Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ALL]Rozbieranie pompy wtryskowej Bosch VP 37.

Wszelkiego rodzaju opisu napraw, instrukcje napraw itp.
arwam
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1437
Rejestracja: 31 mar 2009, 21:22

Post autor: arwam » 14 mar 2012, 22:35

audico napisał/a:
z których części pompy biorą się te opiłki zakłócające pracę nastawnika


Hmm... podejrzewam, że z miejsca w którym rolki trą o korpus pompy podczas pracy przestawiacza.
_________________
mijesca współpracy rolek z falą, i tłoczka z cylinderkiem. zawsze jak masz zabrudzony nastawnik, to zawsze jest przyrysowany tłoczek.

za to ja mam pytanie jak wy to lutujecie że z ropy i w ropie to się potem kupy trzyma. bo szczerze mówiąc z lutowania, jestem noga, a i robienie wiązek elektrycznych mi słabo wychodzi jakoś nie mam do tego daru

Awatar użytkownika
trepek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5446
Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
Imię: Grzegorz
Model: Inny
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.6 ABC+lpg
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: trepek » 14 mar 2012, 22:46

arwam pisze:bo szczerze mówiąc z lutowania, jestem noga, a i robienie wiązek elektrycznych mi słabo wychodzi jakoś nie mam do tego daru
Za 30zł mam polską lutownicę, która grzeje lepiej od wszystkich chińczyków :mrgreen: Nagrzewam, odparowuje ropa, lutuje <ok>

Flancek

Post autor: Flancek » 10 cze 2012, 22:46

Czy tłoko-rozdzielacz o średnicy 10mm można zastąpić tłoko-rozdzielaczem 11 mm?

Awatar użytkownika
trepek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5446
Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
Imię: Grzegorz
Model: Inny
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.6 ABC+lpg
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: trepek » 10 cze 2012, 23:13

Można. Ale mam nadzieję,że wiesz o tym, że tłoczek i głowiczka to nierozdzielny komplet.

Flancek

Post autor: Flancek » 11 cze 2012, 08:30

Tak zwana para precyzyjna, to masz na myśli?

ernest_1978
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7
Rejestracja: 30 lip 2011, 18:12
Lokalizacja: lubelskie

Post autor: ernest_1978 » 26 sie 2012, 17:23

trepek pisze:Można. Ale mam nadzieję,że wiesz o tym, że tłoczek i głowiczka to nierozdzielny komplet.
Wnioskuję że nie wystarczy wymienić sam tłokorozdzielacz na taki z pompy 11 i muszę go przełożyć razem z głowiczką. Czy głowiczka pompy vp 37 będzie pasowała do mojej 10( passat b4 1z) z innej pompy 11 montowanej w autach koncernu vag lub innych marek?

Pytam bo na forum passata gość handlował tłokorozdzelaczami 11mm i jednym działały (tzn auto miało lepsze odejście) ,innym zaś nie.

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 26 sie 2012, 18:59

ernest_1978 pisze:Wnioskuję że nie wystarczy wymienić sam tłokorozdzielacz na taki z pompy 11 i muszę go przełożyć razem z głowiczką.
Tak ,będzie pasować
ernest_1978 pisze: na forum passata gość handlował tłokorozdzelaczami 11mm i jednym działały (tzn. auto miało lepsze odejście) ,innym zaś nie.
Zawsze działają ,o ile są w dobrym stanie ,tylko co niektórzy po takim zabiegu oczekują cudów ,a cudów po tym nie ma ,o ile ktoś ma zdrową pompę 10 tkę 8-) poza tym żeby był odpowiednio odczuwalny efekt ,auto musi być w 100%sprawne ,a z tym u co nie których jest nie do końca tak jak im się wydaje :-P

ernest_1978
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7
Rejestracja: 30 lip 2011, 18:12
Lokalizacja: lubelskie

Post autor: ernest_1978 » 26 sie 2012, 20:25

Przykładowy numer wg Boscha
0 460 414 987

Doczytałem się w internecie, że cyfra szósta w tym przypadku 1 to pompa 11
a 9 lub 0 to 9 i 10

Cyfra siódma - 4 to cztery cylindry

W jakich autach i silnikach znajdę pompę 11 (oprócz grupy VAG ) , może ktoś wie gdzie jest jakieś szersze zestawienie?
Ostatnio zmieniony 27 sie 2012, 19:36 przez ernest_1978, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
trepek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5446
Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
Imię: Grzegorz
Model: Inny
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.6 ABC+lpg
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: trepek » 26 sie 2012, 23:21

ernest_1978 pisze:pompę 11
Iveco, Ducato.

berthold
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 189
Rejestracja: 17 paź 2008, 18:47
Lokalizacja: ruda śląska

Re: Rozbieranie pompy wtryskowej Bosch VP 37.

Post autor: berthold » 14 paź 2012, 14:59

a mnie bardzo interesuje czy można wymienić ten oring z głowiczki popuszczając te cztery śrubki torks tylko tyle aby był widoczny oring jednym słowem bez wyciągania pompy z samochodu tak aby się tam nic nie rozleciało ,bo mi cieknie na tym oringu i rozruch kiepski telepie przez chwilę no i trochę trzeba pokręcić ,,dzięki
Ostatnio zmieniony 17 lis 2013, 18:49 przez berthold, łącznie zmieniany 1 raz.

arwam
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1437
Rejestracja: 31 mar 2009, 21:22

Post autor: arwam » 14 paź 2012, 17:10

co niektórzy mówią że się da. ale według mnie nawet jak zmienisz to naciągnięty oring i tak juz nie będzie trzymał jak nalezy, przynajmniej na dłuższą metę.

będzie sie starzał w zbyt szybkim tempie.

slawoolek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1
Rejestracja: 25 lis 2012, 11:33

Post autor: slawoolek » 28 lis 2012, 09:28

Witam mam audi a4 1,9 tdi mialem problem z uszczelkami na pompie ,rozebrac i poskladac trwalo 3 godziny ale dziad niechcial odpalic :shock: jak napisal kolega jak rozbiezesz i poskladasz kilka razy w moim przypadku bylo to 4 razy a jak nie odpalal tak nie odpalal ale po kilku nie przespanych nocach mam <rotfl> pali , ale problem byl nastepujacy kopulka na pompie w dolnej czesci ma dziury na sroby do regulowania jest to okolo 1 mm ale to starczy, przesunolem caly aparat do przodu w strone okna i moja kobylka dostaje znowu przenicy ( ropy ) po odpowietrzeniu okolo 5 minut roboty odpalil i mruczy teraz jak kociak teraz tylko pod kompa podpiac i ustawic a musze powiedziec ze na liczniku ma 352000 km jest to audi A4 110 KM ale mam chip orginalny z audi i mam teraz okolo 160 kucykow a teraz ide na piwo bo jak by nie bylo kupe kasy zaoszczedzilem w audi powiedzieli mi ze tago sie nieda naprawic trzeba nowa pompe wsadzic co kosztuje 1400 euro ja mialem koszt uszczelek 12 euro jak sie to mowi Polak potrafi

pozdrawiam slawo

arwam
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1437
Rejestracja: 31 mar 2009, 21:22

Post autor: arwam » 28 lis 2012, 09:52

oryginalne SEtupy podciągały tylko od 10 do 30KM.
niemcy zwłaszcza w Chipach dla fabryk podlewają praktycznie tylko paliwem, doładowania niemal nigdy nie ruszają a o ile to nieznacznie, zresztą musiałbyć mieć inne wtryskiwacze zmienione, bo to głównie one są zaporowym elementem przy robieniu mocy, a drugim to turbo VNT 15
zmień chociaż na GT1749V

rakso1992d
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 38
Rejestracja: 04 sie 2011, 22:27
Lokalizacja: Krzeszowice

Post autor: rakso1992d » 22 wrz 2013, 23:30

Czy po takiej zabawie nie trzeba ustawiać cisnień?
Moja b4 po zrobieniu softu by kostrz i wtryski od afn-a nie ma zbyt wiele mocy(do tego dymi) i obawiam sie że to bedzie wlasnie pompa. Cisnienie doladowanie 1 bar

arwam
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1437
Rejestracja: 31 mar 2009, 21:22

Post autor: arwam » 22 wrz 2013, 23:51

masz na boschu czy na pierburgu?
zrób log grupy 00 jeśli masz Boscha przepływkę albo 04 jak pierburga

ODPOWIEDZ

Wróć do „Naprawy”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl