Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

B4 ABT 2,0 nie odpala

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
jar
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7
Rejestracja: 19 sty 2008, 15:16
Lokalizacja: Wilno

B4 ABT 2,0 nie odpala

Post autor: jar » 29 sie 2012, 15:17

Mono-motronik nie odpala mi od rana.
Wczoraj jeździłem było OK.
Na wtrysku nie ma zasilania.
Panowie gdzie go szukać?
Z góry dzięki.

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8403
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 29 sie 2012, 16:29

A iska jest?

Jak jest, to brak ciśnienia paliwa (pompka paliwa lub regulator paliwa) lub walnięte ecu. Ale dla pewności trzeba sprawdzić zasilanie dla ecu. Zależy z którego roku ecu bywały dwa dodatkowe bezpieczniki lub jeden.

jar
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7
Rejestracja: 19 sty 2008, 15:16
Lokalizacja: Wilno

Post autor: jar » 29 sie 2012, 17:04

Iskra jest.
Ciśnienia nie mierzyłem, ale ściągnąłem węza kręcąc rozrusznik- waliło jak trzeba.
Stawiam na ecu, ale gdzie są te dodatkowe bezpieczniki?

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8403
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 29 sie 2012, 19:52

Te od 22 do 33 który nie powiem bo zależy od wyposażenia czy nie ma innych jeszcze one są dokładane. Oryginalnie to te pod czerwonym kapturkiem były.

jar
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7
Rejestracja: 19 sty 2008, 15:16
Lokalizacja: Wilno

Post autor: jar » 29 sie 2012, 20:15

Jarewa pisze:Te od 22 do 33 który nie powiem bo zależy od wyposażenia czy nie ma innych jeszcze one są dokładane. Oryginalnie to te pod czerwonym kapturkiem były.
Wszystkie sprawdzone, w porządku.

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8403
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 29 sie 2012, 21:02

A ty LPG nie masz?

Sprawdź dwa przewody osobno od wtrysku czy jest stały plus względem masy aku (nie wiem który kolor). Zmierz rezystancje cewki wtryskiwacza.

A po drugie kiedy mierzysz owe napięcie? I CZYM? Bo zwykłym miernikiem je nie sprawdzisz dokłądnie podczas próby odpalania będzie coś tam skakało w granicach 0-4V

jar
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7
Rejestracja: 19 sty 2008, 15:16
Lokalizacja: Wilno

Post autor: jar » 29 sie 2012, 22:01

LPG nie mam.

Na przewodach nie ma plusa.

Cewka coś około 1,2 om(dokładnie nie pamiętam, ale jest OK).

Mierze podczas próby odpalania miernikiem cyfrowym, a także podłączam swiatłodiodę, która musi mrugać w ty czasie.

Czuje ze to wina ecu, albo jest walnięty, albo nie ma zasilania. Jutro do niego się dobiorę.

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8403
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 29 sie 2012, 22:06

Na przewodach nie ma plusa.
To go szukaj. Ecu steruje masą plus jest stały po zapłonie.

Czy pompka elektryczna w chwili włączenia zapłonu odzywa sie? jeżeli tak to uszkodzony przewód bezpieczniki wtrysk plusowy.

Plus wtryskiwacza stały to to samo co pompka paliwa i podgrzewacz sondy. Napięcie jest załanczane przekaźnikiem pompki. Przekaźnik w podszybiu (215,208) lub pozycja 10.

jar
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7
Rejestracja: 19 sty 2008, 15:16
Lokalizacja: Wilno

Post autor: jar » 30 sie 2012, 10:36

Pompka ładnie pompuje.
To przekaźnik 208.
Do wtrysku idą dwa przewody jednakowe biało-zielone.
Na jednym z nich mam stale masę. Plusa nie znajduje w żaden sposób.
Przy bezpiecznikach takich nie widzę.

[ Dodano: 2012-08-30, 16:49 ]
Doczekałem się pomocnika i teraz praca poszła mi lżej.
Otóż, na 2 pinie +12V jest, ale nadal paliwo nie idzie.
Podałem na piny 2 i 3 12V paliwo siknęło.
Ciśnienie paliwa zmierzyłem 1,2 bar.
Jak włączam zapłon słychać jak wtrysk cyka, ale paliwa nie leje.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl