B4[2.0 ABK LPG] Problem Z Odpalaniem :(
B4[2.0 ABK LPG] Problem Z Odpalaniem :(
Witam wszystkich jestem nowy w klubie wiedz jezeli robie cos źle z gory przepraszam szukalem sporo po forum ale niestety nie znalazłem podobnego przypadku a jezeli był on a nie umiem szukac to przepraszam. wiedz posiadam silnik abk w gazie a moj problem polega na tym ze; silnik nie wazne czy ciepły czy zimny odpala tak samo jednak przy pierwszym rozruchu a odpala zawsze na pb jest problem mianowicie odpale go bez dodawania gazu to silnik pochodzi 2 moze 3 sekundy i zgaśnie po czym nie mam juz szans na odpalenie moge go krecic z 10 minut a reakcja jest taka ze przy kazdym kreceniu silnik skrada sie na obroty chce juz zapalic ale niestety nie udaje mu sie a po 3 moze 4 kreceniach poprostu czuc benzyne wiedz sie zalewa jedynym ratunkiem jest odpalanie na pych wtedy lapie bez problemu . natomiast jezeli przy pierwszym odpalaniu dodam gazu i przy rozruchu wciagne go na np.3 tysiace obrotów problem zanika silnik chodzi nie gaśnie 3ma rowne obroty . wymienilem czujnik ten niebiestki 2-pinowy na nowy ale niestety nic to nie pomoglo dodatkowo nowe kable zapłonowe kopułka .. czy ktoś moze pomoc w tym temacie nie znam sie na tyle aby samemu z tym walczyc . z gory dziekuje za opinie pozdrawiam..
Ostatnio zmieniony 20 lut 2012, 13:00 przez tajson21, łącznie zmieniany 1 raz.
- Francis1982
- Forum Audi 80
- Kontakt:
Prawdopodobnie filtr paliwa zapchany i pompa może przez to kończyć swój żywot.
Jak dodajesz gazu to sterownik wówczas inaczej nią steruje.
Owszem jest jeszcze przekaźnik 30 oraz ten sterujący bezpośrednio pracą pompy (nie podam numeru bo nie pamiętam ale da się odszukać).
Poza tym filtr paliwa nigdy nie zaszkodzi wymienić.
Jak dodajesz gazu to sterownik wówczas inaczej nią steruje.
Owszem jest jeszcze przekaźnik 30 oraz ten sterujący bezpośrednio pracą pompy (nie podam numeru bo nie pamiętam ale da się odszukać).
Poza tym filtr paliwa nigdy nie zaszkodzi wymienić.
-
- Audi 80 Klub