Mono-motronik nie odpala mi od rana.
Wczoraj jeździłem było OK.
Na wtrysku nie ma zasilania.
Panowie gdzie go szukać?
Z góry dzięki.
B4 ABT 2,0 nie odpala
- Jarewa
- Forum Audi 80
- Posty: 8403
- Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
- Imię: Jarek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABT
- Lokalizacja: Głogów
A ty LPG nie masz?
Sprawdź dwa przewody osobno od wtrysku czy jest stały plus względem masy aku (nie wiem który kolor). Zmierz rezystancje cewki wtryskiwacza.
A po drugie kiedy mierzysz owe napięcie? I CZYM? Bo zwykłym miernikiem je nie sprawdzisz dokłądnie podczas próby odpalania będzie coś tam skakało w granicach 0-4V
Sprawdź dwa przewody osobno od wtrysku czy jest stały plus względem masy aku (nie wiem który kolor). Zmierz rezystancje cewki wtryskiwacza.
A po drugie kiedy mierzysz owe napięcie? I CZYM? Bo zwykłym miernikiem je nie sprawdzisz dokłądnie podczas próby odpalania będzie coś tam skakało w granicach 0-4V
LPG nie mam.
Na przewodach nie ma plusa.
Cewka coś około 1,2 om(dokładnie nie pamiętam, ale jest OK).
Mierze podczas próby odpalania miernikiem cyfrowym, a także podłączam swiatłodiodę, która musi mrugać w ty czasie.
Czuje ze to wina ecu, albo jest walnięty, albo nie ma zasilania. Jutro do niego się dobiorę.
Na przewodach nie ma plusa.
Cewka coś około 1,2 om(dokładnie nie pamiętam, ale jest OK).
Mierze podczas próby odpalania miernikiem cyfrowym, a także podłączam swiatłodiodę, która musi mrugać w ty czasie.
Czuje ze to wina ecu, albo jest walnięty, albo nie ma zasilania. Jutro do niego się dobiorę.
- Jarewa
- Forum Audi 80
- Posty: 8403
- Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
- Imię: Jarek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABT
- Lokalizacja: Głogów
To go szukaj. Ecu steruje masą plus jest stały po zapłonie.Na przewodach nie ma plusa.
Czy pompka elektryczna w chwili włączenia zapłonu odzywa sie? jeżeli tak to uszkodzony przewód bezpieczniki wtrysk plusowy.
Plus wtryskiwacza stały to to samo co pompka paliwa i podgrzewacz sondy. Napięcie jest załanczane przekaźnikiem pompki. Przekaźnik w podszybiu (215,208) lub pozycja 10.
Pompka ładnie pompuje.
To przekaźnik 208.
Do wtrysku idą dwa przewody jednakowe biało-zielone.
Na jednym z nich mam stale masę. Plusa nie znajduje w żaden sposób.
Przy bezpiecznikach takich nie widzę.
[ Dodano: 2012-08-30, 16:49 ]
Doczekałem się pomocnika i teraz praca poszła mi lżej.
Otóż, na 2 pinie +12V jest, ale nadal paliwo nie idzie.
Podałem na piny 2 i 3 12V paliwo siknęło.
Ciśnienie paliwa zmierzyłem 1,2 bar.
Jak włączam zapłon słychać jak wtrysk cyka, ale paliwa nie leje.
To przekaźnik 208.
Do wtrysku idą dwa przewody jednakowe biało-zielone.
Na jednym z nich mam stale masę. Plusa nie znajduje w żaden sposób.
Przy bezpiecznikach takich nie widzę.
[ Dodano: 2012-08-30, 16:49 ]
Doczekałem się pomocnika i teraz praca poszła mi lżej.
Otóż, na 2 pinie +12V jest, ale nadal paliwo nie idzie.
Podałem na piny 2 i 3 12V paliwo siknęło.
Ciśnienie paliwa zmierzyłem 1,2 bar.
Jak włączam zapłon słychać jak wtrysk cyka, ale paliwa nie leje.