[B4 1,9 TDI 1Z] wskaźnik temperatury
najlepiej omomierzem przykładasz na jeden konie przewodu i na drugi jak jest dobry to pojawi się jakaś mała rezystancja jeśli będzie przerwany to miernik nic nie pokarzeRacuch pisze: jak te kabelki mam sprawdzic bo noga jestem z mechaniki i elektromechaniki. I bardzo nie lóbię takich zagwozdek :evil: P ozdro
Witaj czyli przykładamy miernik przy wtyczce czujnika (początek)i (koniec)wtyczka przy zegarach tak?arti004 pisze:najlepiej omomierzem przykładasz na jeden konie przewodu i na drugi jak jest dobry to pojawi się jakaś mała rezystancja jeśli będzie przerwany to miernik nic nie pokarzeRacuch pisze: jak te kabelki mam sprawdzic bo noga jestem z mechaniki i elektromechaniki. I bardzo nie lóbię takich zagwozdek :evil: P ozdro
tak ,jeden przewód od miernika na jeden koniec przewodu ,a drugi przewód od miernika na drugi koniec przewoduRacuch pisze:Witaj czyli przykładamy miernik przy wtyczce czujnika (początek)i (koniec)wtyczka przy zegarach tak?arti004 pisze:najlepiej omomierzem przykładasz na jeden konie przewodu i na drugi jak jest dobry to pojawi się jakaś mała rezystancja jeśli będzie przerwany to miernik nic nie pokarzeRacuch pisze: jak te kabelki mam sprawdzic bo noga jestem z mechaniki i elektromechaniki. I bardzo nie lóbię takich zagwozdek :evil: P ozdro
OK no to działamarti004 pisze:tak ,jeden przewód od miernika na jeden koniec przewodu ,a drugi przewód od miernika na drugi koniec przewoduRacuch pisze:Witaj czyli przykładamy miernik przy wtyczce czujnika (początek)i (koniec)wtyczka przy zegarach tak?arti004 pisze: najlepiej omomierzem przykładasz na jeden konie przewodu i na drugi jak jest dobry to pojawi się jakaś mała rezystancja jeśli będzie przerwany to miernik nic nie pokarze
[ Dodano: 2012-09-19, 20:09 ]