Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[1z] Zgasł silnik , problem z n109 ??

krzysiek21_01_1989
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 143
Rejestracja: 29 lip 2010, 19:22
Lokalizacja: Labiszyn/Bydgoszcz

Post autor: krzysiek21_01_1989 » 27 sie 2012, 22:55

A co z immobiliserem? Nie ma jakiś alarmów podłączonych w nieoryginalny sposób, które mogą "odciąć" dawkę paliwa przy pompie? Mój Avant kiedyś miał taki "antynapad", na początku sam nie mogłem auta odpalić, bo były właściciel mi nie wytłumaczył dokładnie co i jak, ale w papierach miałem instrukcję tego alarmu... Ale do rzeczy, miałem zwarcie w instalacji, okazało się, że pompa została "zablokowana" przez ten "antynapad" właśnie, usunąłem to ustrojstwo i mam święty spokój, zobacz czy u Ciebie nie jest to przyzyną...

maati76_45
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 41
Rejestracja: 11 sie 2012, 12:46
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: maati76_45 » 27 sie 2012, 23:19

nie no nic takiego nie ma , auto chodziło normalnie po zrobieniu stacyjki , tak że to raczej nie wchodzi w grę . Jutro przeglądne instalacje , i zobacze czy przy kompie w ogóle idzie zasilanie do owego n109

Awatar użytkownika
trepek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5446
Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
Imię: Grzegorz
Model: Inny
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.6 ABC+lpg
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: trepek » 27 sie 2012, 23:28

maati76_45 pisze:jak owe piny się odlicza ?? są jakoś ponumerowane czy coś ?
Jak rozbierzesz wtyczkę do ECU to masz numerację.

krzysiek21_01_1989
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 143
Rejestracja: 29 lip 2010, 19:22
Lokalizacja: Labiszyn/Bydgoszcz

Post autor: krzysiek21_01_1989 » 27 sie 2012, 23:29

Podłącz na krótko plus z aku do N109 i jak będzie chodził normalnie to coś z instalacją, a jak nie to problem poważniejszy:/ Ale na pewno uda się coś razem wymyśleć, tyle tu mądrych głów:)

maati76_45
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 41
Rejestracja: 11 sie 2012, 12:46
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: maati76_45 » 28 sie 2012, 10:04

jeśli podłącze na krótko + od akumlatora to auto odpala normalnie , chodzi równo itp. ale ma problemy z dynamiką coś jak by turbo się nie włączało.

krzysiek21_01_1989
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 143
Rejestracja: 29 lip 2010, 19:22
Lokalizacja: Labiszyn/Bydgoszcz

Post autor: krzysiek21_01_1989 » 28 sie 2012, 10:16

No i tu przyczyn może być wiele, od zapchanych filtrów paliwa i powietrza po "zanieczyszczony nastawnik... Ale jak mówisz o wrażeniu braku doładowania to na początek poczytaj o N75...

maati76_45
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 41
Rejestracja: 11 sie 2012, 12:46
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: maati76_45 » 28 sie 2012, 13:41

No ale jeśli by był problem z filtrami , n75 itp. to raczej nie było by problemu z zasilaniem n109. a Przypomnę że wszystko chodziło dobrze do czasu i nie było żadnego problemu z mocą.

MUNIOR pisałeś że zasilanie do n109 idzie z 53pinu i owszem, jest tam kabelek ale koloru fioletowo czarnego, a do kostki która dochodzi do pompy dochodzi kabel zielono czarny <mur> zielono czarny kabelek pod kompem jest pod 6-ym pinem.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl