Witam forumowicze :mrgreen:
Proszę o pomoc w związku z moją Damą
Otóż problem jest w tym, że moje autko nie chce zapalić na chłodnym silniku, nie mówię nawet, że na zimnym, bo czasami wystarczy, że postoi z 2 godz i już jest problem. Słychać pompkę, kręci, ale nie odpala.
Wymieniona została przepustnica. Nic to nie dało. Po czym oddałem do gazownika, który zregenerował reduktor. Samochód ożył, dobrze było przez ok. 2 tygodnie. Po tym czasie zauważyłem z układu chłodzenia delikatny wyciek na trójnikach, do których płynie płyn chłodniczy z reduktora. naciskając na ten wąż widać było wyciek płynu, po czym zasysanie powietrza.
I tu pytanie do Was, czy może układ chłodzenia ma wpływ na odpalanie mojej 80, bo przypomnę, że między regeneracją parownika a zauważeniem wycieku było super.
Proszę o podpowiedź i Pozdrawiam
[B3 1.8S PM +LPG] Problem z odpalaniem na chłodnym silniku
-
- Forum Audi 80
- Posty: 2
- Rejestracja: 05 gru 2009, 20:02
- Lokalizacja: Nawra
[B3 1.8S PM +LPG] Problem z odpalaniem na chłodnym silniku
Ostatnio zmieniony 15 sie 2012, 23:05 przez Wojtek0051, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 137
- Rejestracja: 06 cze 2009, 23:32
- Lokalizacja: Legnica
-
- Forum Audi 80
- Posty: 2
- Rejestracja: 05 gru 2009, 20:02
- Lokalizacja: Nawra
dzieki za odpowiedz
mechanik mowi ze swiece przewody i kopulka sa OK. jak jest silnik cieply to jest OK. w zwiazku z tym plynem to myslalem o tym, ze parownik nie jest dostatecznie podgrzewany. bo po wyczyszczeniu parownika wszystko bylo dobrze, problem wrocil jak pojawil sie ten wyciek moze ktos jeszcze ma jakis pomysl??
mechanik mowi ze swiece przewody i kopulka sa OK. jak jest silnik cieply to jest OK. w zwiazku z tym plynem to myslalem o tym, ze parownik nie jest dostatecznie podgrzewany. bo po wyczyszczeniu parownika wszystko bylo dobrze, problem wrocil jak pojawil sie ten wyciek moze ktos jeszcze ma jakis pomysl??