[B4 1,9TDI 1Z] Czy warto zmienić turbo na T15??
[B4 1,9TDI 1Z] Czy warto zmienić turbo na T15??
Witam jak w temacie czy warto mi zmienić trubine z T2 którą mam obecnie na T15 czy odczuje jakąś różnice ?? Osprzęt pierburg 1995r. Nastawnik indukcyjny
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
No ładnie wstaje ,praktycznie od 1500obr.ciągnie ,zadnej "turbodziury" tylko że ja w zasadzie nie używam obrotów powyżej 3 tys i mała t15 jest idealna przy takim jej wykorzystaniu .Jak ktoś piłuje powyżej 3 tys to t2 jest wydajniejsza ,bo jak już sie bujnie to dmucha ...Tylko mało który użytkownik tak piłuje i to że t2 pużno wstaje ,jest dla wiekszości jej posiadaczy , wielką wadą ,niestetyaxell pisze: przy virusie to już T15 daje sobie lepiej radę, widziałem co potrafi zdziałać maleńkie T15 u MUNIOR-a
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
- trepek
- Forum Audi 80
- Posty: 5446
- Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
- Imię: Grzegorz
- Model: Inny
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.6 ABC+lpg
- Lokalizacja: Olkusz
Ja nie wiem co jest z tymi wszystkimi Boschami. Mój przy 1600 RPM potrafił dmuchać już ok 0.5 bar a pełne doładowanie miał przy niecałych 2000 rpm. Rwał do przodu jak wściekły.
Teraz jeżdże A4 z turbiną T15 i turbina się kręci i kręci a samochód takiego kopa nie ma. Owszem, z dołu elastyczniejszy jest samochód ale powyżej 2500 rpm to taki dziadek (w porównaniu do Boscha).
Bosch przynajmniej przy 120 km/h na 5 biegu, jak mu się depnęło to szedł. Czuć było buta.
Muszę zmienić softa na coś mocniejszego bo ten samochód nie jedzie
Teraz jeżdże A4 z turbiną T15 i turbina się kręci i kręci a samochód takiego kopa nie ma. Owszem, z dołu elastyczniejszy jest samochód ale powyżej 2500 rpm to taki dziadek (w porównaniu do Boscha).
Bosch przynajmniej przy 120 km/h na 5 biegu, jak mu się depnęło to szedł. Czuć było buta.
Muszę zmienić softa na coś mocniejszego bo ten samochód nie jedzie
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
- misiekdzwon
- Forum Audi 80
- Posty: 599
- Rejestracja: 12 lis 2007, 19:59
- Imię: Piotr
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Złotoryja
trepek pisze:a nie wiem co jest z tymi wszystkimi Boschami
Z własnych doświadczeń wiem, że na ori ECU z osprzętu "boscha" nawet zaczipowanym, T2 ładnie daje radę. Natomiast gdy wsadzi się osprzęt "pierburga" i zostawi turbinę z osprzętu boscha, to soft pod T15 nie radzi sobie z dołem na takim setupie. Trzeba poprawiać mapy w kompie, aby turbo T2 wstawało od dołu, a nie powyżej tych 2 tyś.