Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[2.3 NG ] Falujące obroty, gaśnie.

Wszystko co tyczy się silników rzędowych pięciocylindrowych.
ODPOWIEDZ
Tadi88
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 64
Rejestracja: 11 sty 2012, 23:37

[2.3 NG ] Falujące obroty, gaśnie.

Post autor: Tadi88 » 26 sie 2012, 13:32

Witam.

Moje auto pali bez problemów, chodzi dobrze na gazie i na benzynie.
Jedyny problem to taki że dojezdzajac np świateł, czy jak muszę się zatrzymać, wciskam sprzegło, obroty spadają i tak kilka razy zafalują miedzy 200 a 1000, po czym się stabilizują na 900, czasami zafaluje tak mocno ze zgaśnie. bardzo uciążliwa sprawa.

Bardzo proszę o pomoc, gdzie szukać rozwiązania.

Awatar użytkownika
Niki20
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6758
Rejestracja: 03 gru 2008, 17:47
Imię: Dominik
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Harta/Rzeszów
Kontakt:

Post autor: Niki20 » 27 sie 2012, 07:34

No ja mam prawie identyczną sytuację. Dojeżdżam do skrzyżowania wciskam sprzęgło a tam obroty spadną na 200 albo całkiem zgaśnie :-/ :roll:

Tadi88
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 64
Rejestracja: 11 sty 2012, 23:37

Post autor: Tadi88 » 28 sie 2012, 01:26

Nikt nie spotkał się z takim przypadkiem? ? Nikt nie pomoże ? ?

Awatar użytkownika
luk448
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1493
Rejestracja: 21 lip 2007, 21:06
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: luk448 » 28 sie 2012, 11:59

Hmmm co prawda mialem podobny przypadek tyle tylko że sam znikł.Jedyne co wtedy zrobiłem w aucie to:czyszczenie całej przepływki,poskręcanie wszystkich elementów gumowych,moczenie krokowca w nafcie,czyszczenie regulatorawyjęcie wtrysków,wyczyszczenie gniazd i poskładanie na nowo.Robiłem to wtedy z nudów Panowie ale fakt faktem po tym problem się juz nie pojawia.Nie wiem czy ma to jakis związek ale piszę.

spec666
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 10
Rejestracja: 05 cze 2012, 19:46
Lokalizacja: Sejny

Post autor: spec666 » 28 sie 2012, 18:00

ja mialem skoleji taki problem, ze wogole mi gasl jak wciskalem sprzeglo, po uszczelnieniu tej gumy na przeplywce juz o niebo lepiej, troche czasem za faluje, ale juz nie gasnie. a po wyplacie zrobie tak jak kolega wyzej, wyczyszcze wszystko i po wymieniam uszczelki, tak zeby na dykt szczelnie bylo, bo tu chyba w tym tkwi problem.

Awatar użytkownika
luk448
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1493
Rejestracja: 21 lip 2007, 21:06
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: luk448 » 28 sie 2012, 18:34

spec666, szczelność w NG to podstawa,oj podstawa inaczej cuda i dziwy pod maską,a ja wole dziw(k)i na tylnej kanapie :mrgreen:

Dregan
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1628
Rejestracja: 20 maja 2007, 00:48
Imię: Tomasz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 JS
Lokalizacja: Pniewy
Kontakt:

Post autor: Dregan » 28 sie 2012, 19:31

luk448, możesz mi pow czy klapka ma być 1.9 poniżej tej gardzieli od strony wtrysków

Awatar użytkownika
luk448
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1493
Rejestracja: 21 lip 2007, 21:06
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: luk448 » 28 sie 2012, 23:43

Dregan, dokładnie 1,9 ponizej górnej krawędzi gardzieli

Dregan
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1628
Rejestracja: 20 maja 2007, 00:48
Imię: Tomasz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 JS
Lokalizacja: Pniewy
Kontakt:

Post autor: Dregan » 28 sie 2012, 23:44

ok dziękuje bo czyściłem mówię sprawdzę od razu :D

zborek_k-kozle
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 472
Rejestracja: 01 lut 2012, 17:53
Lokalizacja: Kędzierzyn-Kożle

Post autor: zborek_k-kozle » 29 sie 2012, 10:25

Takie problemy miałem na samym początku po kupnie NG . No i wiadomo szczelność ! . Najlepiej trochę zainwestować w to i kupić dwie uszczelki kolektora ssącego, oringi wtryskiwaczy . Jest z tym trochę zabawy, ale pewnie jak popsikasz samostartem na pracującym silniku w okolice wtryskiwaczy i uszczelek kolekora od razu podniesie obroty. Ja zmieniałem oringi na wtryskiwaczach 3 godziny ale było warto . Kupiłem zestaw 5 plastikowych wkładek wtrysków i zestaw oringów za 70 zł .Oczywiście okazało się że wypada wymienić wtryskiwacze, bo sikają po opuszczeniu klapy i przy małym przepływie paliwa sikają bokiem jak ze strzykawki, a ma być taka mgiełka. Potem trzeba wyrególować CO po tych zabiegach wiadomo. Teraz mam pewność, że nigdzie nie łapie lewego powietrza, no może oprócz odmy silnika, gdzie mam zamiar wstawić suchy filterek.

Tadi88
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 64
Rejestracja: 11 sty 2012, 23:37

Post autor: Tadi88 » 04 wrz 2012, 16:36

Zrobiłem to co kolega wyzej napisał, i efekt mizerny;/ Do tego zmieniłem czujnik temperatury ten dwu pinowy ;/ Czy problemem może być sonda lambda, albo zawór wolnych obrotów ( zwany tutaj silniczkiem krokowym) ??

Dregan
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1628
Rejestracja: 20 maja 2007, 00:48
Imię: Tomasz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 JS
Lokalizacja: Pniewy
Kontakt:

Post autor: Dregan » 04 wrz 2012, 16:49

w mechanicznym wtrysku wszystko może być mała pierdoła może narobić problemów

zborek_k-kozle
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 472
Rejestracja: 01 lut 2012, 17:53
Lokalizacja: Kędzierzyn-Kożle

Post autor: zborek_k-kozle » 05 wrz 2012, 08:10

Efekt nigdy nie jest mizerny, jeśli jest szczelnie to masz się z czego cieszyć . To u Ciebie następne musisz próbować ustawić CO na nastawnik, sprawdzić napięcie na potencjometrze i zapłon.

tomii11
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 48
Rejestracja: 29 sie 2011, 22:52

Post autor: tomii11 » 15 paź 2012, 15:03

Przeczyść dobrze silniczek krokowy WD 40 możesz nawet zalać go na noc i poczekać

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki pięciocylindrowe.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl