Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 1,9 TDI 1Z] wskaźnik temperatury

Racuch
Forum Audi 80
Forum Audi 80

Post autor: Racuch » 02 wrz 2012, 11:30

zaglądałem tam jest wszystko ok :!:

arti004
Forum Audi 80
Forum Audi 80

Post autor: arti004 » 02 wrz 2012, 12:19

Racuch pisze: jak te kabelki mam sprawdzic bo noga jestem z mechaniki i elektromechaniki. I bardzo nie lóbię takich zagwozdek :evil: P <piwo> ozdro
najlepiej omomierzem przykładasz na jeden konie przewodu i na drugi jak jest dobry to pojawi się jakaś mała rezystancja jeśli będzie przerwany to miernik nic nie pokarze

Racuch
Forum Audi 80
Forum Audi 80

Post autor: Racuch » 03 wrz 2012, 08:03

arti004 pisze:
Racuch pisze: jak te kabelki mam sprawdzic bo noga jestem z mechaniki i elektromechaniki. I bardzo nie lóbię takich zagwozdek :evil: P <piwo> ozdro
najlepiej omomierzem przykładasz na jeden konie przewodu i na drugi jak jest dobry to pojawi się jakaś mała rezystancja jeśli będzie przerwany to miernik nic nie pokarze
Witaj czyli przykładamy miernik przy wtyczce czujnika (początek)i (koniec)wtyczka przy zegarach tak?

arti004
Forum Audi 80
Forum Audi 80

Post autor: arti004 » 03 wrz 2012, 16:38

Racuch pisze:
arti004 pisze:
Witaj czyli przykładamy miernik przy wtyczce czujnika (początek)i (koniec)wtyczka przy zegarach tak?
tak ,jeden przewód od miernika na jeden koniec przewodu ,a drugi przewód od miernika na drugi koniec przewodu

Racuch
Forum Audi 80
Forum Audi 80

Post autor: Racuch » 04 wrz 2012, 08:09

arti004 pisze:
Racuch pisze:
arti004 pisze: najlepiej omomierzem przykładasz na jeden konie przewodu i na drugi jak jest dobry to pojawi się jakaś mała rezystancja jeśli będzie przerwany to miernik nic nie pokarze
tak ,jeden przewód od miernika na jeden koniec przewodu ,a drugi przewód od miernika na drugi koniec przewodu
OK no to działam <piwo>

[ Dodano: 2012-09-19, 20:09 ]