Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 ABT] Hałas z maglownicy.

durch

[B4 ABT] Hałas z maglownicy.

Post autor: durch » 02 wrz 2012, 09:54

Witam, od pewnego czasu dostrzegam dziwny metaliczny hałas z maglownicy. Hałas jest dość rzadki, i tylko przy skręcie w prawo, dźwięk odczuwam jako tarcie. Siedząc w kokpicie gdy samochód stoi, poruszając kierownicą lekko w prawo i w lewo słychać delikatne pocieranie. Więc pytanie, co jest nie tak?

gibaj
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4080
Rejestracja: 18 lis 2009, 10:27
Imię: Krzysztof
Model: Audi A6
Nadwozie: Sedan
Lokalizacja: LBL
Kontakt:

Post autor: gibaj » 02 wrz 2012, 16:53

listwa w maglu? ;-)

durch

Post autor: durch » 02 wrz 2012, 17:35

gibaj pisze:listwa w maglu? ;-)
A konkretniej? ;-)

gibaj
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4080
Rejestracja: 18 lis 2009, 10:27
Imię: Krzysztof
Model: Audi A6
Nadwozie: Sedan
Lokalizacja: LBL
Kontakt:

Post autor: gibaj » 02 wrz 2012, 17:46

a konkretnie to magiel do demontażu i regeneracja :-/
jeśli to napewno z magla ci piszczy czy tam ociera :roll:
nie wiem czy widziałeś jak wygląda magiel w środku ale właśnie tam jest listwa po której chodzi tzw ślimak i pewnie się przyciera :roll:

durch

Post autor: durch » 02 wrz 2012, 19:53

Hmm, shit, oby nie. Bo to nie jest cały czas i ten głośny metaliczny dźwięk tylko przy skręcie w prawo, jakby metal o metal i nie zawsze. A ten delikatny to słychać w samochodzie gdy jest cicho i kręci się kierownicą delikatnie w prawo i lewo. :roll:
Nie ciekawie, naprawdę. No cóż, nie ma się co dziwić, to ma 20 lat i ma prawo.

gibaj
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4080
Rejestracja: 18 lis 2009, 10:27
Imię: Krzysztof
Model: Audi A6
Nadwozie: Sedan
Lokalizacja: LBL
Kontakt:

Post autor: gibaj » 02 wrz 2012, 21:34

a może pompa mówi pa pa? na 100% stwierdziłeś że z magla?

Murdzi
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 789
Rejestracja: 14 gru 2006, 10:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: Murdzi » 03 wrz 2012, 01:23

A czy te odgłosy są słyszalne z zewnątrz? Może to być pompa wspomagania, maglownica, a równie dobrze drążek kierowniczy, końcówka a nawet łożysko amortyzatora...

durch

Post autor: durch » 03 wrz 2012, 08:42

Murdzi pisze:A czy te odgłosy są słyszalne z zewnątrz? Może to być pompa wspomagania, maglownica, a równie dobrze drążek kierowniczy, końcówka a nawet łożysko amortyzatora...
Tz. wiesz, ciężko cokolwiek pow, zawieszenie jest ciągle jeszcze oryginalne, amorki, sworznie, tuleje itp. i do tego dochodzi jeszcze ten dźwięk: TUTAJ

gibaj
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4080
Rejestracja: 18 lis 2009, 10:27
Imię: Krzysztof
Model: Audi A6
Nadwozie: Sedan
Lokalizacja: LBL
Kontakt:

Post autor: gibaj » 03 wrz 2012, 08:57

to piszczenie to albo pompa wody albo napinacz hałasuje
spróbuj prysnąć czymś na pompę albo napinacz i zobaczysz co piszczy

durch

Post autor: durch » 03 wrz 2012, 13:22

Paski już pryskałem, ale nic nie pomogło może muszę je wymienić czy coś, zobaczę.
Ale jeżeli to nie pomoże i dalej bd piszczeć? dostaje białej gorączki z tym ABT już. :-P

Awatar użytkownika
manfred19
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1263
Rejestracja: 26 gru 2009, 15:57

Post autor: manfred19 » 03 wrz 2012, 14:32

U mnie podobne dźwięki wydaje pasek. Raz go słychać bardziej a raz mniej. Rozciągnięty już jest bo oryginał jeszcze siedzi i regulacja naciągu już się skończyła ;-)

durch

Post autor: durch » 03 wrz 2012, 14:58

manfred19 pisze:U mnie podobne dźwięki wydaje pasek. Raz go słychać bardziej a raz mniej. Rozciągnięty już jest bo oryginał jeszcze siedzi i regulacja naciągu już się skończyła ;-)
Naciągać tam jeszcze by szło i naciągałem, ale tak czy siak dalej to piszczy. Prawdopodobnie u mnie też chyba ori i czas je zmienić. ;-) Tylko nie wiem co z tą maglą... troche mnie to dołuje, ile za regeneracje tego? :-)

Awatar użytkownika
manfred19
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1263
Rejestracja: 26 gru 2009, 15:57

Post autor: manfred19 » 03 wrz 2012, 15:02

Co do metalicznego przycierania to u mnie występowało przy maksymalnym skręcie w lewo....drążek kierowniczy przycierał o metalowy przewód idący do skrzyni biegów do wysprzęglika. Podgiąłem i jest git.

durch

Post autor: durch » 03 wrz 2012, 17:01

manfred19 pisze:Co do metalicznego przycierania to u mnie występowało przy maksymalnym skręcie w lewo....drążek kierowniczy przycierał o metalowy przewód idący do skrzyni biegów do wysprzęglika. Podgiąłem i jest git.
A u mnie przy pełnym skręcie w prawo, ale to tak od niedawna, dodam że Audi stało rok i tak wlaśnie po tym czasie gdy zaczęło jeździć, dostało jakieś swoje humorki. ;-)

Awatar użytkownika
manfred19
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1263
Rejestracja: 26 gru 2009, 15:57

Post autor: manfred19 » 03 wrz 2012, 17:47

Niech jedna osoba na zgaszonym silniku skręci na maksa koła w prawo i tak trzyma kierownicę a Ty obejrzyj czy coś gdzieś o coś nie wadzi lub przyciera. To wcale nie musi być koniecznie magiel. Po drążkach wszystko może się na magiel przenosić.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Maglownice, końcówki drążków, geometria.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl