[1z] Zgasł silnik , problem z n109 ??
-
- Forum Audi 80
- Posty: 143
- Rejestracja: 29 lip 2010, 19:22
- Lokalizacja: Labiszyn/Bydgoszcz
A co z immobiliserem? Nie ma jakiś alarmów podłączonych w nieoryginalny sposób, które mogą "odciąć" dawkę paliwa przy pompie? Mój Avant kiedyś miał taki "antynapad", na początku sam nie mogłem auta odpalić, bo były właściciel mi nie wytłumaczył dokładnie co i jak, ale w papierach miałem instrukcję tego alarmu... Ale do rzeczy, miałem zwarcie w instalacji, okazało się, że pompa została "zablokowana" przez ten "antynapad" właśnie, usunąłem to ustrojstwo i mam święty spokój, zobacz czy u Ciebie nie jest to przyzyną...
-
- Forum Audi 80
- Posty: 41
- Rejestracja: 11 sie 2012, 12:46
- Lokalizacja: Rzeszów
-
- Forum Audi 80
- Posty: 143
- Rejestracja: 29 lip 2010, 19:22
- Lokalizacja: Labiszyn/Bydgoszcz
-
- Forum Audi 80
- Posty: 41
- Rejestracja: 11 sie 2012, 12:46
- Lokalizacja: Rzeszów
-
- Forum Audi 80
- Posty: 143
- Rejestracja: 29 lip 2010, 19:22
- Lokalizacja: Labiszyn/Bydgoszcz
-
- Forum Audi 80
- Posty: 41
- Rejestracja: 11 sie 2012, 12:46
- Lokalizacja: Rzeszów
No ale jeśli by był problem z filtrami , n75 itp. to raczej nie było by problemu z zasilaniem n109. a Przypomnę że wszystko chodziło dobrze do czasu i nie było żadnego problemu z mocą.
MUNIOR pisałeś że zasilanie do n109 idzie z 53pinu i owszem, jest tam kabelek ale koloru fioletowo czarnego, a do kostki która dochodzi do pompy dochodzi kabel zielono czarny <mur> zielono czarny kabelek pod kompem jest pod 6-ym pinem.
MUNIOR pisałeś że zasilanie do n109 idzie z 53pinu i owszem, jest tam kabelek ale koloru fioletowo czarnego, a do kostki która dochodzi do pompy dochodzi kabel zielono czarny <mur> zielono czarny kabelek pod kompem jest pod 6-ym pinem.