Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

B4[2.0 ABK LPG] Problem Z Odpalaniem :(

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
tajson21
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2
Rejestracja: 18 lut 2012, 15:06

B4[2.0 ABK LPG] Problem Z Odpalaniem :(

Post autor: tajson21 » 19 lut 2012, 23:22

Witam wszystkich jestem nowy w klubie wiedz jezeli robie cos źle z gory przepraszam szukalem sporo po forum ale niestety nie znalazłem podobnego przypadku a jezeli był on a nie umiem szukac to przepraszam. wiedz posiadam silnik abk w gazie a moj problem polega na tym ze; silnik nie wazne czy ciepły czy zimny odpala tak samo jednak przy pierwszym rozruchu a odpala zawsze na pb jest problem mianowicie odpale go bez dodawania gazu to silnik pochodzi 2 moze 3 sekundy i zgaśnie po czym nie mam juz szans na odpalenie moge go krecic z 10 minut a reakcja jest taka ze przy kazdym kreceniu silnik skrada sie na obroty chce juz zapalic ale niestety nie udaje mu sie a po 3 moze 4 kreceniach poprostu czuc benzyne wiedz sie zalewa jedynym ratunkiem jest odpalanie na pych wtedy lapie bez problemu . natomiast jezeli przy pierwszym odpalaniu dodam gazu i przy rozruchu wciagne go na np.3 tysiace obrotów problem zanika silnik chodzi nie gaśnie 3ma rowne obroty . wymienilem czujnik ten niebiestki 2-pinowy na nowy ale niestety nic to nie pomoglo dodatkowo nowe kable zapłonowe kopułka .. czy ktoś moze pomoc w tym temacie nie znam sie na tyle aby samemu z tym walczyc . z gory dziekuje za opinie pozdrawiam..
Ostatnio zmieniony 20 lut 2012, 13:00 przez tajson21, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
krisiun1
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 999
Rejestracja: 17 lip 2007, 10:28
Lokalizacja: Iłowo

Post autor: krisiun1 » 20 lut 2012, 09:09

Wyjmij i dokładnie przemyj w nafcie lub środkiem do mycia silników regulator biegu jałowego, przycina się i silnik gaśnie.

tajson21
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2
Rejestracja: 18 lut 2012, 15:06

Post autor: tajson21 » 20 lut 2012, 18:08

ok sprobuje . dzieki wielkie

Zebek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8
Rejestracja: 27 lis 2011, 22:21

Post autor: Zebek » 13 sie 2012, 21:46

<b>tajson21</b> czy czyszczenie silniczka pomogło ? Mam podobny problem i nie wiem co z tym ?

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 14 sie 2012, 17:48

Zebek pisze:<b>tajson21</b> czy czyszczenie silniczka pomogło ? Mam podobny problem i nie wiem co z tym ?
nie wiem jak u kolegi ale u mnie przemycie silniczka pomogło

tomas2020
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3
Rejestracja: 29 sie 2011, 19:27

Post autor: tomas2020 » 14 sie 2012, 18:05

Ja jak miałem taki problem to wymienilem regulator ciśnienia paliwa i miałem uszkodzoną złączkę przy automatycznym ssaniu tą kolo filtra powietrza Obrazek

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 14 sie 2012, 18:32

tomas2020 pisze: miałem uszkodzoną złączkę przy automatycznym ssaniu tą kolo filtra powietrza
to jest wtrysk rozruchowy, tak apropos

tomas2020
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3
Rejestracja: 29 sie 2011, 19:27

Post autor: tomas2020 » 14 sie 2012, 18:59

Sorki za tą pomyłkę tak jak kolega wyżej pisze wtrysk rozruchowy

Zebek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8
Rejestracja: 27 lis 2011, 22:21

Post autor: Zebek » 14 wrz 2012, 10:03

Na razie wymieniłem regulator cisnienia paliwa - nie pomogło. Zlutowałem luty na przekaźniku nr 30 odpowiedzialnym za... (no właśnie tego nie wiem , za regulację napięcia na ECU??) . Jest lepiej , nawet dużo lepiej... zimny odpala bez problemu - ciepłego będę jeszcze testował .

Awatar użytkownika
Francis1982
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1728
Rejestracja: 15 sty 2009, 16:57
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: Francis1982 » 14 wrz 2012, 14:12

Prawdopodobnie filtr paliwa zapchany i pompa może przez to kończyć swój żywot.

Jak dodajesz gazu to sterownik wówczas inaczej nią steruje.

Owszem jest jeszcze przekaźnik 30 oraz ten sterujący bezpośrednio pracą pompy (nie podam numeru bo nie pamiętam ale da się odszukać).

Poza tym filtr paliwa nigdy nie zaszkodzi wymienić.

rafalaudi1
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 948
Rejestracja: 29 sie 2007, 19:41
Imię: Rafał
Model: Audi 80 B1
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 6A
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Post autor: rafalaudi1 » 14 wrz 2012, 19:55

U mnie podobne przypadki kończyły się:
- wymiana regulatora ciśnienia,
- wymiana czujnika temperatury,
- no i ekstremalny przypadek to cewka która czasem dawała prąd a czasem za ni chu chu.
No i jeszcze stacyjka którą wczoraj wymieniłem bo pękła i sama gasiła silnik.

Awatar użytkownika
masteretsam
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 176
Rejestracja: 30 gru 2009, 13:46

Post autor: masteretsam » 22 wrz 2012, 19:32

miałem podobny problem i doradzano mi : wymiane regulatora cisnienia paliwa, niebieskiego czujnika temp. pomogła mi wymiana niebieskiego czujnika ale ktos jeszcze mi napisał ze mógł sie urwac kabelek przy kostce podłączonej do wtrysku rozruchowego wiec może zajrzyj czy tam wszystko jest ok.

Zebek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8
Rejestracja: 27 lis 2011, 22:21

Post autor: Zebek » 02 paź 2012, 13:18

No to pali dobrze chodzi dobrze. Wymieniłem regulator Cisnienia paliwa - może było troche lepiej ale nie super. Następnie polutowałem przekaźnik 30- bez zmian. I na koniec zmieniłem niebieski czujnik temperatury za 12 pln. Pali aż miło :) ... Teraz zaczął bym od czujnika lub też od jego diagnozy .

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl