Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 ABK 2.0E 115cv] problem z odpalaniem i brak mocy .pomocy

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
bosy1988
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 12
Rejestracja: 27 sie 2012, 21:16
Lokalizacja: javea-hiszpania

[B4 ABK 2.0E 115cv] problem z odpalaniem i brak mocy .pomocy

Post autor: bosy1988 » 30 sie 2012, 19:56

witam serdecznie kolegow. wlasnie tydzien temu zakupilem autko i mam taki problem ciezko go odpalic czy silnik jest zimny czy cieply i do tego niema mocy a niemowiac zeby wjechac pod gorke wezyk od regulatora cisnienia byl pekniety przy wymianie zluwazylem ze w wezyku jest paliwo czy to moze byc przyczyna moich problemow niewiem od czego zaczac prosze o pomoc z gory dziekuje

masked25
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 95
Rejestracja: 18 cze 2011, 18:06
Lokalizacja: Nowy Dwór Gdański

Post autor: masked25 » 30 sie 2012, 20:06

wymień regulator ciśnienia paliwa znajduje sie od strony akumulatora na listwie wtrysków :lol: Tez miałem ten problem i jak ręką odjął. koszt ok. 60 zł

bosy1988
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 12
Rejestracja: 27 sie 2012, 21:16
Lokalizacja: javea-hiszpania

Post autor: bosy1988 » 30 sie 2012, 21:53

ale czy to napewno bedzie to ? bo przy odpaleni auto strasznie czuc paliwo ... :-/

masked25
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 95
Rejestracja: 18 cze 2011, 18:06
Lokalizacja: Nowy Dwór Gdański

Post autor: masked25 » 31 sie 2012, 06:48

tak myślę że to ten problem

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 31 sie 2012, 07:27

bosy1988 pisze:ezyk od regulatora cisnienia byl pekniety przy wymianie zluwazylem ze w wezyku jest paliwo czy to moze byc przyczyna moich problemow
to napewno to, wymień regulator jak kolega pisze i powinno być git

bosy1988
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 12
Rejestracja: 27 sie 2012, 21:16
Lokalizacja: javea-hiszpania

Post autor: bosy1988 » 31 sie 2012, 19:32

wielkie dzieki panowie :-P

masked25
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 95
Rejestracja: 18 cze 2011, 18:06
Lokalizacja: Nowy Dwór Gdański

Post autor: masked25 » 31 sie 2012, 19:50

mozesz wcisnąć pomógł <ok>

bosy1988
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 12
Rejestracja: 27 sie 2012, 21:16
Lokalizacja: javea-hiszpania

Post autor: bosy1988 » 24 wrz 2012, 08:49

witam ponownie . panowie problem ciagnie sie dalej :( kupilem nowy regulator cisnienia ,nowy filtr powietrza . co prawda teraz bezyny nie czuc ale problem jest taki ze auto dalej niema mocy ...... a niemowiac zeby podjechac pod gorke to jedynie na 1 biegu . na prostej drodze jak jade to na 3 biegu czuje takie przerywanie w pracy silnika i to sie tylko dzieje jak auto jest gorace . moga byc to kable od swiec ? , swieczki sa nowe . czy sada lambda ? ...... pomocy

Awatar użytkownika
krisiun1
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 999
Rejestracja: 17 lip 2007, 10:28
Lokalizacja: Iłowo

Post autor: krisiun1 » 24 wrz 2012, 08:58

Wieczorem otwórz maskę odpal silnik i pryśnij zwykłym rozpylaczem trochę wody na kable, jeśli zobaczysz przeskakującą iskrę to przewody WN już się nie nadają.

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 24 wrz 2012, 10:38

Co do braku mocy to może być sonda u brata tak było trzeba by ją sprawdzić.
Ale najpierw sprawdź te kable jak krisiun1 Ci napisał, ewentualnie jeszcze przekaźnik 30 pod nogami kierowcy.

piotrpiter

Post autor: piotrpiter » 24 wrz 2012, 18:02

kable do wymiany , jak umnie

bosy1988
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 12
Rejestracja: 27 sie 2012, 21:16
Lokalizacja: javea-hiszpania

Post autor: bosy1988 » 24 wrz 2012, 18:57

wielkie dzieki panowie zaraz zobacze o co chodzi . co do sady mam pytanko ,jak ja sprawdzic ? jak by byla popsuta to nie powinno smierdziec paliwem ? czy sa inne objawy ?

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 24 wrz 2012, 19:06

bosy1988 pisze:co do sady mam pytanko ,jak ja sprawdzic ?
najlepiej by było ją pod oscyloskop ale możesz spróbować multimetrem sprawdzić lub podpiąć pod vag`a, napięcie na czarnym kablu od sondy powinno oscylować w przedziale od 0,1 do 1 V
bosy1988 pisze:jak by byla popsuta to nie powinno smierdziec paliwem ? czy sa inne objawy ?
czy powinno śmierdzieć to nie wiem raczej nie, u brata jak padła w czasie jazdy to auto momentalnie straciło moc. Po podpięciu pod kompa okazało się że padła sonda.

bosy1988
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 12
Rejestracja: 27 sie 2012, 21:16
Lokalizacja: javea-hiszpania

Post autor: bosy1988 » 24 wrz 2012, 19:09

wlasnie bylem spojrzec na ta sade i tam zadnego kabelka do niej niema :S

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 24 wrz 2012, 19:22

Tak wyglądają kabelki od sondy
Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl