[B4 1,9TDI 1Z] Czy warto zmienić turbo na T15??
[B4 1,9TDI 1Z] Czy warto zmienić turbo na T15??
Witam jak w temacie czy warto mi zmienić trubine z T2 którą mam obecnie na T15 czy odczuje jakąś różnice ?? Osprzęt pierburg 1995r. Nastawnik indukcyjny
			
			
									
									
						- 
				
				MUNIOR
 - Forum Audi 80

 - Posty: 6166
 - Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
 - Imię: Mariusz
 - Model: Audi 80 B4
 - Nadwozie: Sedan
 - Silnik: 1.9 1Z
 - Lokalizacja: Lubelskie
 
No ładnie wstaje ,praktycznie od 1500obr.ciągnie ,zadnej "turbodziury"axell pisze: przy virusie to już T15 daje sobie lepiej radę, widziałem co potrafi zdziałać maleńkie T15 u MUNIOR-a
- Krzysiek 84
 - Junior Admin

 - Posty: 5533
 - Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
 - Imię: Krzysiek
 - Model: Audi 80 B4
 - Nadwozie: Sedan
 - Silnik: 1.9 1Z
 - Lokalizacja: Olecko
 
- trepek
 - Forum Audi 80

 - Posty: 5446
 - Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
 - Imię: Grzegorz
 - Model: Inny
 - Nadwozie: Sedan
 - Silnik: 2.6 ABC+lpg
 - Lokalizacja: Olkusz
 
Ja nie wiem co jest z tymi wszystkimi Boschami. Mój przy 1600 RPM potrafił dmuchać już ok 0.5 bar a pełne doładowanie miał przy niecałych 2000 rpm. Rwał do przodu jak wściekły.
Teraz jeżdże A4 z turbiną T15 i turbina się kręci i kręci a samochód takiego kopa nie ma. Owszem, z dołu elastyczniejszy jest samochód ale powyżej 2500 rpm to taki dziadek (w porównaniu do Boscha).
Bosch przynajmniej przy 120 km/h na 5 biegu, jak mu się depnęło to szedł. Czuć było buta.
Muszę zmienić softa na coś mocniejszego bo ten samochód nie jedzie
			
			
									
									
						Teraz jeżdże A4 z turbiną T15 i turbina się kręci i kręci a samochód takiego kopa nie ma. Owszem, z dołu elastyczniejszy jest samochód ale powyżej 2500 rpm to taki dziadek (w porównaniu do Boscha).
Bosch przynajmniej przy 120 km/h na 5 biegu, jak mu się depnęło to szedł. Czuć było buta.
Muszę zmienić softa na coś mocniejszego bo ten samochód nie jedzie
- Krzysiek 84
 - Junior Admin

 - Posty: 5533
 - Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
 - Imię: Krzysiek
 - Model: Audi 80 B4
 - Nadwozie: Sedan
 - Silnik: 1.9 1Z
 - Lokalizacja: Olecko
 
- misiekdzwon
 - Forum Audi 80

 - Posty: 599
 - Rejestracja: 12 lis 2007, 19:59
 - Imię: Piotr
 - Model: Audi 80 B4
 - Nadwozie: Avant
 - Silnik: 1.9 1Z
 - Lokalizacja: Złotoryja
 
trepek pisze:a nie wiem co jest z tymi wszystkimi Boschami
Z własnych doświadczeń wiem, że na ori ECU z osprzętu "boscha" nawet zaczipowanym, T2 ładnie daje radę. Natomiast gdy wsadzi się osprzęt "pierburga" i zostawi turbinę z osprzętu boscha, to soft pod T15 nie radzi sobie z dołem na takim setupie. Trzeba poprawiać mapy w kompie, aby turbo T2 wstawało od dołu, a nie powyżej tych 2 tyś.
							










