedł - po podłączeniu go wyskoczył błąd
575 Ciśnienie w przewodzie dolotowym
różnica dorególowania - BŁĄD SPORADYCZNY
65535 Uszkodzony moduł sterujący
Chciałem zrobić logi i je podać, ale niestety nie wiem jak to zrobić. Potrzebuję pomocy - korzystam z programu
Polski WAG 4.9 .
575 Ciśnienie w przewodzie dolotowym
różnica dorególowania - BŁĄD SPORADYCZNY
65535 Uszkodzony moduł sterujący
Chciałem zrobić logi i je podać, ale niestety nie wiem jak to zrobić. Potrzebuję pomocy - korzystam z programu
Polski WAG 4.9 .
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
A po co tu logi :?: jak wszystko jest jasne 8-) ciśnienie ucieka z dolotu standard ,ostatnio w kilku "boschach "po przekładce po kolei ...0,6 -0,7 bara z ledwo bidą i to po chipsie :mrgreen: rozbierz sobie cały dolot i znajdziesz przyczynę :mrgreen: a uszkoodzony moduł sterujący jak daje się skasować ,to skasować i zapomnieć ,jak nie daje się skasować ,coś nie halo z kompemmlodyRwmb pisze: po podłączeniu go wyskoczył błąd
575 Ciśnienie w przewodzie dolotowym
różnica dorególowania - BŁĄD SPORADYCZNY
- Ganimadeus
- Forum Audi 80
- Posty: 726
- Rejestracja: 17 lut 2012, 11:17
- Lokalizacja: Lublin
tym to sobie możesz kolego sprawdzić błędy logów żadnych nie zrobisz.mlodyRwmb pisze:Chciałem zrobić logi i je podać, ale niestety nie wiem jak to zrobić. Potrzebuję pomocy - korzystam z programu
Polski WAG 4.9 .
Jak chcesz robić logi to na przyszłość: program vag com + lektura tego: https://audi80.pl/19tdi-1z-diagnosty ... t24669.htm
błąd modułu daje sie skasować ale po jakims czasie znowu go wywala. moze jak sie uporam z dolotem i skasuje błąd modułu to zniknie na zawsze?! :?: a co do logów to lekture przeczytałem ale nie moge sie uporać z zainstalowaniem VAG-com.... :cry: a dokładniej z crackowaniem....
biorę się za robieranie dolotu! :lol: i mam pytanie czy zeby dostać sie do IC musze mieć kanał :?:
biorę się za robieranie dolotu! :lol: i mam pytanie czy zeby dostać sie do IC musze mieć kanał :?:
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
Nie , można zdjąć koło i podniesc na lewarku, zdemontujesz obudowe filtra powietrza i bedziesz mial duzo miejsca. poluzujesz opaski i zdejmiesz przewody , a IC przykrecony bedzie od gory na 2 nakretki 13, potem tylko opuscisz go sobie na dół i jest juz Twój :mrgreen:mlodyRwmb pisze: czy zeby dostać sie do IC musze mieć kanał :?:
- Ganimadeus
- Forum Audi 80
- Posty: 726
- Rejestracja: 17 lut 2012, 11:17
- Lokalizacja: Lublin
Jak chcesz dopełnić rejestrację vaga to najpierw musisz pójść do auta podłączyć go sobie żeby się połączył możesz sobie jeszcze ew. dać na wykaz błędów i po tym pokaże ci się w informacjach(about) numer ten numer do keygena i masz nowy, który potem wklejasz w opcji aktywacji. Voila!mlodyRwmb pisze:błąd modułu daje sie skasować ale po jakims czasie znowu go wywala. moze jak sie uporam z dolotem i skasuje błąd modułu to zniknie na zawsze?! :?: a co do logów to lekture przeczytałem ale nie moge sie uporać z zainstalowaniem VAG-com.... :cry: a dokładniej z crackowaniem....
biorę się za robieranie dolotu! :lol: i mam pytanie czy zeby dostać sie do IC musze mieć kanał :?:
Co do icka nie, kanału mieć nie musisz ale zderzak przedni trzeba zdjąć bo inaczej nie odkręcisz tam jednej śruby.