[ABK] Niskie obroty po odpaleniu
- Francis1982
- Forum Audi 80
- Posty: 1728
- Rejestracja: 15 sty 2009, 16:57
- Lokalizacja: Katowice
- Kontakt:
Sprawdź jeszcze niebieski czujnik. Miernikiem:
przy 0°C 5000...6500
- przy 10°C 3300...4500
- przy 20°C 2200...3000
- przy 30°C 1500...2000
- przy 40°C 1000...1400
- przy 50°C 700...950
- przy 60°C 540...680
- przy 70°C 400...500
- przy 80°C 275...375
- przy 90°C 200...275
- przy 100°C 150...225
Takie dane odkopałem. Zamieścił je tomek1982
przy 0°C 5000...6500
- przy 10°C 3300...4500
- przy 20°C 2200...3000
- przy 30°C 1500...2000
- przy 40°C 1000...1400
- przy 50°C 700...950
- przy 60°C 540...680
- przy 70°C 400...500
- przy 80°C 275...375
- przy 90°C 200...275
- przy 100°C 150...225
Takie dane odkopałem. Zamieścił je tomek1982
Rozebrałem wszystko jeszcze raz i nic nie bylo widac. Dla pewnosci zerknołem jeszcze do silnika krokowego, jego wtyczkę puszczałem przy składaniu troche inną drogą i kabel troche naciągałem, po zdjęciu gumy z wtyczki okazało sie że jeden z przewodów był już przecięty i skręcony na 'żyda" i przy naciaganiu puścił. teraz wszystko bangla.
- Francis1982
- Forum Audi 80
- Posty: 1728
- Rejestracja: 15 sty 2009, 16:57
- Lokalizacja: Katowice
- Kontakt:
Francis1982 jaka powinna być oporność do masy tego przewodu sygnałowego z sondy?? Muszę ogólnie sprawdzić tez jaj jest z masą na układzie wydechowym....czy sama sonda jest dobrze umasowiona. U brata była lipa bo gdzieś na łączeniach wydechu korozja się wdała i trzeba było umasowić sondę zwykłym przewodem.
- Francis1982
- Forum Audi 80
- Posty: 1728
- Rejestracja: 15 sty 2009, 16:57
- Lokalizacja: Katowice
- Kontakt:
Szczerze to nie wiem ale na pewno bardzo duża lub wręcz przerwa.
A wskazania sondy mogą być oczywiście również zakłócone poprzez źle zmasowaną obudowę sondy dlatego dla pewności lepiej zrobić pętelkę z odizolowanej części przewodu i na tym wkręcić sondę a drugi koniec do masy akumulatora.
Chociaż zastanawiam się, czy trzyprzewodowe ori sondy nie biorą masy z masy zasilania grzałki. Bo pamiętam jak spalił mi się bezpiecznik z grzania sondy to wskazywała ona cały czas 0,5V.
Z 4-przewodowymi nie ma tego problemu ponieważ szary idzie bezpośrednio do masy akumulatora.
A wskazania sondy mogą być oczywiście również zakłócone poprzez źle zmasowaną obudowę sondy dlatego dla pewności lepiej zrobić pętelkę z odizolowanej części przewodu i na tym wkręcić sondę a drugi koniec do masy akumulatora.
Chociaż zastanawiam się, czy trzyprzewodowe ori sondy nie biorą masy z masy zasilania grzałki. Bo pamiętam jak spalił mi się bezpiecznik z grzania sondy to wskazywała ona cały czas 0,5V.
Z 4-przewodowymi nie ma tego problemu ponieważ szary idzie bezpośrednio do masy akumulatora.