Na początku chciałem wspomnieć że jestem początkującym forumowiczem a także początkującym użytkownikiem Audi 80

A po co tu logi :?: jak wszystko jest jasne 8-) ciśnienie ucieka z dolotumlodyRwmb pisze: po podłączeniu go wyskoczył błąd
575 Ciśnienie w przewodzie dolotowym
różnica dorególowania - BŁĄD SPORADYCZNY
tym to sobie możesz kolego sprawdzić błędymlodyRwmb pisze:Chciałem zrobić logi i je podać, ale niestety nie wiem jak to zrobić. Potrzebuję pomocy - korzystam z programu
Polski WAG 4.9 .
Nie , można zdjąć koło i podniesc na lewarku, zdemontujesz obudowe filtra powietrza i bedziesz mial duzo miejsca. poluzujesz opaski i zdejmiesz przewody , a IC przykrecony bedzie od gory na 2 nakretki 13, potem tylko opuscisz go sobie na dół i jest juz Twój :mrgreen:mlodyRwmb pisze: czy zeby dostać sie do IC musze mieć kanał :?:
Jak chcesz dopełnić rejestrację vaga to najpierw musisz pójść do auta podłączyć go sobie żeby się połączył możesz sobie jeszcze ew. dać na wykaz błędów i po tym pokaże ci się w informacjach(about) numer ten numer do keygena i masz nowy, który potem wklejasz w opcji aktywacji. Voila!mlodyRwmb pisze:błąd modułu daje sie skasować ale po jakims czasie znowu go wywala.moze jak sie uporam z dolotem i skasuje błąd modułu to zniknie na zawsze?! :?: a co do logów to lekture przeczytałem ale nie moge sie uporać z zainstalowaniem VAG-com.... :cry: a dokładniej z crackowaniem....
biorę się za robieranie dolotu! :lol: i mam pytanie czy zeby dostać sie do IC musze mieć kanał :?: