[B4 ABT] Hałas z maglownicy.
[B4 ABT] Hałas z maglownicy.
Witam, od pewnego czasu dostrzegam dziwny metaliczny hałas z maglownicy. Hałas jest dość rzadki, i tylko przy skręcie w prawo, dźwięk odczuwam jako tarcie. Siedząc w kokpicie gdy samochód stoi, poruszając kierownicą lekko w prawo i w lewo słychać delikatne pocieranie. Więc pytanie, co jest nie tak?
Hmm, shit, oby nie. Bo to nie jest cały czas i ten głośny metaliczny dźwięk tylko przy skręcie w prawo, jakby metal o metal i nie zawsze. A ten delikatny to słychać w samochodzie gdy jest cicho i kręci się kierownicą delikatnie w prawo i lewo. :roll:
Nie ciekawie, naprawdę. No cóż, nie ma się co dziwić, to ma 20 lat i ma prawo.
Nie ciekawie, naprawdę. No cóż, nie ma się co dziwić, to ma 20 lat i ma prawo.
Tz. wiesz, ciężko cokolwiek pow, zawieszenie jest ciągle jeszcze oryginalne, amorki, sworznie, tuleje itp. i do tego dochodzi jeszcze ten dźwięk: TUTAJMurdzi pisze:A czy te odgłosy są słyszalne z zewnątrz? Może to być pompa wspomagania, maglownica, a równie dobrze drążek kierowniczy, końcówka a nawet łożysko amortyzatora...
Naciągać tam jeszcze by szło i naciągałem, ale tak czy siak dalej to piszczy. Prawdopodobnie u mnie też chyba ori i czas je zmienić. Tylko nie wiem co z tą maglą... troche mnie to dołuje, ile za regeneracje tego?manfred19 pisze:U mnie podobne dźwięki wydaje pasek. Raz go słychać bardziej a raz mniej. Rozciągnięty już jest bo oryginał jeszcze siedzi i regulacja naciągu już się skończyła
A u mnie przy pełnym skręcie w prawo, ale to tak od niedawna, dodam że Audi stało rok i tak wlaśnie po tym czasie gdy zaczęło jeździć, dostało jakieś swoje humorki.manfred19 pisze:Co do metalicznego przycierania to u mnie występowało przy maksymalnym skręcie w lewo....drążek kierowniczy przycierał o metalowy przewód idący do skrzyni biegów do wysprzęglika. Podgiąłem i jest git.