Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 ABT LPG] spalanie 20l/100km brak mocy, max 140km/h

Wszystko co związane z LPG
Awatar użytkownika
schack
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 687
Rejestracja: 26 mar 2012, 10:32
Lokalizacja: Lublin

Post autor: schack » 23 sie 2012, 23:49

Witam,
wpinam się do tematu bo już mi ręce opadają jak patrzę na to ile moje ABT pali... Parę miesięcy temu wymieniłem reduktor na taki sam LEVATO bo miał 7 lat i myślałem, ze dlatego tyle pali... ale co się okazało? Palił tyle samo... pojechałem po tysiącu kilometrów na zalecaną regulację i po niej auto zaczęło palić 20 litrów gazu na setę... Po 3 z rzędy regulacji u trzeciego gazownika i teraz pali w cyklu mieszanym nie mniej niż 14 litrów a to mnie nie satysfakcjonuje bo przyjdzie zima a dziennie robię koło 40 kilometrów i będę zostawiał za dużo na stacjach... Kopułka, palec, świece, przewody wymienione, niby wyregulowane i dalej tyle pali.

Gazownik podłączył coś czarnego do kabli jak ustawiał gaz i powiedział, że lambda chodzi do kitu i ciężko to ustawić i nie wiem czy to ma wpływ w ogóle, przeczytałem cały ten temat ale już normalnie od pomysłów i sposobów dostałem czegoś... Błagam o rady

Dregan
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1628
Rejestracja: 20 maja 2007, 00:48
Imię: Tomasz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 JS
Lokalizacja: Pniewy
Kontakt:

Post autor: Dregan » 24 sie 2012, 01:09

lambda uszkodzona dlatego pali jak smoczek :D

Awatar użytkownika
ab_ccc
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 73
Rejestracja: 29 sie 2010, 14:31
Lokalizacja: Przasnysz

Post autor: ab_ccc » 24 sie 2012, 01:29

której generacji masz instalacje gazową??

Awatar użytkownika
schack
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 687
Rejestracja: 26 mar 2012, 10:32
Lokalizacja: Lublin

Post autor: schack » 24 sie 2012, 08:04

I lub II nie wiem dokładnie ale to chyba prosta LEVATO I generacja z tym, ze nie mogą tego ustawić. Już mnie coś trafia jak tankuję, teraz w ekonomicznej jeździe na odcinku 350 km spalanie wychodzi 15 litrów na setkę... To jest nie do przyjęcia bo zimna przyjdzie to zassie 17... co robić, jak nie lambda to co to może być ;/

Awatar użytkownika
ab_ccc
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 73
Rejestracja: 29 sie 2010, 14:31
Lokalizacja: Przasnysz

Post autor: ab_ccc » 24 sie 2012, 09:49

próbuj z sondą, jeszcze możesz przykręcić gaz i sprawdzić czy silnik traci moc. Sprawdź też filtr powietrza i nie wiem jak to jest w ABT ale również możesz sprawdzić czy nigdzie nie są przytarte przewody.

Awatar użytkownika
schack
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 687
Rejestracja: 26 mar 2012, 10:32
Lokalizacja: Lublin

Post autor: schack » 24 sie 2012, 10:23

Gaz i tak jest skręcony przez co po 4 tysiącach obrotów traci na mocy... Podjadę zaraz do gazownika i ma to zrobić bo jak nie to go załatwię. Powiedział mi, że po wymianie reduktora spalanie spadnie a to wzrosło.

Dregan
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1628
Rejestracja: 20 maja 2007, 00:48
Imię: Tomasz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 JS
Lokalizacja: Pniewy
Kontakt:

Post autor: Dregan » 24 sie 2012, 11:08

sonda napewno

Awatar użytkownika
schack
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 687
Rejestracja: 26 mar 2012, 10:32
Lokalizacja: Lublin

Post autor: schack » 24 sie 2012, 11:22

Przy tej instalacji ma aż takie znaczenie?

Awatar użytkownika
ab_ccc
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 73
Rejestracja: 29 sie 2010, 14:31
Lokalizacja: Przasnysz

Post autor: ab_ccc » 24 sie 2012, 12:20

sonda nie ma dużego znaczenia przy instalacji pierwszego stopnia, a strzela tobie czasami na gazie albo ma falujące obroty??

mjerzyk
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 153
Rejestracja: 05 mar 2007, 20:15
Lokalizacja: Jodłówka

Post autor: mjerzyk » 24 sie 2012, 12:22

jak masz I generacje to sonda nie ma żadnego znaczenia, jak II to ma i można wtedy wywalić krokowca i założyć śrube , mi na I generacji pali ok 11-12l przy jeździe mieszanej, poniżej 11 ciężko, zejść trzeba by dłuższej skrzyni szukać

Dregan
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1628
Rejestracja: 20 maja 2007, 00:48
Imię: Tomasz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 JS
Lokalizacja: Pniewy
Kontakt:

Post autor: Dregan » 24 sie 2012, 14:35

o ile mi sie wydaje gaz też kożysta z sondy ja tak mialem palila jak smok zmiana sondy i ok

mjerzyk
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 153
Rejestracja: 05 mar 2007, 20:15
Lokalizacja: Jodłówka

Post autor: mjerzyk » 24 sie 2012, 14:56

I generacja gazu nie korzysta z żadnej elektroniki sterującej tylko działa podciśnieniowo

Awatar użytkownika
ignac112
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 740
Rejestracja: 30 cze 2012, 18:40
Lokalizacja: Mrągowo, Warm-Maz.
Kontakt:

Post autor: ignac112 » 24 sie 2012, 17:00

A ile Ci benzyny pali?

Dregan
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1628
Rejestracja: 20 maja 2007, 00:48
Imię: Tomasz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 JS
Lokalizacja: Pniewy
Kontakt:

Post autor: Dregan » 24 sie 2012, 17:09

a może rozrząd przeskoczył?? albo zaplon

Awatar użytkownika
garry99
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 459
Rejestracja: 14 cze 2011, 10:55
Lokalizacja: Kętrzyn,Mazury

Post autor: garry99 » 24 sie 2012, 17:14

Jak sonda już do dupy to wiadomo że bedzie dużo palił mi też spalanie wzrosło do ok 20 l

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zasilanie LPG”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl