Francis1982 pisze:Tak się teraz zastanawiam czy przypadkiem nie masz "podkręconej" przepustnicy dla stabilizacji wolnych obrotów. Już były takie przypadki. TPS jest dość czuły i stąd mogą być za duże czasy wtrysków benzyny.
Jeżeli się okażę, że ktoś coś przestawiał, to ja mam to regulować?
Francis1982 pisze:I dlaczego sterownik nie wyłącza ci wtrysków benzynowych? Coś jest zwalone w instalacji LPG albo coś jest nie tak z układem sterującym zasilanie benzyną.
Ale to tak się dzieje teraz, na podstawie zdjęć które ostatnio wstawiłem, czy cały czas pracuje na benzynie?
Bo jeżeli to jest tylko na tych ostatnich zdjęciach, to bym się nie przejmował, no bo ten gaz się jakoś dziwnie przełącza itp. No chyba że on ciągle tak ma.
Francis1982 pisze: I być może to napięcie gdzieś się jeszcze przedostaje. Może po prostu silnik jest źle zmasowany. Albo sam sterownik.
Z tym to nie mam bladego pojęcia jak sobie poradzić. Zamiast być coraz bliżej naprawienia samochodu, to ja jestem coraz dalej... Mam wrazenie, że to jest egzemplarz nie do odratowania...
jarod7 pisze:Po pierwsze masz za wysokie wskazania MAP, co może wskazywać na uszkodzenie czujnika lub na nieszczelność w dolocie, ewentualnie przewodów podciśnienia
Którego czujnika? Niebieskiego o którym mowa była wcześniej? Dolot szczelny, pisałem powyżej.
jarod7 pisze:Sprawdź również czy na dwóch wtryskach, które najwyraźniej nie pracują pojawia się napięcie, może gdzieś przerwane są przewody
Ale te wtryski załączają się pojedynczo, tylko jak jest zimno. Np w ciepły dzień wszystko działa od kopa. Więc nie widzę sensu mierzyć czego kolwiek, bo to nie w kabelkach problem - chyba.